عکس هایی از استنلی کوبریک 17 ساله ، تایید می کند که او یک نابغه است.

عکس هایی از استنلی کوبریک در سن 17 سالگی!!! استنلی کوبریک (متولد ۲۶ ژوئیهٔ ۱۹۲۸ درگذشت 17 مارس 1999) کارگردان، نویسنده، تهیه کننده، عکاس آمریکایی بود که چهار دهه آخر زندگی اش را در انگلستان سپری کرد. بیشتر فیلم‌های کوبریک اقتباسات ادبی هستند. فیلمهای کوبریک معمولاً جنجالی و همینطور مورد ستایش منتقدان واقع شده‌اند.

کوبریک به دقیق بودن و به نمایش درآوردن همه جزئیات دقیق در فیلمهایش معروف بود. به همین علت روش او در فیلمسازی کند و طولانی بوده، تا آنجا که گاهی میان دو فیلم او سال‌ها وقفه می‌افتاده است. او در طول ۴۸ سال فعالیت در حیطه کارگردانی تنها ۱۳ فیلم بلند ساخت.


همچنین بخوانید »

10 عکس نادر و کمتر دیده شده از فریدا کالو نماد هنر مدرن !

نگاهی به عکس های برگزیده پنجمین دوره مسابقات عکاسی Fine Art Photography 

سفر به سراسر کیهان ؛ نگاهی به عکس های برگزیده مسابقه عکاسی نجومی 2018


سبک‌های گوناگون فیلم‌هایش و انزوای او چه در روش فیلمسازی و چه در مورد شخصیت فردی وی، او را مشهور ساخته است. استنلی کوبریک یکی از معدود کارگردانان کمالگرا در تاریخ سینما به شمار می‌آید. کوبریک جزء معدود کارگردان‌هایی بود که همواره در انتخاب فیلمنامه ریسک می‌کرد. او فیلم‌های خود را در ژانرهای گوناگونی می‌ساخت.

پیش از اینکه استنلی کوبریک فیلمساز بود، یک عکاس خبری در نیویورک برای مجله Look بود. حرفه عکاسی او در سال 1945 آغاز شد، زمانی که کوبریک اولین عکسخود را به مجله Look فروخت (او فقط 17 سال داشت). از سال 1946 تا 1950، کوبریک برای مجله مشغول به کار شد، , بیش از 300 عکس از مناظر و شهر نیویورک را به ثبت رساند.