عنوانی ارزشمند برای این خواننده پاپ!!!

ریحانا از طرف دانشگاه هاروارد به عنوان برجسته ترین شخصیت سال در زمینه فعالیت های انسان دوستانه انتخاب شده است و در تاریخ 28 فوریه 2017 در مراسمی که در کمبریج برگزار می شود جوایزی به او اهدا خواهد شد.

ریحانا برنده جایزه حقوق بشر سال شد

دانشگاه اشاره می کند که این جایزه برای انجام فعالیت های خیریه که او برای سلامت زنان و آموزش و پرورش دختران جوان، انجام داده است به او اعطا می شود. به گزارش مجله هاروارد؛  “ریحانا ،  در راه اندازی مراکزی نظیر آموزشکده هنر و سرطان شناسی و پزشکی هسته ای برای تشخیص سرطان سینه در بیمارستان ملکه الیزابت در Bridgetown، مشارکت داشته است”

دکتر آلن کانتر، مدیر بنیاد دانشگاه هاروارد می گوید؛ 

“او همچنین کلارا لیونل، برنامه کمک هزینه تحصیلی را ایجاد کرده است که هدفش کمک هزینه تحصیلی و امکان تحصیل در دانشگاه های آمریکا برای کودکان کشورهای کارائیب است. همچنین پشتیبانی از مشارکت جهانی برای آموزش و پرورش در پروژه شهروند جهانی، که یک کمپین چند ساله است که شرایط دسترسی به آموزش و پرورش در بیش از 60 کشور در حال توسعه را برای کودکان بی سرپرست و محروم فراهم می سازد، اولویت با دختران، و کسانی است که  دسترسی به آموزش و پرورش ندارند”.

در ادامه باید اشاره کنم که این هفته برای ریحانا هفته بسیار موفقی بوده چرا که دو روز پیش او موفق شد تا رکود مایکل جکسون را در بیشترین 10 آهنگ برتر در تمام دوران بشکند و در جایگاه اول قرار بگیرد.