امیدواریم این اقتباس به جذابیت بازی های سری متال گیر باشد !!!

فیلم متال گیر به سینما می آید ! شاید با شنیدن این خبر بسیاری از علاقه مندان دنیای بازی و دوستداران سری متال گیر هیجان زده شوند ! اما متاسفانه در سینمای هالیوود اقتباس هایی که از روی انیمه یا بازی ساخته شده همواره دچار شکست شده اند، از جمله آنها می توان به فیلم اقتباسی اساسین کیرید اشاره کرد که نسخه سینمایی آن به کارگردانی Justin Kurzel یک فاجعه تمام عیار بود.

فیلم نامه متال گیر سالید قرار است توسط درک کانولی نوشته شود شخصی که فیلم نامه هایی نظیر Jurassic World و Kong: Skull Island را در کارنامه خود دارد همچنین کارگردانی این عنوان توسط کارگردان فیلم Kong: Skull Island یعنی Jordan Vogt-Roberts کارگردانی خواهد شد.

متال گیر سالید یک مجموعه بازی ویدئویی اکشن ماجرایی است که توسط کمپانی کونامی از سال 1998 تا 2015 برای پلی استیشن منتشر شد. طراحی این بازی توسط هیدئو کوجیما یکی از محبوب ترین طراحان بازی جهان صورت گرفته است.

داستان سری مجموعه متال گیر سالید، دنبال کننده شخصیت اصلی مجموعه سالید اسنیک است و تلاش او برای نفوذ به یک تسلیحات هسته ای و خنثی کردن عملیات یک گروه سرباز قوی و از لحاظ ژنتیکی جهش یافته را به نمایش می گذارد. این سربازان که با نام مستعار شکارچی روباه شناخته می شوند برای بر هم نزدن امنیت جهانی دو درخواست دارند: اول تحویل بقایای جسد سرباز افسانه‌ای بیگ باس در کمتر از ۲۴ ساعت و دوم خواهان ۱ بیلیون دلار پول هستند و اگر به درخواست آنها توجهی نشود، موشک هسته ای را بوسیله ی تانکی پیشرفته با نام Metal Gear REX پرتاب خواهند کرد.

 

ممکن است به خواندن این مطالب نیز علاقه مند باشید