شیر بادام برای تمیز کردن پوست !

تمیز کردن پوست برای داشتن پوستی سالم از اهمیت خاصی برخوردار است.آرایش کردن ،آلودگی های هوا ،استرس و تنش زندگی شهری باعث می شود پوست شما در طول روز نفس نکشد.شیر بادام برای تمیز کردن پوست صورت یک مزیت است زیرا  علاوه بر تمیز کردن پوست باعث می شود پوست سالم تر و شفاف تر شود.ما در تمیز کردن پوست صورت دچار اشتباهاتی می شویم که از آن ها بی اطلاع هستیم.همچنین با 10اشتباه رایجی که در هنگام تمیز کردن صورت انجام می دهیم ! آشنا شوید.

سلامتی با بادام !

بادام حاوی امگا 6، روی، آهن، ویتامین B و E، منیزیم و پتاسیم، و همچنین غنی از کلسیم است.این ویتامین ها برای سلامت پوست بسیار مفید هستند.بادام حاوی چربی اشباع شده نیست از این رو برای قلب بسیار مفید است.کالری شیر بادام در مقایسه با شیر گاو کمتر است از این رو برای کسانی که می خواهند وزن خود را کاهش دهند گزینه ایده آلی است.علاوه بر آن در شیر بادام لاکتوز وجود ندارد و مناسب کسانی است که به لاکتوز حساسیت دارند.شاید جالب باشد که بدانید شیر گاو نیز در زیبایی پوست تاثیر بسزایی دارد.7نوع از فواید شیر برای زیبایی پوست صورت آشنا شوید !!

بادام به دلیل داشتن ویتامین E رطوبت موردنیاز پوست شما را فراهم می کند و از پوست شما در مقابل اشعه های مضر خورشید مراقبت می کند.شیر بادام برای کسانی که مشکل روده ای دارند به دلیل ساختار فیبری آن بسیار مفید است.

تمیز کردن پوست با شیر بادام

با فواید شیر بادام برای تمیز کردن پوست صورت آشنا شوید !

شیر بادام برای تمیز کردن پوست صورت گزینه ای بسیار مناسب است.اگر شما می خواهید پوستی فوق العاده داشته باشید باید از پوست خود مراقبت کنید.شیر بادام که از بادام به دست می آید دارای فواید بسیاری برای پوست شما است.شما می توانید شیر بادام برای تمیز کردن پوست صورت خود را به راحتی در منزل آماده کنید.برای این منظور مقداری بادام را 12 ساعت در آب بخیسانید.سپس آن را در مخلوط کن ریخته و مقداری آب بر روی آن بریزید و مخلوط کنید.مهم ترین نکته در تهیه شیر این است که بادام ها به مقدار کافی آب را به خود گرفته باشند. همچنین بخوانید : 12ماده غذایی برای داشتن پوستی سالم و شفاف

پس از مخلوط کردن شیر بادام را ازصافی رد کنید.شما می توانید این شیر را به مدت 3 روز نگه دارید.خوب است این را بدانید که نوشیدن شیر بادام برای کودکان زیر 2 سال ممنوع است.همچنین اگر شما مشکل تیروئید دارید نیز بهتر است از شیر بادام استفاده نکنید.همچنین زیاد نوشیدن شیر بادام ممکن است سبب اسهال شود از این رو در مصرف آن تعادل را رعایت کنید.

برای تمیز کردن پوست یک مشت بادام را به صورت پودر در آورده با مقداری شکر مخلوط کنید بر روی آن مقداری گلاب بریزید و اجازه دهید به مدت 2 روز باقی بمانند.سپس آن را داخل مخلوط کن ریخته و مخلوط بدست آمده را برای تمیز کردن پوست خود استفاده کنید.به شما توصیه می کنیم از شیر بادام برای تمیز کردن پوست  صورت در هفته 1-2 بار استفاده کنید.

در ادامه بخوانید :

اشتباهات رایج در مراقبت از پوست که همواره مرتکب آن ها می شویم !

ماسک های خانگی برای کوچک کردن منافذ پوست و داشتن پوستی صاف !

اگر دارای جوش و آکنه هستید، با این حقایق جالب در مورد آنها آشنا شوید !!