روش های طبیعی برای از بین بردن شوره سر !شوره سر یک مشکل پوستی است که همه ، آقایان و خانمها آن را تجربه می کنند.شوره سر چگونه از بین می رود ؟ چه روشهایی برای کاهش و به پایان رساندن شوره وجود دارد ؟ اگر می خواهید پاسخ سوال هایتان را دریافت کنید ، با ما در این مقاله همراه باشید :

روش های طبیعی برای از بین بردن شوره سر

شوره سر چگونه از بین می رود ؟ این سوال در سال های اخیر به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کرده است. شوره سر که تقریبا همه افراد آن را تجربه می کنند یک مشکل پوستی است.شاید شما نیز روش های مختلفی را برای از بین بردن شوره سر امتحان کرده اید ولی به نتیجه دلخواه نرسیده اید.نگران نباشید ما روش های طبیعی فوق العاده ای را برای شما جمع آوری کرده ایم که قطعا با استفاده از آن ها با این مشکل پوستی خداحافظی خواهید کرد.


شاید برایتان جذاب باشد :


شوره سر! این مشکل که حداقل در یک شخص در اطرافیان شما وجود دارد ، با مداوم شدن ، به یک عذاب واقعی تبدیل می شود.ممکن است برایتان سؤال شود که مداوم شدن شوره سر یعنی چه ؟شوره سر ، که یک بیماری پوستی است ، می تواند بنابه دلایل فصلی باشد که در برخی افراد  در مدت کوتاهی بهبود یابد.اما در برخی افراد مدت های طولانی باقی مانده و به یک مشکل مداوم تبدیل شود.

چه عواملی باعث ایجاد شوره سر می شوند؟

همانطور که قبلاً گفتیم ، شوره سر یک مشکل پوستی است.شوره سر ، که در اثر ریختن پوست مرده در کوتاهترین زمان ایجاد می شود ، در بین موهای شما  ظاهر شده که باعث ایجاد ظاهری ناخوشایند می گردد.

شوره سر که هیچ ارتباطی با کثیف بودن و تمیز بودن موها ندارد ، از بیرون ظاهری کثیف دارد.همچنین این یک مشکل جدی برای سلامتی است.

مشکلات موهای دارای شوره سر

شوره سر از نظر سلامتی و همچنین ظاهر بسیار مشکل آفرین است. مشکلات موهای دارای شوره سر:

  • ریزش 
  • خارش
  • قرمزی در پوست سر
  • نازک شدن تار موها

در مواجهه با این مشکلات ، شامپو های شوره سر که در بازار فروخته می شوند ، ممکن است کافی نباشند.در چنین مواردی توصیه اول ما مراجعه به متخصص پوست است.سپس ، به جای مواد شیمیایی ، می توانید راه حل هایی را با مخلوط های طبیعی که می توانید در خانه تهیه کنید ، جستجو کنید …

شوره سر چگونه از بین می رود ؟

برای کسانی که مایل به استفاده از شامپوهایی نیستند که برای شوره سر تولید شده اند ،و کسانی که به دنبال درمان های طبیعی هستند ، چند روش آماده کرده ایم.

سرکه

قبل از استفاده از شامپو سر می توانید 2 قاشق غذاخوری سرکه را به موهایتان اسپری کنید.موهایتان را به آرامی ماساژ دهید و بعد از 10 دقیقه با آب و شامپو بشویید.

روش دیگر ، اضافه کردن 2 فنجان آب سرد و 1 فنجان سرکه سیب و مخلوط کردن آنها و ریختن بر روی موهاست.فقط دقت کنید که این کار را باید بعد از شامپو زدن انجام دهید.

آسپیرین

2-3 عدد قرص آسپیرین را بکوبید تا به حالت پودر در آید.و به شامپویی که استفاده می کنید اضافه کنید.اجازه دهید شامپو به مدت 3-4 دقیقه بر روی موهایتان باقی بماند و سپس موهایتان را بشویید.

نمک

نمک تاثیر زیادی در از بین رفتن شوره سر دارد.قبل از شستن موهایتان مقدار نمک بر روی کف سر ریخته و ماساژ دهید. سپس موهایتان را با آب و شامپو بشویید.

دهانشویه

دهانشویه برای شوره سر و همچنین بسیاری موارد دیگر مفید است.می توانید موهای خود را یک بار با دهانشویه بشویید و دوباره با آب شستشو دهید.

کربنات یا جوش شیرین

کربنات یا جوش شیرین یکی از شناخته شده ترین راه حل های شوره سر است.ابتدا موهای خود را خیس کنید و یک بسته یا یک مشت جوش شیرین را در پوست سر خود بریزید و کاملاً مالش دهید.سپس بشویید. می توانید این کار را 3 بار در هفته قبل از شستن مو انجام دهید.نکته قابل ذکر این است که وقتی این روش را انجام می دهید ، هنگام شستن موها نباید از شامپو استفاده کنید.ابتدا خشکی را در موهای خود مشاهده خواهید کرد. سپس موهای شما روغن طبیعی تولید می کند و نرمی خود را دوباره به دست می آورد.

 باید به شما یادآوری کنیم که اگر شما دارای آلرژی هستید ، ابتدا باید به یک متخصص مراجعه کنید.