فیلم براساس ماه تولد !ما در این مقاله براساس خصوصیات ماه تولدتان به شما می گوییم که کدام فیلم را باید ببینید.شما متولد چه ماهی هستید ؟و کدام فیلم را باید حتما ببینید ؟


فیلم براساس ماه تولد تان که حتما باید ببینید !

فروردین

متولدین فروردین پرانرژی و فعال هستند.همچنین آن ها دارای اعتماد به نفس زیادی نیز هستند.آن ها نمی توانند شور و شوق خود را در مواجهه به اتفاقات پنهان کنند. آن هاایده آلیست  هستندو تلاش می کنند تا آنچه را که می خواهد بدست آورند ، بنابراین “یازده اقیانوس” یاOcean’s Eleven  فیلم آنهاست.

فیلم براساس ماه تولد


اردیبهشت

علائم برج ثور ، که به دلیل تمایل  توجه همه به آنها و همچنین توانایی تمرکز هنگام حرکت به سمت اهدافشان شناخته می شوند ، افراد قابل اعتمادی هستند.زیبایی شناسی برای برج ثور مهم است که به آزادی آنها اهمیت زیادی می بخشد.فیلم” رستگاری در شاوشنک” یا The Shawshank Redemptionمختص آن هاست.

رستگاری در شاوشنک


همچنین بخوانید :


خرداد

متولدین این ماه دوست دارند همه کارها را با هم انجام دهند.همچنین با نگرش و انرژی شان نظر همه را به خود جلب می کنند.متولدین این ماه خستگی ناپذیر هستند .بنابراین “پالپ فیکشن”فیلم آن هاست.

پالپ فیکشن


تیر

رمانتیسم برای متولدین این ماه ، جایی که جنبه عاطفی حاکم است و به دوستی اهمیت می دهد ، بسیار مهم است.متولدین این ماه بسیار احساسی هستند.بنابراین “دست نیافتنی‌ها “یاThe Intouchables فیلم آن هاست.

"دست نیافتنی‌ها


مرداد

متولدین این ماه بسیار شجاع هستند.قدرت و شجاعت کلمات کلیدی آنهاست.بنابراین “قلب شجاع ” یا Braveheart فیلم آن هاست.

فیلم براساس ماه تولد


شهریور

متولدین این ماه بسیار منظم و مرتب هستند.کارهای انجام شده برای آنها باید منظم باشد.تحقیق و حل و فصل مسائل ناشناخته برای آنها بسیار با ارزش است.“شرلوک هولمز“فیلمی مخصوص آن هاست.

فیلم براساس ماه تولد


پایان قسمت اول …..