یکی از محبوب ترین سینت های دهه اخیر صاحب فیس لیفت می شود !

نیتیو اینسترومنت / Native Instruments سرانجام سینتی سایزر Massive X یکی از مورد انتظارترین سینت ها ویو تیبل / wavetable بازار را منتشر کرد.

همانند نسخه قبلی خود، سینتی سایزر Massive X یک سینتی سایزر wavetable است که برای ساخت صداهای مدرن و بسیار پیشرفته طراحی شده.اگرچه Massive X آپدیتی برای Massive نیست ! بلکه یک سینتی سایزر جدید است که از ابتدا طرح ریزی و تولید شده و دارای موتور صوتی جدید است!


همچنین بخوانید »

انعطاف پذیری یکی از ویژگی های اصلی سینتی سایزر مسیو اکس است، 170 نوع ویو تیبل مختلف برای صدا سازی در اختیار شما قرار دارد، همچنین 10 حالت مختلف برای اسیلاتور ها و بسیاری از ابزار های مدولاسیون صدا نیز برای تولید صداهای خارق العاده در دسترس است.

نیتیو اینسترومنت در کنفرانس معرفی این سینت گفت موتور مسریاب / routing engine در سینتی سایزر Massive X بطور کامل بازنگری شده است ! به این معنا که توانایی اتصال هر خروجی به یک ورودی و متصل کردن مسیر صوتی به یا برای چند بخش بصورت همزمان امکانپذیر است!

[megapros]“ماتریس مسیریابی نوآورانه امکان تولید و ساخت پچ های پیچیده و صداهای وحشی تنها با چند کلیک به شما میدهد” [/megapros]

نسخه اصلی سینتی سایزر مسیو / Massive در سال 2007 منتشر شد و بعد از مدتی تبدیل به یکی از محبوب ترین سینتی سایزر ها برای ساخت بیس / Bass در سبک های EDM / الکترونیک دنس موزیک و داب استپ تبلیغاتی شد! گرچه این سینت به لطف موتور های قدرتمند چندمنظوره صوتی هنوز یکی از بهترین سینت های ویو تیبل دیجیتال است ! 

 Massive X از همین حالا با قیمت 199 دلار قابل خریداری است. صاحبان سینت مسیو می توانند Massive X را با 50 دلار تخفیف خریداری کنند. همچنین این سینت در پکیج نرم افزاری  Komplete 12 موجود است. برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول اینجا کلیک کنید.