روشهای طبیعی برای درمان کیست های چربی !کیست های چربی که در قسمت بالایی پوست دیده می شوند اغلب به شکل توده های قرمز رنگ و توپری هستند که غیر سرطان زا اند.این کیست ها معمولاً در جاهایی با تولید زیاد سبوم در پوست مانند ، صورت ، گردن ، شانه  و قفسه سینه دیده می شوند.ما روشهای طبیعی برای درمان و جلوگیری از کیست های چربی را با شما به اشتراک گذاشته ایم ، با ما همراه باشید :


چوب صندل و گلاب

گلاب

چوب صندل حاوی تسریع در درمان کیست چربی با اجزای ضد قارچ است.چوب صندل را با گلاب مخلوط کنید تا یک قوام خامه ای حاصل شود و آن را روی کیست پخش کنید.صبر کنید تا خشک شود و بعد از خشک شدن با آب سرد بشویید.استفاده از این دستور العمل را دو بار در روز تا ناپدید شدن کیست ادامه دهید و همین امر باعث کاهش التهاب کیست خواهد شد.


همچنین بخوانید :


کمپرس گرم

کمپرس گرم

یک پارچه تمیز را در آب گرم خیس کنید. بعد از گرفتن آب اضافی ، آن را روی کیست بگذارید و 5-10 دقیقه صبر کنید.این روش را 3-4 بار در روز تکرار کنید تا کیست بهبود یابد.در این روش با تسریع در گردش خون به جای پارچه و آب در صورت داشتن پد گرمکن می توانید زمان بهبودی را کوتاه کنید.


عسل

عسل

عسل ارگانیک ترین درمان طبیعی است که می توانید پیدا کنید.یکی از موثرترین روش ها برای درمان کیست چربی ، عسل است.مقداری  گندم را با نصف موز و 1 قاشق غذاخوری عسل در مخلوط کن مخلوط کنید.مخلوط حاصل را روی ناحیه کیست بمالید.با یک پارچه تمیز بپوشانید و آن را  به مدت یک شب نگه دارید.این برنامه را هر روز تکرار کنید تا کیست بهبود یابد.


سرکه سیب

سرکه

سرکه سیب حاوی اسید استیک است که عفونت های باکتریایی را از بین می برد.از سرکه سیب نیز در معالجه کیست استفاده می شود.سرکه سیب را مستقیماً روی کیست چربی بمالید و با بانداژ بپوشانید و اجازه دهید به مدت یک هفته بر روی پوست باقی بماند.حتماً روزانه باند را تعویض کنید.در پایان 1 هفته یک لایه سخت روی کیست مشاهده خواهید کرد. این لایه سخت را به آرامی بلند کنید و محتویات کیست را تخلیه کنید.این ناحیه را با کمک یک پارچه تمیز، ضدعفونی کنید.


روغن نارگیل

روشهای طبیعی برای درمان کیست های چربی

با آغشته کردن یک پنبه در روغن نارگیل ، آن را مستقیماً روی کیست بگذارید.سپس کیسه آب گرم را روی آن بگذارید.با این روش می توانید مشاهده کنید که کیست بعد از مدتی صاف می شود.


آلوئه ورا

روشهای طبیعی برای درمان کیست های چربی

آلوئه ورا حاوی فنوئل است که اثر آنتی بیوتیکی دارد.بنابراین ، آلوئه ورا در درمان کیست چربی بسیار مؤثر است.ژلی که از برگ های آلوئه وار بدست آورده اید را بر روی  کیست قرار دهید.این روش را دو بار در روز به مدت چند روز ادامه دهید (تا کیست بهبود یابد).


سیب زمینی

روشهای طبیعی برای درمان کیست های چربی

سیب زمینی حاوی مقدار زیادی ویتامین C است.از آنجا که ویتامین C باعث از بین رفتن سلولهای مرده پوست می شود ، برای درمان کیست چربی نیز ایده آل است.