شیک و خنک در تابستان !

در روزهای گرم تابستان لباس های خنک از اهمیت زیادی برخوردار هستند. زمانی که هوا بیش از اندازه گرم می شود، اکثریت ما از گرمای هوا خسته شده و می خواهیم که این فصل سریعتر تمام شود. بعضی اوقات نیز به دلیل شیک و ترند بودن حاضر به پوشیدن لباس هایی می شویم که گرمای هوا را چند برابر می کند.

در این مطلب لباس و اکسسوری هایی که باعث افزایش دمای بدن و تعرق می شوند را برای شما جمع آوری کرده ایم با ما همراه باشید :

1-شلوارهای جذب

شلوارهای جذب و روزهای گرم تابستان ،دو جفت مناسب هم نیستند.زیرا باعث افزایش تعرق و کاهش حرکات شما می شود.به جای آنها می توانید از شلوارهای گشاد و نخی که بسیار ترند هستند استفاده کنید.

2- کتانی ها

کتانی ها و کفش های بند دار در روزهای گرم تابستان می تواند واقعا خسته کننده باشند.به جای آن می توانید از صندل و کفش های پارچه ای خنک استفاده کنید زیرا باعث گردش هوا در پاهای شما می شود و از تعرف آن جلوگیری می کند.

3- لباس هایی از جنس ابریشم

حالا نوبت جنس پارچه ها است.شاید شما فکر کنید که لباس های از جنس ابریشم انتخاب درستی برای این فصل باشد اما زمانی که بر اثر گرمی هوا دچار تعرق شدید از این فکر خود پشیمان می شوید.زیرا پارچه های ابریشم مخصوصا پارچه های تیره کاملا تعرق شما را نشان می دهد.به جای ابریشم می توانید از پارچه های نخی و کتان استفاده کنید.

4- انگشتر

در روزهای گرم تابستان ،البته که دستان نیز دچار تعرق می شوندبه همین دلیل استفاده از انگشترهای متعدد در دستان باعث شکنجه شما می شود.زیرا تعرق باعث تغییر رنگ و سایز انگشترهای شما می شود.به همین دلیل از انگشترهای متعدد استفاده نکنید.علاوه بر آن ساعت و دستبندهایی از جنس پلاستیک نیز انتخاب مناسبی برای روزهای گرم تابستان نیست .به جای آن می توانید از دستبند های ظریف و راحت استفاده کنید.

5-لباس های به رنگ تیره

در واقع این قانون را همه ما به خوبی می دانیم ،زیرا لباس های تیره نور خورشید را به خود جذب می کنند .به جای آن می توانید از لباس های به رنگ سفید ، صورتی روشن ، آبی روشن و غیره استفاده کنید.

6-کیف های چرم

کیف های چرم نیز باعث تشدید تعرق شما می شود.در روزهای گرم تابستان از کیف های چرمی که با بدن تماس دارند جلوگیری کنید.شما می توانید از کیف های پارچه ای یا حصیری که مناسب فصل هستند استفاده کنید.

7-لباس های زیر از جنس پلاستیک

لباس هایی از جنس پلاستیک باشند باعث تشدید تعرق می شوند بنابراین تا حد ممکن از آنها استفاده نکنید و به جای آن از پارچه هایی از جنس نخ و کتان استفاده کنید.

در ادامه بخوانید : با استفاده از لباس های سفید و راحت در تابستان شیک و به روز باشید.