خبر خوشحال کننده این است که ساندکلاد وعده داده شما همچنان 100% صاحب امتیاز ترک خود خواهید ماند!

ساندکلاد وارد کسب و کار پخش دیجیتال موسیقی می شود !

ساندکلاد سرویس پخش جدیدی را راه اندازی کرده، که فعلا در مرحله بتا قرار دارد و این سرویس به کاربران SoundCloud Pro و Pro Unlimited اجاره می دهد تا ترک های خود را بصورت مستقیم در سرویس های استریمینگ نظیر اسپاتیفای، یوتوب موزیک، اپل موزیک، اینستاگرام، آمازون موزیک و سایر پلتفرم ها را به عنوان بخشی از حق عضویت خود به اشتراک بگذارند.

درحالی که معمولا سرویس های دیجیتالی بخشی از حق نشر ترک را به خود اختصاص می دهند، ساندکلاد ادعا می کند 100 درصد حق پخش و امتیاز ترک را به کاربر واگذار می کند.!!!به نظر می رسد ساندکلاد از این ویژگی برای تبلیغ و جذب کاربران برای پرداخت حق عضویت 6 الی 12 دلاری  سرویس های Pro و Pro Unlimited استفاده میکند. 

با توجه به سایر پلتفرم های پخش موسیقی که نحوه پرداخت بستگی به تعداد پخش و بزرگ بودن شبکه شما دارد، به نظر می رسد این سرویس جدید ساندکلاد راهکاری بسیار منطقی تر برای درآمدزایی هنرمندان ناشناخته و کمتر شناخته شده باشد.

این سرویس که فعلا در فاز بتا قرار دارد برای افراد بالای 18 سال و ترک های اورجینال بیش از 1000 بار پخش شده اند در دسترس است. ترک هایی که در آنها از سمپل استفاده شده یا حق کپی رایت در آنها رعایت نشده شامل این سرویس نمی شوند.


همچنین بخوانید » درآمدزایی از ساندکلاد برای آهنگسازان، دی جی ها و ریمیکسر ها !!!

این سرویس جدید بخشی از فعالیت های ساندکلاد در راستای حمایت از حقوق هنرمندان و مولفین است. حدود دوماه پیش نیز طی قراردادی بین ساندکلاد و سراتو امکان پخش آهنگ های ساندکلاد به نرم افزار Serato DJ اضافه شد !

نظر شما دراتباط با سرویس جدید ساندکلاد چیست؟ آیا این ویژگی می تواند باعث درآمدزایی برای آهنگسازان ایرانی نیر شود؟ لطفا نظرات خودتان را با ما به اشتراک بگذارید. همچنین می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر به بلاگ ساندکلاد مراجعه کنید.