تاخیر فصل دوم انیمه زمانی که به عنوان یه اسلایم دوباره زاده شدمThat Time I Got Reincarnated as a Slime به علت شیوع ویروس کرونا!

با سلام و درود خدمت دنبال کنندگان همیشگی مجله اینترنتی وارونه. مخصوصا دنبال کنندگان بخش پرهوادار انیمه. در خبری وبسایت رسمی فصل دوم انیمه That Time I Got Reincarnated as a Slime اعلام کرد. که فصل دوم این انیمه به دلیل شیوع ویروس کرونا تاخیر خورده است. این انیمه اقتباسی از روی رمانی به همین نام با نویسندگی Mitz Vah است.


تاخیر خوردن فصل دوم انیمه That Time I Got Reincarnated as a Slime!

تولید کنندگان توضیح داده اند که این پروژه وقت کافی برای تولید را داشته است. اما شیوع ویروس کرونا و وضعیت اضطراری در ژاپن تاثیر بزرگی در برنامه های آن‌ها داشته است. اخیرا ژاپن در روز سه شنبه وضعیت اضطراری را در سراسر کشور برداشته است. اما نیمه اول فصل دوم از اکتبر 2020 به ژانویه 2021 / زمستان 2021 تاخیر خورده است. نیمه دوم این انیمه هم از آوریل 2021 به جولای 2021 / تابستان 2021 تاخیر خورده است.

همچنین پخش انیمه The Slime Diaries که از روی مانگایی انشعابی با نام The Slime Diaries: That Time I Got Reincarnated as a Slime به نویسندگی Shiba تولید شده است نیز تاخیر خورده است. این انیمه تلویزیونی از ژانویه 2021 به آوریل 2021 / بهار 2021 تاخیر خورده است.

راستی یادتون نره پیج اینستاگرام انیمه، یوتوب و نماشای ما رو فالوو کنید.

Yuji Ikuhara که تهیه کنندگی CG انیمه اصلی را بر عهده دارد. در حال کارگردانی The Slime Diaries: That Time I Got Reincarnated as a Slime است. Tsutomu Kasai هم که تهیه کننده اجرایی انیمه اصلی است. به عنوان دستیار کارگردان در انیمه فرعی هم حضور دارد. Atsushi Irie و Risa Takai هم به عنوان طراح کارگردان در این انیمه حضور دارند.

فصل دوم انیمه That Time

در خلاصه داستان مانگا Slime Diaries: That Time I Got Reincarnated as a Slime آمده است:

خاطرات عزیز ….. من به عنوان یه اسلایم 〈لجن〉 دوباره  تناسخ پیدا کردم. حتی در دنیاهای دیگر هم همیشه زندگی جوری که فکر می کنید پیش نمی رود. کارهای زیادی برای انجام دارم. از تهیه تغذیه جامعه گرفته تا جمع کردن اقلامات نیازی جامعه. البته بازی های زیادی هم وجود دارد که باید انجام دهم.

Shiba این مانگای انشعابی را در تاریخ مارس 2018 از مجله Kodansha’s Monthly Shonen Sirius آغاز کرده است. جلد سوم این مانگا از این مجله در ماه نوامبر خش شده است. Vertical هم این مانگا را به انگلیسی منتشر می کند. جلد دوم این مانگا به انگلیسی در ماه سپتامبر منتشر شده است.


همچنین در مجله اینترنتی وارونه به جز تاخیر فصل دوم انیمه That Time I Got Reincarnated as a Slime مطالعه کنید:


Crunchyroll فصل دوم را استریم خواهد کرد. Funimation هم این انیمه را با دوبله انگلیسی استریم خواهد کرد. اولین انیمه تلویزیونی مانگای اقای Taiki Kawakami که به نحوی اقتباسی از روی رمان Mitz Vah بوده است در تاریخ اکتبر 2018 پخش شده است.

همچنین اولین بخش این انیمه تلویزیونی که شامل 12 قسمت اول آن می باشد. در دوشنبه 21 اکتبر در دیسک هایی به صورت بلوری عرضه خواهد شد. نظر شما درباره این انیمه زیبا چیست؟ نظرات خود را با مجله وارونه به اشتراک بگذارید. همجنین برای اطلاع از تاخیرات در پخش انیمه های دیگر اینجا را دنبال کنید.