سریال های کنسل شده نتفلیکس ! شبکه نتفلیکس ،مهم ترین سازنده پلتفرم فیلم و سریال در سال های اخیر ،هر ساله با تعداد بیشتری سریال و محتواهای جدید عمل می کند.نتفلیکس که سریال ها و فیلم های بلندپروازانه را به خانه های ما می آورد ، در سال جدید تولیداتی را که لغو کرده است ، اعلام کرده  برخی از این تولیدات به دلیل بودجه ساخت و برخی با نتایج رتبه بندی و برخی با تصمیمات شرکت به عمر خود پایان داده اند.به خصوص سریال های تلویزیونی مارول ، پلتفرم نتفلیکس را یک به یک ترک می کنند.

نتفلیکس اعلام کرد که بیش از 20 سریال تلویزیونی دیگر در این شبکه پخش نخواهند شد.چند سریال  لغو شده از سوی نتفلیکس با آخرین فصل حضورشان در سال 2020 با مخاطبان خداحافظی خواهند کرد.این تصمیم لغو برای برخی از مجموعه های تلویزیونی طبق سناریو انجام می شود.در میان این سریال ها ، سریال پربیننده ومطرح دارک (DARK ) نیز حضور دارد.که طبق گفته نتفلیکس با تعداد فصل کمتر در سال 2020 با مخاطبانش خداحاغظی خواهد کرد.بیایید ببینیم کدام سریال های تلویزیونی با تصمیم لغو شما را خوشحال یا ناراحت خواهند کرد :

سریال های کنسل شده نتفلیکس


بازمانده برگزیده (Designated Survivor)

بازمانده برگزیده (Designated Survivor)

این سریال در ژانر سیاسی ، هیجانی با تبلیغات فراوان سعی کرد  مخاطبان زیادی را جلب کند اما به نتیجه دلخواه دست نیافت.بازمانده برگزیده در در دنیای واقعی به کسی گفته می شود که بعد از کشته شدن رئیس جمهور و اعضای عالی کشور به مقام ریاست جمهوری می رسد. این سریال نیز دقیقا چنین چیز غیر قابل باوری بیان می کند.همه چیز در این سریال به قدری آرام و حساب شده است که باعث خنده شما می گردد.کشوری بدون رئیس جمهور اما همچنان آرام و دارای نظم ، خانواده ی رویایی آمریکایی و……در این سریال همه چیز به قدری غیر واقعی نشان داده می شود که باعث می شود آدم یاد قصه های خیالی بیفتد .

کارگردان :دیوید گوگنهایم

بازیگران :کیفر ساترلند،ناتاشا مکِالهون،آدان کانتو

تعداد فصل ها :1


همچنین بخوانید :


The Ranch

The Ranch

داستان سریال در مورد شخصی به نام کلت است که پس از دوران ورزشی نیمه حرفه ای نه چندان موفق به مزرعه خانوادگی خود در کلرادو باز می گردد تا کسب و کار خانوادگی شان را سرو سامان دهد.رابطه او با پدرش دارای پیچیدگی های بسیاری است .

کارگردان :دون رئو ، جیم پاترسون

بازیگران :اشتون کوچر ،دبرا وینگر ،دنی مسترسون

تعداد فصل :4


تاریکی ( Dark)

تاریکی ( Dark)

یک کودک گمشده.چهار خانواده که به سختی برای یافتن پاسخ تلاش می کنند.و اسرار و حقایقی که در نتیجه این جستجوها پدید آمده است.سرنوشت شهر کوچک تغییر می کند و چهره واقعی آن آشکار می شود.

کارگردان :باران بو اودار

بازیگران :لوئیس هافمن،الیور ماسوچ،یوردیس تریبل

تعدادفصل :3


باران (The Rain)

باران (The Rain)

دو برادر و خواهر دانمارکی موفق به زنده ماندن از بارانی شده اند که حاوی ویروسی کشنده است و بیش تر جمعیت دانمارک را از بین برده اشت.آنها که می خواهند دنیای جدیدی را برای خود ایجاد کنند ،سفری را آغاز می کنند.در این مسیر با افراد دیگری که نجات یافته اند آشنا می شوند.

کارگردان :تای موسشولت، اسبن تافت جاکوبسون و کریستین پوتالیوو

بازیگران :آلبا آگوست ، لوکاس لینگگارد تونسن ، میکل بو بو فولسگارد

تعداد فصل :3


شیطان (Lucifer)

سریال های کنسل شده نتفلیکس

داستان این مجموعه درباره لوسیفر مورنینگاستار است که خسته و ناراضی به عنوان ارباب جهنم از تاج و تخت خود استعفا و پادشاهی خود را برای نجات لس آنجلس رها میکند، که در آنجا او قدرت خود را برای کمک به پلیس لس آنجلس و مجازات جنایتکاران بکار میگیرد.اما یک راز بزرگ دارد.

کارگردان :تام کاپینوس

بازیگران :تام الیس،لورن جرمن،کوین آلخاندرو

تعداد فصل :5


GLOW

داستان سریال در مورد زن بازیگیری به نام روث وایلدر است که با دیگر دوستان خود تصمیم می گیرد در یک پروموشن نوپای کشتی حرفه ای تست دهد.او با کارگردان این پروموشن مشکل دارد و داستان از اینجا آغاز می شود .

کارگردان :لیز فلاهیو،کارلی منش

بازیگران :الیسون بری،بتی گیلپین،سدل نوئل

تعداد فصل :2


پانیشر یا مجازات گر (Marvel’s The Punisher)

سریال های کنسل شده نتفلیکس

در Marvel’s The Punisher که داستان فرانک کستل را در سفر انتقام جویی با قتل همسر و فرزندانش بیان می کند ، کستل با توطئه ای تاریک در مورد دنیای زیرزمینی نیویورک روبرو خواهد شد.

کارگردان : استیو لایت‌فوت

بازیگران :جان برنثال،ابن ماس-بچراک،بن بارنز

تعدادفصل :2


او ای (The OA)

سریال های کنسل شده نتفلیکس

این سریال مانند سریال لاست و برکینگ بد یکی از غافلگیر کننده ترین سریال هاست.داستان در مورد دختر نابینایی است که بعد از هفت سال ناپدید شدن  با چشمان بینا باز می گردد.این دختر که پریری نام دارد بعد از این جریان اصرار دارد که او را او ای یا فرشته نخستین صدا زنند.تا اینکه ..

کارگردان :زال باتمانقلیچ

بازیگران :بریت مارلینگ ، اموری کوئن ، اسکات ویلسون ، فیلیس اسمیت

تعداد فصل :2