چگونه با شلوارهای رنگی خود شیک و ترند دیده شویم ؟

وقتی گزینه های زیادی برای انتخاب داشته باشیم در انتخاب دچار تردید می شویم. شاید برای شما هم سوال باشد که شلوارهای رنگی خود را با چه کفش هایی ست کنیم ؟ در این مطلب ما به شما پیشنهاد هایی در مورد ست کردن شلوارهای رنگی با کفش های مناسب می دهیم که باعث می شود شما شیک و به روز دیده شوید :

1-شلوار های سفید

شلوارهای رنگی خود را با چه کفش هایی ست کنیم ؟

از آنجا که سفید یک رنگ پایه جهانی است، با هر کفشی زیبا می شود.با این حال سعی کنید شلوارهای سفید خود را با کفش سیاه نپوشید.از رنگ های خلاقانه به جای سیاه استفاده کنید.یا با یک کفش به رنگ پاستل شیک دیده شوید.

2-شلوار های طوسی

شلوارهای رنگی خود را با چه کفش هایی ست کنیم ؟

شما می توانید شلوارهای طوسی رنگ خود را به راحتی با کفش هایی به رنگ اصلی (قرمز ،زرد و آبی ) ست کنید.اگر می خواهید یک کفش با طراحی متفاوت بپوشید و در این زمینه تردید دارید ،بلافاصله شلوار طوسی بپوشید.

3-شلوارهای مشکی 

شلوارهای رنگی خود را با چه کفش هایی ست کنیم ؟

همه می دانند که رنگ سیاه به راحتی با هر رنگی ست می شود.اما در واقع این طور نیست.به عنوان مثال می توانید از رنگ های سفید ،قهوه ای وقهوه ای تیره برای شلوارهای مشکی خود انتخاب کنید.علاوه بر آن می توانید از رنگ قرمز نیز استفاده کنید.

4-شلوارهای بژ یا پاستل

وقتی شلوار بژ ویا پاستل می پوشید، باید کفش های خود را در رنگ های روشن و براق انتخاب کنید.لطفا برای ایجاد کنتراست از کفش مشکی استفاده نکنید.

5-شلوار قهوه ای روشن

شلوارهای قهوه ای روشن را هرگز با کفش های طوسی و یا سیاه نپوشید.در عوض شما می توانید کفش های سبز خاکی یاکفش هایی با پاشنه های سفید را با شلوار های قهوه ای روشن پوشید.

6-شلوارهای قهوه ای تیره

این رنگ احتمالا یکی از سخت ترین رنگ ها برای ترکیب است.هرگز کفش های طوسی و یا سیاه را با شلوارهای قهوه ای تیره نپوشید.اگر می خواهید  جالب به نظر برسید، از کفش های سبز یا آبی تیره استفاده کنید.

7-شلوارهای آبی

شلوارهای رنگی خود را با چه کفش هایی ست کنیم ؟

می توانید شلوارهای آبی روشن یا تیره خود را به راحتی با بوت های مشکی ست کنید و شیک دیده شوید.

8-شلوارهای با تناژ سبز

شلوارهای رنگی خود را با چه کفش هایی ست کنیم ؟

تنها رنگی را که نباید هرگز با شلوارهایی با تناژ سبز بپوشید کفش های سبز رنگ است.

 

ممکن است به خواندن این مطالب نیز علاقه مند باشید