روش های طبیعی برای صاف کردن موها !همه می خواهند موهای صاف و سالم داشته باشند.به خصوص دستگاه های صاف کننده مو به جزئی جداناپذیر از زندگی برخی زنان تبدیل شده است.با این حال قرار گرفتن مرتب موها در معرض گرما باعث آسیب دیدن آن ها می گردد.پس چگونه می توان موهای خود را با روش های طبیعی صاف کرد؟

جو دوسر و آلوئه ورا 

روش های طبیعی برای صاف کردن موها

 جو دوسر مو را تغذیه ، مرطوب و تقویت می کند.آلوئه ورا حاوی بیش از 75 ماده مغذی است که رشد مو را تحریک می کند و آسیب های ناشی از رنگ کردن را ترمیم می کند.مخلوطی از آلوئه ورا و  جو دوسر کمک می کند  تا موهای خود را صاف کنید.

مواد لازم 

1 عدد برگ آلوئه ورا

2 قاشق غذاخوری پودر جودوسر

ابتدا ژل درون برگ آلوئه ورا را تخلیه کنید و درون میکسر با پودر جودوسر مخلوط کنید.سپس به موهای خود بمالید و ماساژ دهید.20 دقیقه صبر کنید و سپس با آب ولرم بشویید.


همچنین بخوانید :


گل یاسمن و روغن زیتون 

روش های طبیعی برای صاف کردن موها

همان طور که همه می دانند روغن زیتون موها را بسیار نرم و براق می کند.در عین حال از ریزش موها جلوگیری می کند و باعث از بین رفتن مو خوره می شود. علاوه بر این، روغن گل یاسمن دارای ویژگی صاف کردن مو است.ترکیب این دو روغن باعث می شود موهای سالم تر و صاف تری داشته باشید.

مواد لازم 

2 قاشق غذا خوری ماسک مو

2 قاشق غذاخوری روغن زیتون

5 یا 6 قطره روغن یاسمن

ماسک مو ، روغن زیتوت و روغن یاسمن را با یکدیگر ترکیب کنید.بعد ار شستن موها با شامپو و قبل از استفاده از ماسک مو ،مخلوط به دست آمده را به موهای خود بمالید.پس از 20 دقیقه با آب فراوان بشویید.

آب و سرکه سیب 

روش های طبیعی برای صاف کردن موها

سرکه سیب دارای فواید بسیاری برای سلامتی است .علاوه بر آن دارای خاصیت صاف کنندگی مو نیز است.Ph طبیعی مو را کنترل می کند ،با شوره سر مبارزه می کند و باعث می شود موهایی محکم تر و قوی تر داشته باشید.در اینجا مهم است که از سرکه سیب طبیعی استفاده کنید.

مواد لازم 

2 قاشق غذاخوری سرکه سیب

1 لیوان آب

ابتدا سرکه سیب را با آب مخلوط کنید.سپس بعد از شستن موهایتان با شامپو به تمام سطح موها بریزید.و پس از خارج شدن از حمام اجازه دهید موهایتان به طور طبیعی خشک شود.

آرد برنج و تخم مرغ 

روش های طبیعی برای صاف کردن موها

در بسیاری از ماسک های مو تخم مرغ وجود دارد .زیرا تخم مرغ باعث تقویت و رشد موها می گردد.و زمانیکه با آرد برنج ترکیب می شود خاصیت نرم کنندگی و صاف کنندگی آن افزایش می یابد.

موادلازم 

1 عدد سفیده تخم مرغ

3 قاشق غذاخوری آرد برنج

سفیده تخم مرغ را به آرد برنج اضافه کنید و به خوبی مخلوط کنید.سپس ترکیب بدست آمده را به موهایتان بمالید.سپس موهای خود را شانه کرده و اجازه دهید 1 ساعت بماند.سپس موهای خود را با شامپو و آب سرد بشویید.