به مناسبت سالروز 808

رولند اعلام کرد نسخه جدید درام ماشین 808 و سینت 101 را منتشر می کند همچنین قرار است به همراه این دو محصول نسخه بروز رسانی شده سمپلر SP-404 را نیر منتشر کند.

این سه محصول جدید در ادامه لاین بوتیک این کمپانی منتشر می شوند، که  در واقع  این اقدام در راستای تولید محصولات  محبوب و منقطع شده کمپانی رولند با قیمتی مقرون به صرفه است.

در ادامه بخوانید »

انتشار مجدد سینت کلاسیک D-50 رولند با نام D-05 Boutique 

پرکاشن پد رولند صدای درام ماشین TR-808 را به درام کیت شما اضافه می کند !!! 

TR-08 نسخه بروز رسانی شده درام ماشین محبوب TR-808 است که با همان رنگ نسخه کلاسیک منتشر می شود و با ویژگی هایی نظیر : سیکونسر جدید 16 استپ، قابلیت 16 ساب استپ (16 sub-steps) با قابلیت راه اندازی مستقل از ترک ، افکت هایی نظیر کمپرسور/گین/تیون (Tune) برای اینسرومنت و یک افکت با قابلیت انتخابی با نام long decay برای بیس درام

در ادامه ویدیویی از TR-08 را تماشا کنید که در آن هنرمندانی نظیر Juan Atkins, Jimmy Jam, Egyptian Lover, DJ Jazzy Jeff در ارتباط با این محصول جدید نظر می دهند.

 

SH-01A نسخه بروزرسانی شده مونوسینت محبوب SH-101 و در سه رنگ، نقره ای ، نسخه محدود آبی رنگ و قرمز منتشر خواهد شد. صدای این محصول در مدار شبیه ساز آنالوگ (تکنولوژی رفتار مدار آنالوگ) تولید خواهد شد و قابلیت های جدید شامل 4 صدای پلی فونیک ، 64 پچ پریست و 64 الگو آماده سیکونس است.

مونوسینت SH-01A

و در آخر SP-40A که نسخه بروز رسانی شده سمپلر  قابل حمل SP-404 است که شامل ویژگی های جدید نظیر سمپلینگ 16 بیت خطی، سیکونسر اگو محور با قابلیت شافل جدید ( مخلوط کردن الگو) به همراه پشتیبانی از کارت حافظه SD است.

سمپلر SP-40A

TR-08و SH-01A قرار است با قیمت 349 دلار به فروش برسد ولی هنوز قیمتی برای SP-40A اعلام نشده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر به وبسایت Roland مراجعه کنید.

 

در ادامه بخوانید : سینت آنالوگ SE-۰۲ با همکاری رولند و استودیو الکترونیک تولید می شود !