همینطور که منتظر فصل ششم Peaky Blinders نشستیم و به نظر میاد هیچ اطلاعاتی هم نداریم، ذره ذره خبرهای کوچکی بهمون رسیدن و حالا با کنار هم قرار دادنشون میتونیم بگیم که درباره فصل ششم پیکی بلایندرز حرف هایی برای گفتن داریم. قبل از اینکه بریم سراغ صحبت هامون خدمتتون بگم که ما بررسی قسمت به قسمت فصل پنجم رو انجام دادیم و از اینجا میتونید بهش دسترسی داشته باشید.


فصل دوم سریال The Mandalorian ؛ تمام اطلاعاتی که داریم و نداریم!

معرفی سریال پیکی بلایندرز / خشونت از نوع انگلیسی

بازی Peaky Blinders: Mastermind برای پی سی و کنسول ها معرفی شد

بهترین سریال های 2019 به انتخاب مجله وارونه


تاریخ انتشار و فصل های بعدی

اول از همه میدونیم که قطعا فصل ششم ساخته میشه و توش هیچ شکی نیست، اما فصل های بعدی هم در کار هست؟ خود BBC فعلا چیزی از برنامش برای فصل های بعدی نگفته و فقط ساخت فصل ششم تایید شده، ولی استیون نایت، سازنده اصلی سریال گفته که در حال کار بر روی دو فصل ششم و هفتمه، پس میتونیم فعلا امیدوار باشیم. ولی یادمون نره که BBC هنوز چیزی رو تایید نکرده!

هیچ تاریخ رسمی ای برای پخش فصل ششم Peaky Blinders اعلام نشده، پس باید به حدس های خودمون اکتفا کنیم. تا قبل از این انتظار میرفت که بتونیم فصل جدید رو توی همین سال 2020 ببینیم، ولی ویروس کرونا کل دنیا رو درگیر خودش کرده و فصل ششم پیکی بلایندرز هم جایی توی همین کره خاکی در حال فیلمبرداری بوده. پس احتمالا تا اواسط 2021 نباید انتظار پخش فصل جدید رو داشته باشیم.

فصل ششم Peaky Blinders

بازیگران

درباره بازیگران فصل میتونیم انتظار داشته باشیم کیلین مورفی برای ایفای نقش توماس شلبی، سوفی رندل برای نقش ایدا، پل اندرسون برای آرتور شلبی، هلن مک کوی به عنوان پالی گری و فین کول هم برای نقش مایکل گری برگردن. سم کلفین هم به احتمال خیلی زیاد برای ادامه دادن نقشش در پیکی بلایندرز به عنوان رئیس اتحادیه فاشیست های انگلستان، یعنی آزوالد موزلی برمیگرده.

یکی از صحبت های جالب استیون نایت این بود که با برد پیت و اسنوپ داگ هم برای حضور در فصل های آینده حرف زده. برد پیت میتونه گزینه خوبی برای ایفای نقش خانواده آمریکایی جینا، همسر مایکل باشه.

داستان

نگاهی هم به داستان احتمالی داشته باشیم. توی فصل پنجم به سقوط ارز در سال 1929 رسیدیم و کشمکش های تامی شلبی و آزوالد موزلی رو هم شاهد بودیم. ماجرا تا جایی بالا گرفت که تامی اقدام به ترور موزلی کرد که البته ناکام موند؛ با دخالت فردی به نام اسنیچ. حالا اسنیچ چه کسی میتونه باشه؟ ممکنه خانواده جینا باشن، ممکنه هم شخصیت کاملا جدیدی به سریال اضافه بشه، تنها راهمون برای فهمیدن صبره.


این بود تمام اطلاعاتی که درباره فصل ششم Peaky Blinders داریم و نداریم! حالا شما میتونید توی کامنت ها نظرتون رو درباره فصل های قبلی باهامون درمیون بزارید، یا اصلا درباره انتظاراتتون از فصل جدید صحبت کنید.