ریس ویترسپون و نیکول کیدمن در فصل دوم حضور خواهند داشت

ساخت فصل دوم سریال Big Little Lies بصورت رسمی تایید شد! این سریال محصول شبکه HBO فصل اول خود را در ماه آوریل به پایان رساند. سریال Big Little Lies شامل گروهی از بازیگران نظیر : ریس ویترسپون، نیکول کیدمن، الکساندر اسکارسارد، زو کراویتز و لورا درن است که داستان پیرامون گروهی از والدین در مونتری، کالیفرنیا و درام هایی که در اطرافشان حضور دارد تمرکز دارد، که در نهایت این درام ها منجر به قتل یکی از شخصیتها می شود.

شک ها و گمانه زنی های بسیاری در مورد ساخت فصل دوم سریال Big Little Lies وجود داشت تا حدی که ژان مارک والی، مدیر اجرایی و کارگردان این سریال در ابتدا اعلام کرده بود : “هیچ دلیلی برای ساخت فصل دیگری از این سریال وجود ندارد” اما حالا به نظر می رسد شبکه HBO قصد دارد تا فصل دوم را بدون حضور والی تولید کند !!!

فصل دوم سریال Big Little Lies

با توجه به گزارشات فصل دوم شامل هفت قسمت است که حضور بازیگران فصل قبل نظیر ریس ویترسپون و نیکول کیدمن تایید شده است و HBO اعلام کرده مذاکره با سایر بازیگران در حال انجام است و احتمالا اکثر بازیگران فصل اول در فصل دوم نیز حضور خواهند داشت.

پس از ترک ژان مارک والی به دلیل اختلافات از پروژه ، آندرا آرنولد کارگردان سریال ترنسپرنت کارگردان فصل دوم را به عهده خواهد گرفت.

“کیسی بلویس، مدیر برنامه ریزی شبکه HBO، در بیانیه ای اعلام کرد:” من از اعلام بازگشت Big Little Lies بسیار هیجان زده هستم “ “[نویسنده] دیوید کلی فیلمنامه بسیار زیبایی نوشته است، ریس و نیکول، نیروی هستند که می توان برای جمع کردن سایر بازیگران و گروه روی آنها حساب کرد و آندرا آرنولد با استعداد کارگردانی فصل دوم را به عهده خواهد گرفت . ما با کمال افتخار منتظر کار با این گروه شگفت انگیز از هنرمندان هستیم. “

 

 

ممکن است به خواندن این مطالب نیز علاقه مند باشید