انتظار ها به پایان می رسد ! سرانجام زمان پخش مشخص شد !

تأخیر تقریبا سه ساله بین دو فصل اول انیمیشن فوق العاده محبوب Attack on Titan باعث شد که این انیمه در ماه آوریل 2017 با کاهش بسیار زیاد قسمت ها سرانجام منتشر شود. اما خوشبختانه طبق اخبار منتشر شده برای تماشای فصل سوم انیمه Attack on Titan نیاز به انتظار طولانی مدت نیست و فصل سوم این انیمه در ماه ژوئیه 2018 اکران می شود.

راستی یادتون نره پیج اینستاگرام انیمه، یوتوب و نماشای ما رو فالوو کنید.

Attack on Titan یک مجموعه مانگای ژاپنی است که بوسیله هاجیمه ایسایاما نوشته و تصویر سازی شده است. داستان این انیمه مربوط به صد سال پس از ظهور غول‌های انسان‌نما اتفاق می افتد. غول‌هایی که دارای منطق و عقل انسانی نیستند اما علاقه شدیدی به کشتن انسان‌ها و خوردنشان دارند. انسان‌ها با زندگی در درون دیوارهایی بلند به زندگی آسوده‌ای ادامه می‌دهند تا اینکه پس از صد سال غولی بزرگ دیوار را خراب می‌کند…


همچنین بخوانید » بررسی قسمت اول فصل سوم انیمه حمله به تایتان Attack on Titan


شخصیت اصلی داستان  اِرن یاگر به همراه خواهر ناتنی‌اش میکاسا آکرمن و دوست این دو با نام آرمین آرلرت و چند شخصیت کلیدی دیگر اقدام به مبارزه و جمع آوری اطلاعات درباره تیتان ها و نجات انسان ها می کنند. 

این انیمه در لیست بهترین انیمه های انتخابی توسط مجله وارونه در رتبه دوم قرار دارد. در حالی که انیمه Attack on Titan به آهستگی تولید می شود تا کنون 21 جلد مانگا از آن با بیش از 63 میلیون کپی در سراسر جهان منتشر شده است.

بعد از انتشار آن در سال 2009  این انیمه موفق به رشد چشم گیر و محبوبیت بسیاری شده و نسخه ها ی متفاوتی از جمله فیلم لایو اکشن، بازی کامپیوتری ، اسپین آف و غیره از آن تولید شده است.

Studio Wit وظیفه تولید فصل سوم انیمه نبرد با تایتان‌ها Shingeki no Kyojin را بر عهده دارد و این انیمه قرار است همزمان با اکران در ژاپن از طریق شبکه های Funimation و Crunchyroll استریم شود.

بروز رسانی : اطلاعات تکمیلی درباره فصل سوم انیمه Attack on Titan به همراه تریلر و پوستر


ممکن است به خواندن این مطالب نیز علاقه مند باشید