اسپیکر Sonos Beam ترکیب ساندبار تلویزیون و اسپیکر هوشمند در یک دستگاه است !!!

سونوس کمپانی گردن گلفت در زمینه تولید اسپیکر های مولتی روم جدیدترین محصول صوتی خانگی خود را منتشر کرد. این محصول یک ساندبار به همراه دستیار صوتی آمازون الکسا است. کمپانی ساندبار هوشمند سونوس Beam را یک هاب چند منظوره برای سرگرمی در منزل معرفی کرده است.

این دیوایس 399 دلاری از 17 ژوئن در دسترس خواهد بود و مانند دیگر محصولات Sonos با اسپاتیفای، اپل موزیک و بیش از 80 سرویس موسیقی دیگر سازگار است. ” علاوه بر الکسا ، Beam از “سایر دستیار های صوتی در صورت ارائه پشتیبانی خواهد کرد”

ساندبار هوشمند سونوس Beam اسپیکری زیبا و قدرتمند برای خانه شما !

Sonos همچنین اعلام کرده است که فناوری AirPlay 2 اپل در ماه جولای به دستگاه Sonos می آید، بدین معنا که صاحبان Sonos Beam، Sonos One، Playbase و نسل دوم Play: 5 قادر به پخش مستقیم موسیقی و پادکست ها از طریق دیوایس های iOS خواهند بود. به لطف دستیار صوتی سیری که در نسخه ios 12 قدرتمند تر از همیشه شده می توانید با فرمان صوتی موسیقی مورد علاقه خود را پخش کنید.


همچنین بخوانید : با ۱۱ تا از گرانقیمت ترین اسپیکرهای جهان آشنا شوید !


ساندبار هوشمند سونوس Beam اسپیکری زیبا و قدرتمند برای خانه شما !

ساندبار هوشمند سونوس Beam دومین اسپیکر هوشمند کمپانی پس از معرفی Sonos One  درسال گذشته است که برای رقابت با Echo آمازون و هوم پاد اپل با قیمت جذاب  199 دلاری منتشر شد. و کیفیت صدای آن در حد اسپیکر Play: 1 است.


همچنین بخوانید : راهنمای خرید بهترین اسپیکر مانیتورینگ های بازار تا سقف ۲ میلیون تومان


ساندبار هوشمند سونوس Beam اسپیکری زیبا و قدرتمند برای خانه شما !

با این حال، Beam سومین ساندبار Sonos پس از مدل های Playbar و Playbase است. مدیر ارشد  و پروداکت منیجر سونوس، Mieko Kusano در گفتگو با The Verge اعلام کرد که ساندبار هوشمند Sonos Beam به عنوان یک جایگزین برای دو مدل قبلی در نظر گرفته نشده بلکه مکمل این محدوه خواهد بود.


همچنین بخوانید : اولین ساندبار سنهایزر با ۱۳ اسپیکر و صدایی سه بعدی !!!


ساندبار هوشمند سونوس Beam اسپیکری زیبا و قدرتمند برای خانه شما !

Kusano می گوید: “ما به چرخه جایگزینی که در محصولات الکترونیک مصرفی اتفاق می افتد، اعتقاد نداریم.” وی ادامه می دهد “اگر می خواهید برای محصولات ما پول خرج کنید، ما ترجیح می دهیم جایی جایگزینی یک محصول جدید را برای گسترش محصولات خود بخرید.