این سری شامل سه مدل جدید با رنج قیمت مختلف هستند

امسال در نمایشگاه IFA 2017 در برلین کمپانی JBL محصولات متفاوتی را معرفی کرد، از جمله سری جدید هدفون های وایرلس JBL که شامل سه مدل متفاوت هستند.

 

JBL Reflect

همانند سایر مدل های سری JBL Reflect این مدل نیز برای ورزشکاران طراحی شده است. این مدل شامل سنسور اندازه گیری ضربان قلب است و می تواند ، مقدار ضربان قلب شمار را بوسیله صدای ضبط شده به شما اعلام می کند، برای فعال کردن این گزینه فقط کافی است دکمه ضربان قلب که با آیکون قلب در سمت راست ایرباد قرار گرفته یکبار فشار دهید.

این هدفون دارای تکنولوژی IPX5 است و در مقابل عرق مقاوم است همچنین دارای عمر باطری 10 ساعت است، کابل های این مدل از انعطاف و آلیاژ مناسبی برخوردار است در نتیجه هنگام دویدن باعث ناراحتی شما نمی شود.

 JBL Reflect قابلیت کارکرد با اکثر اپلیکیشن های فیتنس را دارد و از اواخر ماه سپتامبر با قیمت 149 دلار در رنگ های قرمز، مشکی، و آبی روانه بازار می شود.

 

JBL Free

همانطور که از نام این هدفون مشخص است، JBL Free آزاد از هرگونه سیم و کابل است، همانند ایرپاد های اپل، در نتیجه شما می توانید به راحتی و بدون مزاحمت سیم از آنها بهره ببرید. شما می توانید از این ایرباد ها بصورت جداگانه یا با هم بهره ببرید به این صورت که می توانید ققط از یکی از آنها برای پاسخ دادن به تماس های تلفنی خود بهره ببرید و یا از هر دو برای گوش دادن به موسیقی، JBL Free دارای طراحی مناسب و ارگونومیک است و از آلیاژ ضدآب و عرق تولید شده است. به همراه این هدفون یک کیس شارژر نیز ارائه می شود و عمر باطری آن 24 ساعت در حالت غیر مداوم و 4 ساعت در حالت مداوم است. JBL Free قرار است در دو رنگ سفید و مشکی از ماه اکتبر با قیمت 149 دلار روانه بازار شود.

 

JBL E65BTNC

سری جدید هدفون های وایرلس JBL

این هدفون مدل جدید سری JBL E است. هدفون JBL E65BTNC دارای کیفیت پخش بالا و سیگنچر JBL است همچنین دارای تکنولوژی نویز کنسلینگ با ظاهری بسیار جذاب است. این هدفون برای شارژ کامل فقط نیاز به 2 ساعت دارد ، این در حالیست که با یک بار شارژ می تواند 24 ساعت در حالت عادی و 15 ساعت در حالت نویز کنسلینگ موسیقی پخش کند.

این هدفون رو گوشی از الیاف مناسبی ساخته شده در نتیجه می توانید بدون احساس ناراحتی ساعت ها آن را بر روی گوش خود نگه دارید.  JBL E65BTNC در سه رنگ آبی، مشکی و سفید با قیمت 200 دلار از ماه اکتبر روانه بازار می شود.

 

در ادامه بخوانید : سنهایزر سه مدل هدفون جدید را معرفی کرد