چند پیشنهاد استایلی برای رنگ سبز تیره در فصل پاییز

رنگ سبز تیره هم رنگی مناسب فصل پاییز است و هم به راحتی با رنگ های دیگر ترکیب می شود.در این مطلب ست کردن رنگ سبز با  4 استایل مختلف را برای شما معرفی می کنیم.

1-استایل اول

لباس هایی با طرح پلنگی و رنگ های سفید، سیاه و طوسی به راحتی با سبزه تیره ست می شوند.شما در استایل اول می توانید بلوز سبزتان را با یک دامن با طرح پلنگی ست کنید، در این استایل دقت کنید که کفش شما نیز باید دارای تناژ رنگ بسیار نزدیک به رنگ سبز بلوزتان باشد.


همچنین بخوانید » رنگ لباس ها – لباس ها در مورد شخصیت شما چه می گویند


ست کردن رنگ سبز

2-استایل دوم

شما می توانید در این استایل با استفاده از کفش های به  اصطلاح مدل آکسفورد یا بوت های اسپرت به استایل پانک دست یابید.علاوه بر آن می توانید با استفاده از رنگ زرشکی در استایلتان شیک و کلاسیک دیده شوید.


همچنین بخوانید » شلوارهای رنگی خود را با چه کفش هایی ست کنیم ؟


ست کردن رنگ سبز

3-استایل سوم

یکی دیگر از رنگ هایی که با سبز به راحتی ترکیب می شود و باعث شیک و تک دیده شدن شما می شود رنگ کرم است .در این استایل شما می توانید از یک دامن کرم همراه با نیم بوت های اسپرت مشکی استفاده کنید و استایل منحصر بفرد خود را داشته باشید.


همچنین بخوانید » کفش های رنگی را چگونه با لباس های رنگی ست کنیم ؟


ست کردن رنگ سبز

4-استایل چهارم

همان طور که در بالا اشاره کردیم یکی از رنگ های که باعث شیک و کلاسیک دیده شدن شما می شود رنگ زرشکی است .در این استایل می توانید برای ست کردن رنگ سبز از شلوار زرشکی همراه با یک صندل زرشکی استفاده کنید .


همچنین بخوانید » با ۱۰ رنگ ترند تابستان ۲۰۱۸ آشنا شوید !


ست کردن رنگ سبز

همچنین بخوانید