اگر به دنبال بهترین فیلم ها درباره خودشناسی هستید، ما قصد داریم 37 فیلم با موضوع خودشناسی را به شما معرفی کنیم. همه ما در مقاطعی در زندگی نیاز به خودشناسی داریم و راحت ترین کارها برای این منظور خواندن کتاب های خودشناسی و تماشای فیلم های خودشناسی است.

در خودشناسی ما معمولا می خواهیم به چه چیزی دست پیدا کنیم؟

  • بالاترین پتانسیل خود را کشف کنیم
  • تعیین هدف زندگیمان
  • یافتن فرصت هایی که بتوانیم به بهترین نحو از توانایی های خود استفاده کنیم
  • پذیرش عیوب و محدودیت ها

فیلم های زیادی در مورد سفر خودشناسی وجود دارد. آنها به مثابه آینه ای عمل می کنند که از طریق آن می بینیم که تا چه حد در تجلی آنچه که قرار است باشیم، پیش رفته ایم.

در ادامه مجموعه‌ای از بهترین فیلم ها درباره خودشناسی را با شما به اشتراک می‌گذاریم. باشد که این فهرست به شما انگیزه دهد که در مسیر خودشناسی بمانید، مهم نیست این مسیر چقدر دشوار باشد.

بهترین فیلم ها درباره خودشناسی

1. Wild / وحشی

Wild از بهترین فیلم ها درباره خودشناسی

این فیلم درباره سفر 94 روزه یک زن تازه طلاق گرفته در Pacific Crest Trail است. در طول سفر، او با چندین نفر آشنا می شود و تجربیاتی دارد که از او فرد جدیدی می سازد. فیلم وحشی یک یاز بهترین فیلم ها درباره خودشناسی است.

2. Seven Years in Tibet / هفت سال در تبت

هفت سال در تبت از بهترین فیلم ها درباره خودشناسی

در این فیلم با کوهنوردی آشنا می شویم که به یک اردو برای صعود به هیمالیا می پیوندد. با این حال، جنگ جهانی دوم اردو را متوقف می کند و کوهنورد جوان خود را در تبت می یابد. تجربه روزهای پرتلاطم در آن کشور به او فروتنی و درک مهم ترین چیزهای زندگی را می آموزد.

مرتبط: بهترین فیلم های برد پیت

3. Eat, Pray, Love / بخور، دعا کن، عشق بورز

 بخور، دعا کن، عشق بورز از بهترین فیلم ها درباره خودشناسی

این فیلم سفر زنی را توصیف می کند که باید بفهمد چه چیزی واقعا برایش مهم است. او یک ازدواج ناخوشایند را ترک می کند و در جستجوی روشنگری به سراسر جهان سفر می کند.

این تلاش او را به ایتالیا می برد، جایی که ارزش تغذیه را می آموزد. سپس، اقامت او در هند به او می آموزد که عمیق تر در معنویت فرو رود. سرانجام سفر او به بالی آرامش درونی و عشق واقعی او را به ارمغان می آورد.

4. Alice Doesn’t Live Here Anymore / آلیس دیگر اینجا زندگی نمیکند

آلیس دیگر اینجا زندگی نمیکند از بهترین فیلم ها درباره خودشناسی

در این فیلم با آلیس، بیوه جوانی آشنا می شویم. پس از مرگ همسرش، او تصمیم می گیرد به رویای خود یعنی خواننده شدن ادامه دهد. علیرغم موانعی که بر سر راهش وجود دارد، آلیس مصمم است تا رویای خود را محقق کند.

5. The Secret Life of Walter Mitty / زندگی پنهان والتر میتی

 زندگی پنهان والتر میتی از بهترین فیلم ها درباره خودشناسی

بسیاری از مردم شادی خود را فدای شغلی مطمئن می کنند. در این فیلم که یکی از بهترین فیلم ها درباره خودشناسی است، با والتر میتی آشنا می‌شویم، مردی که برای فرار از خسته‌کننده بودن شغلش مدام رویاپردازی می‌کند.

با این حال، فرصتی برای یک ماجراجویی واقعی در قالب یک تکلیف کاری از طرف رئیس او ارائه می شود. از طریق این وظیفه، میتی شجاعت و خودآگاهی خود را توسعه می دهد.

مرتبط: بهترین فیلم ها برای افسردگی که به شما کمک خواهند کرد! 

6. This Beautiful Fantastic / این زیبای خارق العاده

This Beautiful Fantastic  از بهترین فیلم ها درباره خودشناسی

این فیلم در مورد زن جوان غیرمعمولی به نام بلا است که مبتلا به OCD است و آرزوی نوشتن کتاب های کودکان را دارد. دوستانش با آموزش نحوه نگهداری از باغش، او را از اخراج نجات می دهند.

در این فرآیند، بلا همچنین یاد می گیرد که با به کار گیری کامل پتانسیل خود، شکوفا شود.

7. The Art of Getting By / هنر چیره شدن

The Art of Getting By از بهترین فیلم ها درباره خودشناسی

این فیلم در مورد یک فرد کم آموز با استعداد است که یک روز تصمیم می گیرد از انجام تکالیف و توجه در کلاس خودداری کند. او با یک همکلاسی دوست می شود که به او نشان می دهد که امکانات هیجان انگیزتری در زندگی او وجود دارد.

مرتبط: بهترین فیلم های تینیجری نتفلیکس 

8. Little Miss Sunshine / میس سان شاین کوچولو

میس سان شاین کوچولو از بهترین فیلم ها درباره خودشناسی

در این فیلم با خانواده‌ای آشنا می‌شویم که برای حمایت از کوچک‌ترین فرزندی که آرزوی پیوستن به مسابقه زیبایی Little Miss Sunshine را دارد، همکاری می‌کنند.

سفر جاده ای به مسابقات نمایشی تبدیل به سفری برای خودیابی برای کل خانواده می شود. همچنین فرصتی برای خانواده برای پیوند و آشنایی بهتر با یکدیگر است.

9. Lady Bird / لیدی برد

لیدی برد از بهترین فیلم ها درباره خودشناسی

در این فیلم با کریستین، دانش‌آموز دبیرستانی در یک مدرسه کاتولیک آشنا می‌شویم که اصرار دارد او را لیدی برد خطاب کنند. او دائماً با مادر سختگیر خود درگیر است.

وقتی لیدی برد تصمیم می گیرد به کالج در ساحل شرقی برود، با وجود مشکلات مالی مادرش برای حمایت از خانواده، همه چیز به اوج می رسد. در پایان، اقدامات و تصمیمات لیدی برد، او را با خود واقعی اش روبرو می کند و او را در مسیر بلوغ قرار می دهد.

10. Kung Fu Panda 3 / پاندای کنگ فو کار 3

 پاندای کنگ فو کار 3 از بهترین فیلم ها درباره خودشناسی

همه فیلم‌های پاندای کونگ فوکار جنبه‌های مختلفی از خودشناسی را به تصویر می‌کشند. اما قسمت سوم از همیشه پرشور تر است و درس بسیار مهمی می دهد. در این فیلم، پو می‌آموزد که قدرت نهایی در پذیرش کامل هویت واقعی او است.

مرتبط: 10تا از بهترین انیمیشن ها با موضوع حیوانات! 

11. The Bucket List / لیست آرزوها

لیست آرزوها از بهترین فیلم ها درباره خودشناسی

عنوان این فیلم به ضرب المثل “لیست سطلی” اشاره دارد – کارهایی که یک شخص قصد دارد قبل از مرگ انجام دهد.

در این فیلم که یکی از بهترین فیلم ها درباره خودشناسی است، شاهد ماجراهای خوشایند و ناخوشایند دو مرد به نام‌های کارتر و ادوارد هستیم که یکی از آنها سرطان دارد و یکسال بیشتر فرصت زندگی ندارد. آنها از بیمارستان فرار می کنند تا لیست آرزوهای کارتر را قبل از اینکه وقتشان تمام شود تکمیل کنند. در طول مسیر، آنها چیزهای جدیدی در مورد خود و همچنین معنای واقعی زندگی کشف می کنند.

12. The Kings of Summer / پادشاهان تابستان

پادشاهان تابستان از بهترین فیلم ها درباره خودشناسی

در «پادشاهان تابستان» شاهد به بلوغ رسیدن گروهی از دوستان هستیم که خواهان استقلال از خانواده های زورگوی خود هستند. دوستان تصمیم می گیرند خانه ای در جنگل بسازند و از صفر شروع کنند.

در طول فیلم، ما تماشا می کنیم که شخصیت ها چیزهای جدید و عمیقی در مورد جهان و خود زندگی یاد می گیرند.

مرتبط: بهترین فیلم های تابستانی کمتر دیده شده که نباید از دست‌شان بدهید! 

13. The Truman Show / نمایش ترومن

نمایش ترومن از بهترین فیلم ها درباره خودشناسی

در این فیلم شاهد بیداری فردی هستیم که تا مقطعی از فیلم زندگی ساختگی داشته است، همین موضوع این فیلم را به یکی از بهترین فیلم ها درباره خودشناسی تبدیل کرده است.

هری ترومن تمام زندگی خود را به عنوان شخصیت اصلی در یک برنامه تلویزیونی زنده گذرانده است. او از این موضوع آگاه نیست تا زمانی که وقایع اطرافش به تدریج نشان می دهد که تمام زندگی او بر اساس دروغ ساخته شده است.

این فیلم ما را به سفر هری برای کشف خود و تلاش های او برای تعیین سرنوشت خود می برد.

14. I Feel Pretty / من احساس زیبایی می کنم

 من احساس زیبایی می کنم از بهترین فیلم ها درباره خودشناسی

بسیاری از ما احساس می کنیم که اگر به اندازه کافی جذاب، سرگرم کننده یا به اندازه کافی با اعتماد به نفس باشیم، اتفاقات شگفت انگیزی در زندگی ما رخ می دهد.

این فیلم ما را با زنی آشنا می کند که به خودش اعتماد ندارد. با این حال، پس از تحمل یک سقوط بد، او از خواب بیدار می شود و معتقد است که ظاهر فیزیکی او به طرز جادویی تغییر کرده است. این تصور او را بسیار با اعتماد به نفس می کند.

در طول فیلم شاهد هستیم که چگونه اعتماد جدید او به زیبایی خود به او اجازه می دهد تا جنبه های زندگی خود را برای بهتر شدن تغییر دهد.

15. My Girl 2 / دختر من 2

دختر من 2 از بهترین فیلم ها درباره خودشناسی

این داستان بلوغ در مورد دختر جوانی است که در اواسط دهه 1970 بزرگ می شود. وادا سیزده ساله می خواهد درباره مادر فوت شده اش بیشتر بداند. او به تنهایی به لس آنجلس سفر می کند، به این امید که اطلاعات مورد نیاز خود را بیابد. جست‌وجوی او نه تنها به او بینش‌هایی درباره زندگی مادرش می‌دهد، بلکه قدرت خود وادا و مسیر رسیدن به رویاهایش را نیز آشکار می‌کند.

مرتبط: بهترین فیلم هایی که دهه 80 میلادی را به تصویر می کشند! 

16. Into the Wild / به سوی طبعیت وحشی

به سوی طبعیت وحشی از بهترین فیلم ها درباره خودشناسی

این فیلم الهام گرفته از داستان واقعی و غم انگیز زندگی مرد جوانی به نام کریستوفر مک کندلس است که خود را الکساندر سوپرترامپ می نامید.

در این فیلم که یکی از بهترین فیلم ها درباره خودشناسی است، کریس را به عنوان جوانی می شناسیم که برای یافتن خود از زندگی پر آسایش و امنیت اش فاصله می گیرد. هدف او زندگی در بیابان آلاسکا است. مک کندلس در سفرش با چندین نفر آشنا می شود که به او بینش هایی در مورد زندگی و خودش می دهند.

17. Life Is Beautiful / زندگی زیباست

زندگی زیباست از بهترین فیلم ها درباره خودشناسی

در نیمه اول این فیلم که چند جایزه را از آن خود کرده، شاهد خوشبختی و شکوفایی زندگی برای یک کتابدار یهودی به نام گیدو هستیم. قبل از جنگ جهانی دوم با زنی که دوستش دارد ازدواج کرد و صاحب یک پسر شدند.

در نیمه دوم فیلم شاهد اسیر شدن گیدو و پسرش و فرستادن آنها به اردوگاه کار اجباری هستیم. همچنین می بینیم که چگونه گویدو به عنوان یک پدر تمام تلاش خود را می کند تا از پسرش در برابر وحشت هولوکاست محافظت کند و از تخیل، تدبیر و شوخ طبعی خود استفاده کند.

18. Almost Famous / تقریبا مشهور

تقریبا مشهور از بهترین فیلم ها درباره خودشناسی

در این فیلم کلاسیک راک اند رول، با ویلیام میلر 15 ساله، یک بچه باهوش، که قرار است مقاله ای در مورد یک گروه راک رو به رشد به نام Stillwater برای انتشار در مجله رولینگ استون بنویسد، سوار یک اتوبوس تور می شویم. این سفر ویلیام سفری است که بلوغ را برای او به ارمغان می آورد.

19. Dances With Wolves / رقصنده با گرگ ها

 رقصنده با گرگ ها از بهترین فیلم ها درباره خودشناسی

در این فیلم با مردی آشنا می شویم که زندگی سابق خود را به عنوان یک سرباز جنگ داخلی ترک می کند تا با گروهی از سرخپوستان سیوکس زندگی کند. در این محیط، سرباز سابق خود را پیدا می کند و “رقصنده با گرگ ها” نامیده می شود.

20. Silver Linings Playbook / دفترچه امیدبخش

دفترچه امیدبخش از بهترین فیلم ها درباره خودشناسی

در این فیلم با پت، پسری که تازه از یک مرکز روانپزشکی بیرون آمده است آشنا می شویم. او قصد “بازسازی” خود را دارد. در طول راه، او با یک بیوه دوست می شود و هر دوی آنها تمام تلاش خود را برای بهبودی، غلبه بر آسیب های گذشته خود و یافتن عشق می کنند.

مرتبط: بهترین فیلم های جنیفر لارنس یکی از موفق‌ترین‌های هالیوود 

21. Mulan / مولان

مولان از بهترین فیلم ها درباره خودشناسی

در این فیلم دختری به این فکر می کند که چگونه می تواند برای خانواده اش افتخارآفرینی کند. آیا با تبدیل شدن به عروس مطیع شوهرش باید اینکار را بکند، یا که از خانه فرار کرده و سربازی شود که به جای پدرش با مهاجمان می جنگد؟

مرتبط: بهترین انیمیشن های سریالی برای بزرگسالان

22. Chocolat / شکلات

شکلات از  بهترین فیلم ها درباره خودشناسی

در این فیلم با مردم روستایی در حومه فرانسه در اوایل دهه 1950 آشنا می شویم. این روستاییان به سنت پایبند هستند و ابراز وجود تابو محسوب می شود.

یک روز زن غریبه و دخترش از راه می رسند و سنت های روستا را به چالش می کشند. مادر و دختر یک شکلات درست کردند و به روستاییان کمک کردند تا بفهمند واقعاً چه کسی هستند.

مرتبط: بهترین فیلم های جانی دپ ؛ دنیایی پر از هنرنمایی های خارق العاده 

23. Billy Elliot / بیلی الیوت

بیلی الیوت از بهترین فیلم ها درباره خودشناسی

این فیلم تاثیرگذار در مورد پسر جوانی است که عاشق رقصیدن است و قصد دارد رویای خود را برای تبدیل شدن به یک رقصنده باله برآورده کند.

اگرچه رقصندگان باله مرد زیادی در جهان وجود دارند، اما برای بیلی الیوت رسیدن به رویاهایش آسان نیست. اطرافیان او در جامعه معدنی که در آن زندگی می کند نمی توانند بفهمند که چرا او می خواهد یک رقصنده باشد.

تمام چالش‌هایی که بیلی در تعقیب رویاهایش با آن روبرو می‌شود، اشتیاق او را آشکار می‌کند و در این فرآیند، او را به فردی که می‌خواهد تبدیل می‌کند.

24. Letters to Juliet / نامه به ژولیت

نامه به ژولیت از بهترین فیلم ها درباره خودشناسی

سوفی در سفری به ورونا، ایتالیا، به همراه نامزدش از خانه ادعایی ژولیت از نمایشنامه معروف شکسپیر دیدن می کند. در طول این بازدید، نامه ای از 50 سال پیش را که در زیر بالکن خانه ژولیت رها شده بود، پیدا می کند.

نامه ای که سوفی پیدا می کند، زندگی او را از بسیاری جهات تغییر می دهد، که مهمترین آنها کشف اینکه او واقعاً کیست و شجاعت داشتن زندگی معنادارتر را به او می دهد.

25. Under the Tuscan Sun / زیر آفتاب توسکانی

زیر آفتاب توسکانی از بهترین فیلم ها درباره خودشناسی

در حالی که فیلم قبلی در ورونا می گذرد، فیلم بعدی در توسکانی می گذرد. این فیلم برگرفته از خاطرات فرانسیس مایز است که با همان عنوان فیلم منتشر شده است.

در این فیلم بینندگان با نویسنده تازه طلاق گرفته فرانسیس آشنا می شوند. او با تشویق دوستانش به ایتالیا می رود و عاشق یک ویلای مخروبه می شود. فرانسیس ویلا را می خرد و به ایتالیا می رود تا زندگی جدیدی را آغاز کند. او غرق در بازسازی ویلا است. کم کم این ویلا به شکوه خود باز می گردد. در عین حال، زندگی فرانسیس مملو از معنای جدیدی است.

مرتبط: 5 تا از بهترین فیلم های خانوادگی که حتما باید ببینید! 

26. Boyhood / پسرانگی

پسرانگی از بهترین فیلم ها درباره خودشناسی

ساخت این فیلم جذاب 12 سال به طول انجامید. این فیلم تحسین منتقدان و جوایز متعددی را به خاطر رویکرد پیشگامانه اش در فیلمسازی به دست آورد.

این فیلم به جای پیروی از فرمول استاندارد بلوغ هالیوود، بینندگان را به سفری عالی برای خودشناسی در زندگی یک پسر از سن 5 تا 18 سالگی می برد.

27. The Darjeeling Limited / دارجلینگ محدود

دارجلینگ محدود از بهترین فیلم ها درباره خودشناسی

این فیلم درباره این است که غم چگونه ما را متحول می کند. همچنین نشان‌دهنده این است که چند وقت یک‌بار ارتباط نادرست بین اعضای خانواده اتفاق می‌افتد.

در این فیلم سه برادر یک سال پس از مرگ پدرشان تصمیم می گیرند دوباره با هم ارتباط برقرار کنند.

آنها تصمیم می گیرند با هم در سراسر هند سفر کنند. در طول سفر، نه تنها همدیگر را بهتر می شناسند، بلکه یاد می گیرند چمدان هایی را که دیگر معنایی در زندگی آنها ندارد، رها کنند.

28. Garden State / گاردن استیت

گاردن استیت از بهترین فیلم ها درباره خودشناسی

در این فیلم که یکی از بهترین فیلم ها درباره خودشناسی است، بینندگان با اندرو آشنا می شوند که پس از مرگ مادرش نزد خانواده ای که دیگر چندان با آنها صمیمی نبود به خانه می آید.

اندرو در طول بازگشت به خانه با جنبه های مختلف زندگی قبلی خود و همچنین فرصت هایی برای دوستی های جدید روبرو می شود. این فیلم در مورد التیام زخم های کهنه و انجام بهترین کار برای پیشرفت در زندگی است.

29. Easy A / مثل آب خوردن

مثل آب خوردن از  بهترین فیلم ها درباره خودشناسی

این فیلم کمدی درباره این است که چگونه دانش‌آموز دبیرستانی اولیو پندرگاست به دلیل شایعات در دبیرستان شهرت بدی به دست می‌آورد.

شایعاتی که در موردش پخش شده حقیقت ندارد و حتی به خاطر آن مورد تمسخر و طرد قرار می گیرد. با این حال، او از شهرت تازه به دست آمده خود برای کمک به افراد مطرود در مدرسه استفاده می کند تا توسط همسالان محبوب تر خود پذیرفته شوند.

اما چگونه او خود واقعی اش را دوباره کشف خواهد کرد؟

مرتبط: بهترین فیلم های کمدی رمانتیک تمام دوران که نباید از دست بدهید! 

30. Moonlight / مهتاب

Moonlight از بهترین فیلم ها درباره خودشناسی

مهتاب درباره پسری است که بزرگ می شود و راه خود را پیدا می کند. گاهی ناراحت کننده است که چگونه آسیب های حل نشده و مسائل شخصی بر شخصیت ما به عنوان بزرگسالان تأثیر می گذارد.

در این فیلم پسر جوانی به نام Chiron با موانع مختلفی برای ابراز وجود خود روبرو می شود. بینندگان او را از طریق سه رویداد کلیدی زندگی دنبال می کنند که سفر او به سمت خودشناسی را شکل می دهد.

31. Joy / جوی

فیلم جوی از بهترین فیلم ها درباره خودشناسی

این فیلم بر اساس یک داستان واقعی ساخته شده است. در آن، با جوی مانگانو، زنی آشنا می‌شویم که بیش از صد حق ثبت اختراع برای محصولات خانگی که اختراع کرده، به نام خود دارد. او از طریق تدبیر و اراده اش، یک امپراتوری تجاری ایجاد کرد.

32. The Way / مسیر

فیلم مسیر از بهترین فیلم ها درباره خودشناسی

فیلم مسیر یکی از بهترین فیلم ها درباره خودشناسی است. Camino de Santiago یک مسیر باستانی است که به عنوان یکی از مهم ترین مسیرهای زیارتی کاتولیک ها در نظر گرفته می شود. پیاده روی در مسیر، زائران را وادار می کند تا به سفری برای کشف خود بروند.

در این فیلم پدری به اروپا می رود تا جسد پسرش را که در مسیر زیارت جان باخته است را دریافت کند. به احترام پسرش، پدر تصمیم می گیرد مسیر را نیز پیاده طی کند.

پدر در طول راه با زائران دیگری آشنا می شود. او به آرامی با برخی از آنها دوستی برقرار می کند و در حالی که شروع به قدردانی از رابطه خود با پسر متوفی خود می کند، بیشتر در مورد آنها یاد می گیرد.

مرتبط: بهترین فیلم ها با موضوع سفر ؛ برترین های قرن 21 

33. The Perks of Being a Wallflower / مزایای گوشه گیر بودن

مزایای گوشه گیر بودن از بهترین فیلم ها درباره خودشناسی

این فیلم درباره نوجوانی است که در زندگی یک تماشاگر است. با این حال، ملاقات با دوستان جدید و عاشق شدن برای اولین بار به او فرصتی می دهد تا در نهایت به یک شرکت کننده فعال در داستان زندگی خود تبدیل شود.

این فیلم به ما یادآوری می کند که دیگران را همان طور که هستند بپذیریم. همچنین دعوتی است برای پذیرش و دوست داشتن خودمان همانطور که هستیم.

مرتبط: بهترین سریال های تینیجری که قطعا از تماشای آنها لذت می‌برید! 

34. Fish Tank / تنگ ماهی

فیلم تنگ ماهی از بهترین فیلم ها درباره خودشناسی

در این فیلم با میا 15 ساله آشنا می شویم. او دائماً با مادر و خواهر آزاردهنده اش درگیر است. موقعیت او در خانه و موقعیت اجتماعی اش طوری است که هیچ منبع خلاقیتی برای عشقش به رقص هیپ هاپ نگذاشته است.

این فیلم یادآور دلخراشی است که کسانی هستند که خودشان را پیدا می‌کنند، اما به دلیل شرایط شخصی‌شان، به سختی می‌توانند به طور کامل خود را شکوفا کنند.

35. Real Women Have Curves / زنان واقعی منحنی دارند

فلیم زنان واقعی منحنی دارند از بهترین فیلم ها درباره خودشناسی

این داستان ما را با آنا، زن جوانی آشنا می‌کند که تلاش می‌کند وظایف اش را به عنوان یک دختر برای به دنبال رویاهایش رفتن متعادل کند. مسیری که آنا تصمیم می گیرد در آن قرار گیرد، جایگاه او را در جهان مشخص می کند.

36. Pariah / پریا

فیلم پریا از بهترین فیلم ها درباره خودشناسی

این فیلم بر مبارزات یک نوجوان تمرکز دارد که به آرامی با هویت واقعی خود کنار می آید. در آن، ما می بینیم که یک جوان قدرتمند مسیر زندگی خود را انتخاب می کند و تصمیم می گیرد بدون توجه به چالش هایی که ممکن است با آن روبرو شود، پای انتخاب خود بایستد.

37. The Edge of Seventeen / آستانه هفده سالگی

فیلم آستانه هفده سالگی از بهترین فیلم ها درباره خودشناسی

این فیلم نشان می دهد که چقدر نوجوان بودن، گذر از زندگی دبیرستانی، دوستی ها و روابط چالش برانگیز است. همچنین ارزش بزرگ شدن و بهبود خود را اکنون که در راه بزرگسالی هستید برجسته می کند.

38. Another Earth / زمینی دیگر

فیلم هایی درباره خودشناسی

فیلم “Another Earth”، یکی از بهترین فیلم ها درباره خودشناسی  است که در سال 2011 منتشر شد،  یک فیلم سینمایی طولانی مدت است که هر لحظه در مخاطب باعث ایجاد هیجان  می شود.این فیلم به کارگردانی مایک کیهیل در ژانر علمی تخیلی و درام است.در این فیلم بازیگرانی چون ویلیام میپات، بریت مارلینگ ،کومار پالانا حضور دارند.

39. Atertraffen

فیلم هایی درباره خودشناسی

Atertraffen فیلم سوئدی و انگلیسی که در سال 2013 منتشر شد، یکی از مشهورترین فیلمهای درام  کمدی است.این فیلم توسط آنا ادل کارگردانی شده است.یکی از تفاوت های اصلی این فیلم با دیگر فیلم ها بازی آنا ادل به عنوان نقش اول فیلم و همچنین کارگردان است.

40. A Swparation / جدایی نادر از سیمین

فیلم هایی درباره خودشناسی

این فیلم با موضوع جدایی در سال 2010 منتشر شد. کارگردان فیلم اصغر فرهادی و ژانر فیلم درام است.در این فیلم بازیگرانی چون پیمان معادی، لیلا حاتمی، شهاب حسینی حضور دارند. داستان فیلم در مورد زنی است که قصد از ایران برود و به همین منظور مجبور می شود که از همسرش جدا شود.

41. Comment Je Me Suis Disputé

فیلم هایی درباره خودشناسی

این فیلم  فرانسوی کمدی درام محصول سال 1996 در مورد رابطه عاشقانه میان دو دوست است. این فیلم فرانسوی دارای لحظه های زیبایی است که باعث می شود از دیدن فیلم لذت ببرید.

42. Les Chansons d’Amour / ترانه های عاشقانه

فیلم هایی درباره خودشناسی

این فیلم فرانسوی که در سال 2007 منتشر شد دارای ژانری درام کمدی، موزیکال است. این فیلم به کارگردانی کریستوفر هونور ،فیلمی بسیر تاثیر گذار است.

43. The Skeleton Twins / دوقلوهای اسکلت

فیلم هایی درباره خودشناسی

این فیلم به کارگردانی کریگ جانسون، فیلمی درام است که در سال 2014 منتشر شد. در این فیلم بازیگرانی چون بیل هیدر، کریستن ویگ، لوک ویلسون، تای بورل، بوید هالبروک به ایفای نقش پرداخته اند.

امیدواریم که از معرفی بهترین فیلم ها درباره خودشناسی لذت برده باشید، مثل همیشه تجربیات و نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.