نسخه جدید DAW محبوب ابلتون لایو 10 ماه آینده منتشر می شود !

کمپانی ابلتون در صفحه رسمی فیسبوک خود، زمان انتشار ابلتون لایو 10 را اعلام کرد. اولین آپدیت اصلی محبوب ترین نرم افزار آهنگسازی دنیا بعد از 5 سال قرار است در 6 ماه فوریه(17 بهمن) یعنی کمتر از یک ماه دیگر منتشر شود. ابلتون لایو 10 که در اکتبر 2017 معرفی شد و حالا قرار است ماه آینده با بسیاری از ویژگی های کلیدی منتشر شود.

نسخه جدید ابلتون لایو شامل ویژگی های جدید بیشماری نظیر : اضافه شدن سینت جدید و قدرتمند Wavetable، اضافه شدن افکت های جدید Echo، Drum Buss، و Pedal همچنین اضافه شدن قابلیت Max for Live ( که در ورژن های قبلی این افزونه بصورت جدا باید خریداری و نصب می شد)، اضافه شدن ویژگی Capture ویژگی جدیدی که پس از نواختن و پلی کردن ، یک ایده، لایو ۱۰ آن را به یاد می آورد و آنرا تبدیل به یک کلیپ MIDI به همراه FeeL و groove آن می کند.

[aparat id=”kuw0v”]

ابلتون لایو 10 قرار است از €79 تا €599 بسته به نسخه ای که دارید برای شما هزینه داشته باشد البته اگه همین الان اقدام به خرید Live 9 بکنید می توانید از 20 درصد تخفیف برای آپدیت به نسخه 10 بهره ببرید.

اگر شما نمیتوانید تا زمان انتشار ابلتون لایو 10 صبر کنید می توانید عضو برنامه public beta ابلتون شوید و از ویژگی های نسخه جدید قبل از زمان انتشار بهره ببرید.

 

در ادامه بخوانید :