سریال پرطرفدار و محبوب ونزدی برای فصل دوم تمدید شده است و حالا طرفداران آن می توانند تا زمان پخش فصل دوم سریال Wednesday از این 18 فیلم و سریال شبیه سریال ونزدی Wednesday لذت ببرند.

مرتبط: معرفی سریال Wednesday | با خانواده آدامز همراه شوید! 

15 فیلم و سریال شبیه سریال ونزدی

این کمدی-درام بر اساس شخصیت ونزدی آدامز از خانواده آدامز توسط آلفرد گاف و مایلز میلار ساخته شده است و جنا اورتگا در نقش ونزدی ایفای نقش می کند. با معرفی فیلم و سریال های شبیه سریال ونزدی با مجله وارونه همراه باشید.


1. Chilling Adventures of Sabrina

Chilling Adventures of Sabrina فیلم و سریال شبیه سریال ونزدی

یک نیمه جادوگر، نیمه انسان باید با طبیعت دوگانه خود وفق پیدا کند و با نیروهایی که خانواده و دوستانش را تهدید می کنند مبارزه کند. سریال Chilling Adventures of Sabrina احتمالاً شبیه ترین اثر به سریال ونزدی است – کمپ شبح‌آور و تحت رهبری زنان آن و همچنین تجربیات سابرینا می توانند طرفداران ونزدی را راضی کند.

مرتبط:

بهترین سریال های تینیجری که قطعا از تماشای آنها لذت می‌برید! 

بهترین فیلم ها برای تعطیلات نوروز


2. A Series of Unfortunate Events

A Series of Unfortunate Events فیلم و سریال شبیه سریال ونزدی

سه کودک یتیم تلاش می‌کنند تا بفهمند چه اتفاقی برای والدین فوت شده‌شان افتاده است، در حالی که از فرد دیوانه‌ای که می‌خواهد ثروتشان را برای خودش مطالبه کند فرار می‌کنند. این سریال عناصر ترسناک و خارق العاده ای شبیه به سریال ونزدی دارد، به علاوه لیدها تقریبا هم سن و سال ونزدی هستند.


3. Fate: The Winx Saga

Fate: The Winx Saga فیلم و سریال شبیه سریال ونزدی

یک ساحره به یک مدرسه شبانه روزی جادویی می رود که در آنجا با ساحره های دیگر دوست می شود و تلاش می کند تا بر قدرت جادویی خود مسلط شود. در همین حال، موجودات باستانی همه را در مدرسه تهدید می کنند. یک مدرسه مسحور شده، یک تهدید فراطبیعی، و روند پیچیده ایجاد روابط جدید – همه چیزهایی هستند که در ونزدی نیز یافت می شوند!

همچنین بخوانید: چرا باید سریال Euphoria را تماشا کنید؟ 


4. Half Bad: The Bastard Son & The Devil Himself

Half Bad: The Bastard Son & The Devil Himself فیلم و سریال شبیه سریال ونزدی

یک جادوگر جوان به دلیل جنایات وحشتناکی که پدرش قبل از تولدش مرتکب شده بود، مورد ترس و آزار بسیاری از افراد جامعه قرار می گیرد. سوال این است که به عنوان یک بزرگسال، آیا او می تواند میراثی را که نامش دارد تغییر دهد؟ این اثر عناصر کمدی و رازآلودی دارد که در ونزدی نیز یافت می شود.

در ادامه بخوانید » معرفی فیلم بلوند Blonde | روایتی زیبا از زندگی مرلین مونرو


5. Stranger Things

 Stranger Things فیلم و سریال شبیه سریال ونزدی

گروهی از دوستان جوان شاهد نیروهای عجیب و غریب ماوراء طبیعی هستند. همانطور که آنها برای یافتن پاسخ جستجو می کنند، کلاف درهم تنیده ای از فساد دولتی و معمای خارق العاده را کشف می کنند. این سریال پرطرفدار درست مثل ونزدی، مرموز و دراماتیک است.

مرتبط: فیلم های پیشنهادی برای طرفداران سریال Stranger Things 


6. The School for Good and Evil

The School for Good and Evil فیلم و سریال شبیه سریال ونزدی

دو دوست به مدرسه ای طلسم شده منتقل می شوند که در آن قهرمانان و ویلن ها برای حفظ تعادل بین خیر و شر آموزش می بینند. این فیلم از نظر زیبایی شناختی مانند سریال ونزدی جسورانه است و بر نوجوانانی تمرکز دارد که راه خود را در یک محیط مدرسه ماوراء طبیعی پیدا می کنند.


7. Teen Wolf

 Teen Wolf فیلم و سریال شبیه سریال ونزدی

شب قبل از سال دوم دبیرستان، یک نوجوان بی دست و پا توسط یک گرگینه گاز گرفته می شود و برای همیشه زندگی عادی او را تغییر می دهد. این فیلم مانند ونزدی داستان یک نوجوان است که سعی می کند مشکلات نوجوانی را با فعالیت های ماوراء طبیعی بگذراند.

مرتبط: بهترین فیلم های ترسناک | وحشت و دلهره را با تمام وجود حس کنید!


8. Miss Peregrine’s Home for Peculiar Children

 Miss Peregrine's Home for Peculiar Children فیلم و سریال شبیه سریال ونزدی

پسری به خانه کودکان می آید که دنیایی مخفی برای کودکانی با قدرت های غیرعادی دارد. این فیلم مملو از فانتزی و درام است، اما یک معمای خانوادگی نیز مانند ونزدی در آن وجود دارد.


9. The Worst Witch

The Worst Witch فیلم و سریال شبیه سریال ونزدی

قبل از هری پاتر، میلدرد هابل، دختری عادی از دنیایی خارج از جادو، وجود داشت که خود را در آکادمی جادوگران میس کاکل می بیند. مسلماً این سریال بسیار سبک تر است، اما تلاش میلدرد برای جا افتادن و گام برداشتن در مدرسه جدیدش آینه سفر ونزدی است.

مرتبط: 20 تا از بهترین فیلم های کمدی که حتما باید تماشا کنید! 


10. I Am Not Okay With This

I Am Not Okay With This فیلم و سریال شبیه سریال ونزدی

یک دختر خجالتی با ابرقدرت های نهفته باید دوران دبیرستان را طی کند و عاشق بهترین دوستش باشد. سید انرژی عصبی مشابه ونزدی دارد، و همچنین کمی بیگانه است. در مقایسه، این سریال بیشتر بزرگسالانه است و لحن جدی تری دارد.

مرتبط: بهترین فیلم های تینیجری نتفلیکس 


11. Riverdale

Riverdale فیلم و سریال شبیه سریال ونزدی

دسته ای از دوستان نوجوان با مشکلات ماوراءالطبیعه ای که در کمین شهر به ظاهر عادی شان است مقابله می کنند. هر دو اثر مضامین فراطبیعی دارند و جنبه تاریک تر نوجوان بودن را بررسی می کنند. در سری های بعدی شخصیت ها قدرت هایی دارند، اما تماشای فصل سوم را خیلی پیشنهاد نمی کنیم.


12. Beetlejuice

Beetlejuice فیلم و سریال شبیه سریال ونزدی

زوجی که به تازگی فوت کرده‌اند برای ترساندن خانواده‌ای که به خانه قدیمی‌شان نقل مکان کرده‌اند، تلاش می‌کنند، بنابراین از یک بیو جن‌گیر آزاد، بتلژوز، کمک می‌گیرند. این یکی از معروف ترین فیلم های تیم برتون است و همپوشانی سبک این فیلم با ونزدی از همان ابتدا مشخص است!

در ادامه بخوانید » 20تا از بهترین فیلم های مافیایی (گانگستری) که حتما باید ببینید! 


13. Mona the Vampire

Mona the Vampire فیلم و سریال شبیه سریال ونزدی

یک دختر جوان رویای خون آشام بودن را در سر می پروراند که بتواند با کمک تیم فوق طبیعی خود BFF دشمنان زیادی را شکست دهد. خوب، این واقعاً یک سریال بچه‌گانه است، اما اگر می‌خواهید نقش اصلی زن مطمئن دیگری را با حال و هوای ترسناک تماشا کنید، این اثر برای شماست!

مرتبط: بهترین انیمه‌های خون‌آشامی که حتماً باید آن‌ها را تماشا کنید! 


14. Buffy the Vampire Slayer

Buffy the Vampire Slayer فیلم و سریال شبیه سریال ونزدی

زن جوانی که قرار است بزرگترین قاتل خون آشام تمام دوران باشد، سعی می کند در حالی که شیاطین و خون آشام ها را شکار می کند، زندگی عادی داشته باشد. اگر این سریال را تماشا کنید متوجه می شوید که انگار ونزدی بسیاری از خصوصیات بافی را در وجودش دارد.

مرتبط: بهترین فیلم های خون آشامی تمام دوران | ترس و هیجان با طعم خون 


15. Daria

Daria فیلم و سریال شبیه سریال ونزدی

یک دانش آموز دبیرستانی باهوش و در عین حال طعنه آمیز سعی می کند زیر رادار پرواز کند و از همه “سربه هواهای بی خبر” اطراف خود دوری کند. اگر دلیل اصلی دوست داشتنی بودن ونزدی، بی تفاوتی تزلزل ناپذیر او باشد، داریا را دوست خواهید داشت.