شب یلدا 97 چه بپوشیم ؟تنها چند روز تا این جشن کهن ایرانی باقی مانده است.ایرانیان براساس سنت های گذشته این روز را جشن می گیرند.آیین شب یلدا یا چله دورهم جمع شدن وخوردن آجیل و شیرینی، میوه وهندوانه است.همه این میوه ها جنبه نمادین دارند و نشان از برکت، تندرستی، شادکامی و فراوانی هستند.همچنین انار و هندوانه نماد از خورشید در شب تاریک هستند.ما در این مطلب می خواهیم چند استایلی پیشنهادی برای شب یلدا  را برای شما معرفی کنیم که با یکدیگر با آن ها آشنا می شویم :

1-استایل اول

در این استایل شما با انتخاب پیراهن گلدار می توانید مانند خورشید بدرخشید.برای اتمام این استایل می توانید از این مدل بوت ها که بسیار امسال ترند هستند استفاده کنید.

 

شب یلدا 97 چه بپوشیم

2-استایل دوم

دامن های میدی گلدار همان طور که در بهار و تابستان ترند بودند ، در زمستان نیز همچنان ترند هستند.می توانید این طرح دامن ها را با یک شومیز و یا بلوز تک رنگ بپوشید.در این صورتی استایلی شیک و راحت خواهید داشت.

شب یلدا 97 چه بپوشیم

3-استایل سوم

بلوزهای با مدل سرشانه باز در این فصل بسیار ترند هستند.اگر می خواهید استایلی ساده و در عین حال شیک داشته باشید می توانید از یک شلوار جین و یک بوت نقره ای برای اتمام این استایل استفاده کنید.

شب یلدا 97 چه بپوشیم

4-استایل چهارم

دامن هایی با جنس چرم نیز یکی از ترندهای جدایی ناپذیر زمستان امسال هستند.از این رو شما می توانید به راحتی آن ها را با پولیور ،شومیز و یا بلوز های خود ست کنید.

شب یلدا 97 چه بپوشیم

همچنین بخوانید :

شب یلدا چه بپوشیم ؟

۴ استایل پیشنهادی با لباس های طرح پلنگی !

استایل پیشنهادی :چگونه در عین باحجاب بودن شیک دیده شویم ؟

۴ استایل پیشنهادی با لباس های به رنگ نئون