چگونگی ست کردن کروات با کت و شلوار !

چگونگی ست کردن کروات با کت و شلوار برای آقایان کار بسیار پر چالشی است.اما هر مرد صاحب سبکی باید از این موضوع اطلاع داشته باشد زیرا در صورت عدم اطلاع ممکن است به یک فاجعه تبدیل شود و از جذابیت شما بکاهد.آقایان معمولا در مهمانی های رسمی یا محیط های کاری از کت و شلوار و کروات استفاده می کنند.

کروات یک اکسسوری مردانه است که در طرح و رنگ های مختلف وجود دارد .و می تواند استایل مردانه را تا حد زیادی تغییر دهد اما مانند هر اکسسوری دیگری باید درست استفاده شود.در این مطلب نحوه ست کردن کروات با  کت و شلوار را برای شما شرح می دهیم با ما همراه باشید :

کروات ها به دو دسته رسمی و غیر رسمی تقسیم می شوند.هر چه رنگ کروات تیره تر و ساده تر باشد رسمی تر و هر چه رنگ آن روشن تر و طرح دار تر باشد غیر رسمی تر می شود.اولین نکته در ست کردن کروات و کت و شلوار انتخاب کت و شلوار مناسب با فرم بدن شما است .پس از آن انتخاب رنگ کت و شلوار است.کت و شلوار های خود را می توانید از رنگ های تیره ،خنثی و یا رنگ های روشن استفاده کنید.

در فرمول اول شما می توانید کروات خود را هم رنگ کت و شلوار خود یا کمی تیره تر  یا روشن تر انتخاب کنید .این حالت مناسب زمانی است که  رنگ کت و شلوار شما به اندازه کافی جلب توجه می کند و کروات نقش خنثی را ایفا می کند.

ست کردن کروات با کت و شلوار

فرمول دوم استفاده از رنگ های مکمل است .به عنوان مثال شما می توانید از رنگ مکمل کت و شلوار خود برای کروات استفاده کنید.

ست کردن کروات با کت و شلوار

اگر کت و شلوار شما دارای رنگ خنثی مانند رنگ طوسی است شما می توانید از کروات به رنگ تیره استفاده کنید و استایلی متفاوت ایجاد کنید.

ست کردن کروات با کت و شلوار

اگر دوست دارید از کروات طرح دار استفاده کنید دقت کنید که پیراهن و کت و شلوار شما باید ساده و هیچ گونه طرحی نداشته باشد.

ست کردن کروات با کت و شلوار

برای جلب توجه بیش تر می توانید رنگ کروات خود را متضاد با رنگ کت و شلوار خود انتخاب کنید.

ست کردن کروات با کت و شلوار

شما می توانید رنگ پیراهن و کروات خود را با یکدیگر ست کنید اما توجه داشته باشید رنگ پیراهن و کروات شما باید با رنگ کت و شلوار شما هارمونی داشته باشد.

ست کردن کروات با کت و شلوار

 

 

در ادامه بخوانید :