فواید آب برنج برای رشد موها !اگر می خواهید ریزش موهایتان را کاهش دهید و موهایتان سریعا رشد کند، استفاده از آب برنج بهترین گزینه برای شماست.اما، چگونه باید از آب برنج روی موهای خود استفاده کنید؟

فواید آب برنج برای رشد موها

آمینو اسیدهای موجود در آب برنج به ترمیم و رشد سریع مو ها کمک می کند.همچنین آب برنج  حاوی ویتامین های B ، C و E است که به رشد مو ها کمک می کند.بنابراین ، چگونه باید از آب برنج  برای رشد موها استفاده کنیم؟


در ادامه بخوانید :


فواید آب برنج برای رشد موها

فواید آب برنج برای رشد موها بسیار زیاد است. اگر می خواهید موهای شما به سرعت رشد کنند ، بهترین راه برای استفاده از آب برنج  ،شستن موهای خود با آب برنج پس از استحمام است.می توانید این کار را در هفته 2 بار انجام دهید و با اثرات شگفت انگیز آن آشنا شوید.

طرز بدست آوردن آب برنج 

فواید آب برنج برای رشد موها

برای بدست آب برنج فقط کافی است ، آب برنج مصرفی خود را دور نریزید ! بله درست متوجه شدید تنها کاری که باید بکنید این است که وقتی برنج مصرفی خود را برای پختن به طریق آبکش در آب خیس می کنید ، موقع پختن برنج آب اضافی آن را دور نریزید . زیرا این آب برنج معجزه است .آب برنج را در ظرفی ریخته و نگه دارید.

چگونه می توان از آب برنج برای موها استفاده کرد؟

ابتدا موهای خود را با شامپو بشویید و کاملاً آبکشی کنید.آب برنج را درون مو ها ریخته و موها را با آن ماساژ دهید.20 دقیقه صبر کنید و موهای خود را با استفاده از آب گرم کاملاً بشویید.

شما نیز می توانید نظرات و تجربیات خود را در این مورد با ما در میان بگذارید.منتظر نظرات شما هستیم