صندل های ترند تابستان 2019 ! فصل پوشیدن صندل ها در راه است .از همین رو ما در این مقاله 10 ترند کفش های صندل تابستان 2019 را برای شما جمع آوری کرده ایم.اگر شما نیز قصد خرید کفش های صندل برای تابستان را دارید ،حتما این مقاله را مطالعه کنید :

1-صندل هایی مربع شکل

بعد از صندل های با نوک تیز و دایره ای در تابستان 2019 ما شاهد صندل های با فرم مربع هستیم.کفش های با فرم مربع به خصوص در صندل ها امسال بسیار ترند هستند.

2-صندل هایی با پاشنه هندسه ای

صندل با پاشنه های به فرم هندسه ای برند مطرح Jacquemus در تابستان سال 2019 بسیار ترند هستند.این صندل ها برای کسانی که علاقه به کفش های خاص دارند ، گزینه ایده آلی است.


همچنین بخوانید:


3-صندل های بند بندی

صندل های بند بندی یکی از محبوب ترین صندل های تابستان 2019 هستند.شما می توانید با پوشیدن این صندل ها استایلی شیک تر و زنانه تر داشته باشید.

4-صندل های لا انگشتی

صندل های لا انگشنی یکی از محبوب ترین صندل های تابستانی به خصوص در کنار ساحل هستند.امسال شما می توانید با پوشیدن این صندل ها استایلی ترند داشته باشید.

5-صندل های پارچه ای

یکی دیگر از صندل های ترند تابستان 2019 صندل های پارچه ای هستند.به خصوص برای مهمانی های رسمی و عروسی گزینه ایده آلی هستند.صندل های پارچه ای با رنگ های متالیک جزو جدایی ناپذیر ترندهای امسال هستند.

6-صندل هایی با لوگو

صندل های با طرح لوگو چند فصل است که در دنیای مد حضور دارند.اگر شما به این نوع صندل ها علاقه دارید اما تا کنون موفق به خریر آن ها نشده اید ، الان بهترین زمان برای خرید آن هاست.

7-صندل های اسپرت

این مدل صندل های راحت و اسپرت که در دهه 90 میلادی بسیار ترند بودند این بار نیز در تابستان 2019 به دنیای مد بازگشتند و شما به راحتی می توانید آن ها را در مسافرت و یا زندگی روزانه تان استفاده کنید.خوشبختانه در تابستان امسال صندل های متفاوتی برای هر نوع سلیقه وجود دارد اما اگر شما طرفدار راحتی هستید ، این مدل صندل ها گزینه ایده آلی برای شما هستند.

8-صندل هایی با کفی های بزرگ 

ترند کفش های ورزشی با کفی ها بزرگ این بار نیز در صندل ها دیده می شود.این مدل صندل ها را به راحتی می توانید در استایل تابستانی تان استفاده کنید.

9-صندل های آجری رنگ 

صندل های آجری رنگ در تابستان هم با رنگ تن برنزه به خوبی تلفیق می شوند و هم به راحتی می توان آن ها را با رنگ های دیگر تلفیق کرد.ترکیب این رنگ صندل ها با رنگ سفید فوق العاده است.

10-صندل های حصیری 

بافت حصیری جزو ترندهایی است که حدود چند فصل است در دنیای مد و فشن حضور دارند.این مدل صندل ها گزینه ایده آلی برای چمدان مسافرت های دریایی شما هستند.