سیکونسری بر اساس بازی آرکید و محبوب PAC-MAN

Isotonik Studios که به تولید اینسرومنت بر اساس بازی های آرکید مشهور است، اوایل امسال با معرفی سیکونسر PAC-MAN سر و صدای زیادی به پا کرد و حالا Isotonik این اینسرومنت جذاب را با نام Ghosts LE بصورت رایگان منتشر کرده است.

این محصول در ادامه سری آرکید این استودیو تولید شده که بیش از نیز چند سیکونسر بر اساس بازی های Asteroids, Tetris و Pong طراحی کرده بود که سایر محصولات این سری حدود 33 دلار قیمت دارند.

در این اینسرومنت شما کنترل حرکت، سرعت و پارامترهای دیگر از چهار روح این بازی که در Maze در حال حرکت هستند را در اختیار دارید که هر نقطه یک استپ در sequencer است. و در واقع هیچ شخصیت PAC-MAN در حال خوردن میوه و فرار از دست ارواح وجود ندارد پس جای نگرانی نیست. در عوض این یک روش نوآورانه برای ایجاد و تنظیم الگوهای موسیقی و توالی در Ableton Live است.

[aparat id=”mtRKw”]

Ghosts LE در واقع یک سیکونسر جذاب و خلاق برای MaxforLive است که به سبک بازی کلاسیک PAC-MANطراحی شده است و می توان آن را بوسیله موس کنترل کرد. با کنترل های مختلفی که شما بر روی ارواح و توانایی تغییر محتویات نقشه دارید، می توانید ریتم های مختلف و جذابی را خلق کنید.

Ghosts LE را می توانید بصورت رایگان از اینجا دانلود کنید.

 

ممکن است به خواندن این مطالب نیز علاقه مند باشید