پارت اول فصل اول انیمه 86 مدتی پیش به پایان رسید و در ادامه، ساخت پارت دوم انیمه 86 تائید شد؛ اون هم در حالی که طرفداران با چندین سوال بدون جواب در ذهنشون منتظر دیدن بقیه ماجرا هستن. در این مطلب، نگاهی به تعدادی از مهم ترین این سوالات می اندازیم. همچنین شما می تونید بررسی انیمه 86 رو به صورت قسمت به قسمت در مجله وارونه بخونید.

این مطلب حاوی اسپویل 11 قسمت ابتدایی انیمه هشتاد و شش می باشد.

قسمت 11 فصل اول انیمه 86 پایانی بسیار طوفانی و غافلگیرکننده داشت. در طی جنگ جمهوری مگنولیا با امپراطوری گیاد، به نظر می رسید که جوخه اسپیرهد، توسط ربات های جنگنده امپراطوری به نام لژیون، کشته شده باشن. – هرچند احتمال مرگ اونا یه مقدار کمه. احتمالا آسیبی که دیدن به جراحت ختم میشه. به هر حال، بعد از نقل مکان پروتاگونیست داستان، ولادلینا میلیزه از پایتخت به منطقه هشتاد شش، خیلی چیزها هستن که ما می تونیم همراه اون از این دنیا کشف کنیم و بفهمیم.

در صورت تمایل می تونید، کانال نماشا، یوتوب و اینستاگرام انیمه مجله وارونه رو دنبال کنید.


سوالات بی پاسخ فصل اول انیمه 86

در ادامه، تعدادی از سوالاتی مطرح میشن که تا الان انیمه هشتاد و شش بهشون پاسخ نداده و ما انتظار داریم که در ادامه، جوابی براشون پیدا کنیم. یادتون باشه که اگه سوالی از فصل اول انیمه 86 ذهنتون رو درگیر کرده که در اینجا بهش اشاره نشده، حتما در بخش کامنت ها با ما و سایر دوستان در میون بذارید.

آیا باقی افراد جوخه اسپیرهد واقعا نابود شدن؟

فصل اول انیمه 86

در قسمت یازدهم انیمه هشتاد و شش، ما می بینیم که یه ربات غول پیکر، آماده کشتن شین هست و بقیه اعضای اسپیرهد هم، بعد از یه انفجار، با جراحاتی، یه گوشه افتادن. به هر حال، ما هنوز مطمئن نیستیم که اونا واقعا مردن یا نه (بیایید خودمون رو به اون راه بزنیم و جلد لایت ناول رو فراموش کنیم!).

از اون طرف، در سکانس پساتیتراژی، ما می بینیم که شین یا آندرتیکر، در یه رویا، برادر بزرگش، شوری نوزن رو می بینه؛ و با اون، از کنار جسد بدون سر خودش عبور میکنه. این نشونه، ممکنه به معنی تبدیل شدن شین به یکی دیگه از اون بلک شیپ ها باشه. البته ممکنه که اون ربات بیخیال شین شده باشه و شین جون سالم به در ببره. – یه نکته دیگه هم هست؛ شین در قسمت یازدهم اعلام کرد که خودش بخشی از لژیونه. برای همین فکر کنم جسد بی سر به یه نکته دیگه اشاره داره؛ و شین به بلک شیپ تبدیل نخواهد شد.


همچنین بخوانید: بررسی انیمه Youjo senki ؛ به زودی شعله های نفرت همه را می بلعد!


لنا چه نقشه ای داره؟

فصل اول انیمه 86

در حال حاضر، لنا به خاطر اقداماتی که قبلا انجام داده بود، مجازات شده. اون تصمیم گرفته به منطقه 86 بیاد؛ و پس از رسیدنش، با نامه ای از طرف جوخه اسپیرهد مواجه میشه. این بخش، نشون داد که چقدر پیوند بین لنا و کسانی که از اون ها کیلومترها فاصله داره، قویه.
حالا یه سوال پیش میاد؛ لنا می خواد بعد از این چی کار کنه؟ (خیلی جلوی خودم رو گرفتم که از اصطلاحات دیگه استفاده نکنم!) ممکنه دنبال آندرتیکر و بقیه بگرده؟ چه نقشه ای برای آینده داره؟ می خواد در منطقه هشتاد و شش بمونه؟ یا به منطقه اول برمی گرده؟ برای همیشه از ارتش خارج میشه؟ یا برمی گرده و سعی می کنه حکومت رو از داخل تغییر بده؟ باید صبر کنیم و ببینیم چه اتفاقی در آینده میفته. فعلا که هیچ چیزی از افکار لنا نمی دونیم.

حرکت بعدی لژیون چیه؟

فصل اول انیمه 86

صادقانه بگم، ما چیزای زیادی درباره لژیون ها نمی دونیم. و فکر کنم کم کم وقتش رسیده که بیشتر راجع بهشون بفهمیم.
در قسمت ویژه انیمه هشتاد و شش که چند وقت پیش پخش شد، ما شاهد ربات قاتل جدیدی بودیم. همچنین در قسمت آخر پارت اول، ربات بزرگی رو دیدیم که به نظر قصد کشتن شین رو داشت. با توجه به این مقدمه چینی ها، میشه حدس زد در آینده نه چندان دور، علاوه بر اینکه رازهای بیشتری رو درباره لژیون ها می فهمیم، بلکه شاهد ربات ها و بلک شیپ های پیشرفته تر هم خواهیم بود. و بلاخره می فهمیم که چه بلایی بر سر امپراطوری اومده.


مطلب پیشنهادی: نقد و بررسی انیمه اسرافیل پایانی “Seraph of the end” 


توانایی شین

فصل اول انیمه 86

در پارت اول انیمه 86 ما متوجه شدیم که پدر آنته، روی تعدادی از مردم 86 که توانایی تله پاتی داشتن، آزمایشاتی رو انجام داده. و به خاطر همین آزمایش ها، موفق به اختراع پارا-رید شده. حالا یه احتمال پیش میاد؛ که احتمالا به ذهن اکثر ما خطور کرده: آیا شین هم یکی از همون 86هایی بوده که مورد آزمایش قرار گرفتن؟ و به خاطر همینه که میتونه صدای ارواح رو بشنوه؟

یه نکته دیگه هم هست. ما دیدیم که شوری، برادر بزرگ شین، یکبار موقع عصبانیت سعی کرد اون رو خفه کنه. اما هرچقدر که بهش فکر کنیم، این کار اون، باعث ایجاد چنین زخمی روی گردن شین نمیشه. بعد از این ماجرا، ما دیدیم که یه نفر شین رو احیا کرد؛ اما چطور؟ آیا اینکار اون فرد، ربطی به زخم شین داره؟

در صورتی که آنته و لنا، بیشتر درباره توانایی های شین بفهمن و روی اونها کار کنن، شاید حتی بتونن با اقدامی، باعث آزاد شدن 86ها از دست لژیون ها بشن، جنگ رو تموم کنن، و جمهوری رو به خاطر همه ظلم هایی که در حق مردم کرده، مجازات کنن.

امیداریم که از این مطلب لذت برده باشید. مثل همیشه نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

در ادامه بخوانید: بهترین شخصیت ‌های منفی انیمه‌ای که شما را میخ‌کوب می‌کنند!