فصل دوم انیمه Re:ZERO در تیر ماه منتشر خواهد شد! تریلر انیمه Re:ZERO را در مجله وارونه تماشا کنید!

با سلام و درود خدمت دنبال کنندگان همیشگی مجله اینترنتی وارونه. مخصوصا دنبال کنندگان بخش پرهوادار انیمه. در خبر خوشحال کننده ای وبسایت رسمی انیمه -Re:ZERO -Starting Life in Another World اعلام کرد که فصل دوم این انیمه بعد از تاخیری که به خاطر شیوع کرونا داشته است. از چهارشنبه هجدهم تیر ماه 1399 پخش خواهد شد! اما نیمه دوم فصل دوم انیمه Re:ZERO در ژانویه 2021 مصادف با دی ماه سال 1399 شمسی پخش خواهد شد!

راستی یادتون نره پیج اینستاگرام انیمه، یوتوب و نماشای ما رو فالوو کنید.


این وبسایت اطلاعات بیشتری همانند اسامی صداپیشگان جدید و یک تریلر برای این انیمه منتشر کرده است. اوپنینگ این انیمه کاری از Konomi Suzuki کسی که با انیمه No Game No Life شناخته می شود است. نام این اوپنینگ Realize خواهد بود! این فصل جدید از 18 تیر ماه از شبکه AT-X راس ساعت 10:30 بعد از ظهر پخش خواهد شد!  شبکه های زیاد دیگری این انیمه را در ژاپن پخش خواهند کرد. TV Hokkaido, Higashi Nippon Broadcasting Co., Ltd., TV Aichi, KBS Kyoto, Sun TV, TVQ Kyushu Broadcasting Co., Ltd از جمله شبکه هایی خواهند بود که این انیمه را در ژاپن پخش خواهند کرد! Crunchyroll هم همزمان با پخش این انیمه مورد انتظار از ژاپن این انیمه را استریم خواهد کرد!

فصل دوم انیمه Re:ZERO

همچنین به غیر از خبر تایید زمان پخش فصل دوم Re:Zero kara Hajimeru Isekai Seikatsu درباب انیمه از مجله وارونه بخوانید:


همچنین برای این انیمه چندیدن شخصیت جدید همراه با صدا پیشگان آن ها معرفی شده اند! Nobuhiko Okamoto در نقش Garfiel Tinsel و Aimi Tanaka در نقش Ryuzu Birma و Maaya Sakamoto در نقش Echidna صدا پیشگان جدید این انیمه همراه با شخصیت های خود می باشند! این انیمه قرار بوده که در ماه آوریل پخش شود اما تا ماه جولای یا همان تیر ماه تاخیر خورده است! سازندگان این تاخیر را به خاطر مسئله جهانی کروناویروس COVID_19 اعلام کرده بودند! همچنین nonoc برای اجرای اندینگ این انیمه بازگشته است!

تریلر فصل دوم انیمه Re:Zero − Starting Life in Another World

فصل اول انیمه Re:ZERO در قالب 25 قسمت در سال 2016 منتشر شده است. Crunchyroll همزمان با پخش این انیمه در ژاپن آن را استریم کرده است. Crunchyroll همچنین دو Spinoff کوتاه این انیمه را با نام های ~Re:Zero ~Starting Break Time From Zero و Re:PETIT ~Starting Life in ~Another World from PETIT را استریم کرده است. Funimation هم این انیمه را با دوبله انگلیسی به صورت نمایش خانگی در سال 2018 منتشر کرده است!

این انیمه اقتباسی از روی لایت ناولی با نام -Re:ZERO -Starting Life in Another World به نویسندگی Tappei Nagatsuki می باشد. به نظر می اید که کم کم تاخیرات انیمه ها روبه پایان است! نظر شما درباره این انیمه مورد انتظار چیست؟ نظرات خود را با مجله وارونه به اشتراک بگذارید. همچنین برای اطلاع از اخبار بیشتر بخش اخبار انیمه مجله وارونه را دنبال کنید!