آرتوریا Pigments تا دهم ژانویه 2019 / 20 دی ماه 97 بصورت رایگان قابل استفاده است !

آرتوریا جدیدترین سافت سینت خود را منتشر کرد، یک سینتی سایزر ترکیبی با نام Pigments. سینتی سایزر آرتوریا Pigments دارای موتور صوتی دوگانه است که به شما امکان میکس اسیلاتور های آنالوگ مجازی و wavetable را می دهد.

آرتوریا Pigments دارای سه انولوپ، سه LFO، سه ژنراتور تابع، دو فیلتر و یک مدولاتور قابل تغییر برای شکل دادن سیگنال صوتی است.این سینت همچنین دارای برخی از ویژگی های غیر معمول بیشتری برای سفارشی سازی پچ ها است، از جمله گزینه ای برای ایمپورت کردن wavetable های خودتان، یک ژنراتور احتمالی تورینگ برای رندوم سازی و یک wavefolder .

سینتی سایزر آرتوریا Pigments همچنین دارای صفحه سیکونسر برای تولید و سفارشی سازی انواع سیکونس و آرپژ می باشد و نیز دارای رنج مناسبی از افکت ها نظیر » اکولایزر پارامتریک، دیستورشن، overdrive ،chorus و delay است.


همچنین بخوانید »

CRAFTsynth v۲.۰ سینتی سایزر wavetable که با باطری کار می کند!

Mirror اولین کارت صدای اختصاصی برای زن ها !

qwertySeq() میدی سیکونسر برای گوگل کروم !


Pigments به نوعی با سایر محصولات نرم افزاری آرتوریا متفاوت است چرا که یک سینت اورجینال است، برخلاف سایر محصولات کمپانی که شبیه سازی نرم افزاری سینت های کلاسیک نظیر Minimoog ،ARP 2600 و Yamaha CS-80بودند. این کمپانی همچنین در سال های اخیر اقدام به تولید سینت های سخت افزار نظیر درام ماشین فول آنالوگ DrumBrute و سری MiniBrute کرده است.

سینتی سایزر آرتوریا Pigments از همین حالا و تا 10 ژانویه با قیمت 149 یورو قابل خریداری است بعد از این تاریخ قیمت آن تا 199 یورو افزایش پیدا می کند! همچنین نسخه دمو را می توانید بصورت رایگان تا تاریخ ذکر شده تجربه نمایید. برای دریافت رایگان این پلاگین به وب سایت آرتوریا مراجعه کنید.

در ادامه بخوانید » سینتی سایزر مجازی Syntronik شامل صدای 38 سینت کلاسیک است