قدرتمندترین شخصیت های زن انیمه

در این مطلب درباره تعدادی از قوی ترین دختران انیمه ای صحبت می کنیم. این دخترای مبارز به قدری قوی و سرسختن که حتی وقتی قوی ترین مردای انیمه ای باهاشون مواجه میشن، از ترس جونشون فرار می کنن! با مجله وارونه همراه باشید تا قوی ترین شخصیت های زن انیمه ای رو بهتون معرفی کنیم.

معمولا زمانی که راجع به قدرتمندترین شخصیت های انیمه ای صحبت می کنیم اسامی آشنایی به گوشمون می خورن. کسایی مثل گوکو، ایچیگو، ناروتو و لوفی! که همگی پسر هستن. پسرهایی که اکثرا اتفاقات تلخی رو پشت سر گذاشتن و از یه شخصیت (تقریبا) ضعیف به یه شخصیت فوق العاده قوی تبدیل می شن و به قهرمانای مانگا و انیمه های شونن – پسرانه تبدیل می شن.

اما چیزی که بین همه این سر و صداها و فریادها و مبارزات این پسرای محبوب گم می شه، دخترای قوی و خفنی هستن که صرفا برای فن سرویس وارد داستان نشدن و واقعا حرفی برای گفتن دارن. به خاطر همین ما لیست قوی ترین دختران انیمه ای رو به افتخار این دخترای قدرتمند و حمایتگر تدارک دیدیم.

در ادامه بخوانید » ماری جوانا چیست ؟ هرآنچه باید راجع به مارجوانا (گل) بدانید!

دخترا توی ژانر های متفاوت نقش های خیلی پررنگ و مهمی رو ایفا کردن که نشون دهنده قدرت خاص اونا بوده. بین افسران پلیس ژانر سایبربانک تا اندرویدها و روبات ها، رزمی کارهای حرفه ای و یا الهه های جنگ؛ همیشه دخترانی بودن که باعث تعجب و حیرت مخاطب بشن و بهمون نشون دادن که فقط پسرا نیستن، که قوی ترین مشت ها رو می زنن.

حتی دخترای جادویی انیمه های شوجو با چشمای بزرگ و لبخند و لباس های براقشون که کاملا بی خطر و لطیف دیده می شن؛ می تونن خطرناک ترین و قوی ترین جادوگر دنیای خودشون باشن. ما قوی ترین دخترای انیمه های محبوب رو بر اساس قدرت خالص شون انتخاب کردیم. (این قدرت ها می تونن جادویی، تکنولوژیکی یا فیزیکی باشن! که در هرصورت توانایی صدمه زدن یا ایجاد خسارت زیادی رو دارن.)

برای خرید محصولات انیمه ای کلیک کنید


بعد از این مقدمه بریم سراغ معرفی قوی ترین دختران انیمه ای


بیشامون، الهه جنگ – Bishamon

قوی ترین دختران انیمه ای

بیشامونتن در فرهنگ ژاپن

بیشامون یا بیشامونتن، خدای جنگ در انیمه نوراگامی – Noragami یکی از هفت خدای اصلی و رسمی این انیمه ست که قدرت باور نکردنی و فوق العاده زیادی داره. اما جالبه بدونید این الهه واقعیه و معابد خودش رو توی ژاپن داره. توی زبان محلی ژاپنی، بیشامون یکی از هفت خدای شانس و نیکیه که همیشه پوشیده از زره و لباس های جنگیه که افراد شرور رو مجازات می کنه. البته توی انیمه نوراگامی دیدیم که اطرافیانش اون رو به اسم “وینا” هم صدا می کنن.

وینا (بیشامون) در انیمه نوراگامی

بیشامون شینکی های زیادی داره و بخش زیادی از قدرتش رو به شینکی های متفاوتش مدیونه. اما بدون شینکی هایش هم قدرت بدنی بسیار زیادی داره که با توجه به این که خدای جنگ هم هست، توی مبارزه تن به تن رو دست نداره و تسلط زیادی به سبک های مختلف مبارزه داره. این الهه به قدری قدرتمنده که حتی “قوی ترین خدای دنیای نوراگامی” یعنی یاتو به عنوان کارکتر اصلی سعی می کرد زیاد سر به سرش نذاره و از مبارزه کردن با اون طفره می رفت. و حتی تصور این که وینا و یاتو مقابل هم قرار بگیرن تا مبارزه تن به تن داشته باشن باعث نگرانی کوفکو و هیوری برای یاتو می شد!

البته می تونستیم به جای بیشامون اسم کوفکو رو توی لیست بذاریم. اما همون طور که گفتم با توجه به ارزیابی قدرت خالص، بیشامون از کوفکو سر تر بود. چون تقریبا همه ی قدرت کوفکو به خاطر شینکی قوی اون بود.


طرفداران نوراگامی از دست ندن: بهترین والپیپر های انیمه نوراگامی!!


میکاسا آکرمن – Mikasa Ackeerman

قوی ترین دختران انیمه ای

همگی موافقیم که انیمه حمله به تایتان یا Attack On Titan کاملا متعلق به ارن یئگره. و قطعا ایده رشد یه اسکلت بیرونی و غول پیکر و همه داستان های بعدش خیلی جذابه. (البته جدا از اینکه بعضی از مخاطب ها به دلایلی از فصل چهارم راضی نبودن.) اما این رو هم می دونیم میکاسا آکرمن یکی از دلایل بزرگ موفقیت اتک آن تایتان بوده.

میکاسا که یکی از قوی ترین دختران انیمه ای هستش، یه دختر شرقی بود که بعد از، از دست دادن خانواده ش در کنار خانواده ارن زندگی کرد و بزرگ شد که همین باعث شکل گیری احساسات میکاسا نسبت به ارن می شه.

اما احساسات میکاسا با احساس اکثر دخترای کاوایی انیمه های شوجو کاملا متفاوته. اون تصمیم می گیره تا به هر قیمتی که شده از ارن محافظت کنه. همراه ارن به دوره آموزش سرباز ارتش ملحق می شه و رتبه اول رو توی دوره آموزشی 104 بدست میاره. بعد از اون سر زندگیش ریسک می کنه و حاضر می شه به گروه شناسایی بره تا بتونه همراه ارن از دیوار ها خارج بشه. میکاسا به تنهایی 10 تایتان رو می کشه و توی کشتن 2 تایتان دیگه کمک می کنه.

نظامیای رده بالا (کاپیتان لیوای و سرپرست دوره آموزشی 104) باور داشتن که قدرت میکاسا با 100 سرباز معمولی برابری می کنه. و اساسا به ارتش یه نفره معروف شد. و این نکته رو زمانی که با تایتان مونث درگیر شد و اون رو شکست داد به همه ثابت کرد.


یوکی آسونا – Yuuki Asuna

اخبار انیمه هفته اول آبان ۱۳۹۹

یوکی یکی از کارکترهای انیمه هنر شمشیرزنی آنلاین – Sword Art Online هستش. و زمانی وارد داستان می شه که 10 هزار گیمر توی یکی از بازی های ویدئویی آنلاین گیر افتاده بودن و به نظر کارشون تموم بود، در حالی که در اصل موقعیت درخشش این کاکتر مهیا شده بود. حتی قبل تر از زمانی که ما (و کیریتو)  برای بار اول با این شخصیت ملاقات کنیم، یکی از قوی ترین اعضای شوالیه های خون – Knights of Blood بود. اون به قدری تبحر داره که لقب “فلش” به معنی سریع رو بهش دادن.

آسونا شخصیته که با وجود ناامیدی از اتمام بازی و فرار، سه تا چهار روز رو توی طبقه اول هزارتو بدون هیچ وقفه یا استراحتی جنگید تا در نهایت از شدت خستگی مجبور به توقف شد. بعد از آشنایی و همکاری با کیریتو تبدیل به یه زوج طلایی شدن و اولین بازیکنانی بودن که بازی رو اواسط دهه 90 به آخر رسوندن و این سرعت پیشرفت واقعا چشمگیر بود. آسونا کارکتری به شدت مبارزه طلب و رقابت جو داره و اصلا نمی تونه در برابر یه مبارزه خوب مقاومت کنه و همین ویژگی باعث محبوبیت اون شده.


کاگورا – Kagura

کاگورا یکی از کارکتر های انیمه ی طولانی گینتاماست. و دوست داره شما باور کنین که اون صرفا یه دختر شیرین و دوست داشتنیه. اما واقعیت ماجرا این طور نیست. کاگورا یکی از قوی ترین دختران انیمه ای محسوب میشه و به عنوان دختر یه شکارچی معروف، استعداد ذاتی توی مبارزه و توانایی جسمانی بالایی داره. اصلا اغراق آمیز نیست اگه بگیم کاگورا می تونه قوین فرد قبیله یاتو باشه!

معمولا زمانی که جون دوستانش در خطر باشه و به کمک احتیاج داشته باشن کنترلش رو از دست می ده و دقیقا همون موقع ست که می تونیم چهره ی واقعی کاگورا رو ببینیم. زمانی که توی حالت یاتو قرار می گیره به طرز عجیبی ترسناک می شه و قدرت واقعیش رو به نمایش می ذاره. اگه انیمه گینتاما رو دیده باشید. حتما سکانسی که کاگورا توی حالت یاتو یکی از دشمنانش رو فقط با ضربه زدن به شونه اون و کوبیدنش به دیوار کشت یادتون هست! با همه این ها خاص ترین چیزی که از کاگورا دیدیم گرفتن گلوله ها با دندوناش بوده 🙂


همچنین بخوانید: بهترین انیمه ها برای دخترها که می توانند از تماشایشان لذت ببرند! 


اوچاکو اوراراکا – Ochako Uraraka

درباره کوسه – Quirk اوچاکو

توی دنیای مدرسه قهرمانانه من یا همون My Hero Academia تعداد افرادی که قدرت های ابر انسانی دارن خیلی بیشتر از افراد عادی و بدون قدرت های خاصه. طبق اطلاعات خود انیمه بعد از چهار نسل 80 درصد جمعیت کل زمین به افراد کوسه دار تبدیل شده بودند. کوسه ها ظاهر فریبنده و شگفت انگیزی دارند و برای هر شخص کاملا خاص و تکه. کوسه اوراراکا اوچاکو گرانش صفره. یکی از کوسه های عجیب که به اوچاکو اجازه می ده شی یا فردی رو که لمس می کنه معلق کنه. و اثر جاذبه زمین روی اون رو خنثی کنه.

شخصیت قوی اما متواضع

این کوسه زمانی که برای اولین بار ظاهر شد خیلی ضعیف بود اما اوراراکا آرزو داشت قهرمان بشه تا بتونه به پدر و مادرش کمک کنه. برای همین خیلی سخت تلاش کرد تا قدرتش رو تقویت کنه و به دبیرستان یو ای بره. و بعد در کنار بقیه بچه های کلاس A-1 به تلاش کردن و پیشرفتش ادامه داد. و حالا قدرت این رو پیدا کرده تا با قدرتش حدود 3000 کیلوگرم رو معادل 3 تن بلند کنه و تا ارتفاع بیشتری بالا ببره. (حالا تصور کنید جسمی با این جرم رو از ارتفاع زیاد رها کنه! قطعا اون جسم و کسی که مورد هدف اون قرار گرفته باهم با خاک یکسان می شن:)

اما اوراراکا به همین راضی نیست. هدف اون فقط داشتن کوسه قوی نیست. دوست داره خودش هم قوی تر بشه تا توی موقعیت های خاص که نمی تونه از کوسه اش استفاده کنه توی مبارزه کم نیاره. و این همون دلیلیه که با کمک آموزش های گان-هد به هنر های رزمی تسلط پیدا کرد.

بله اوراراکا اوچاکو همون دختریه که میدوریا بهش “مهربون” و باکوگو بهش “ترسناک” می گه!!


سیلر مون – Sailor Moon

اوساگی تسوکینو یه دانش آموز متوسط دبیرستانیه. اما در عین حال به عنوان رهبر قدرتمند گروهی از قهرمانانه. که بی شباهت به قهرمانان کمیکی و اسم ها و قدرت های عجیب و غریبشون نیستن. و از زمین در برابر نیرو های شیطانی محافظت می کنن.

به این گروه قهرمانی سیلور سنشی می گن. همون طور که از اسم “ملوان ماه” یا سیلور مون مشخصه، نیروی اون از ماه نشات می گیره. البته اوساگی می تونه از صدا و عشق که قوی ترین منبع جذب قدرته نیرو بگیره.


موتوکو کوساناگی – Major Motoko Kusanagi

قوی ترین دختران انیمه ای

موتوکو کوساناگی که یکی از قوی ترین دختران انیمه ای محسوب میشه، به عنوان پروتاگونیست اصلی سری برجسته و شگفت انگیز Ghost in The Shell یکی از بهترین سایبورگ های انیمه ای به حساب میاد. بین اعضای گروه 9، این خود کوساناگیه که بیش از بقیه مکانیزه شده. یعنی همه اعضای بدن اون به اعضای مکانیکی تعویض شدن و فقط مغز و نخاع اون طبیعی و آلی باقی موندن.

البته همه این اعضای مصنوعی و مکانیکی توی بهترین حالت و طبیعی ترین حالت ممکن هستن و به سختی از یه عضو واقعی بدن قابل تشخیصن. به نوع دیگه می شه گفت کوساناگی برترین نسخه موجود از انسان مکانیزه ست.

رئیس آراماکی به عنوان متخصص مغز اینترنتی درباره موتوکو گفته که اون توانایی های خاص و زیادی داره. مثلا می تونه مغز های اینترنتی رو هک کنه و انسان-نما ها رو مثل هواپیما های بدون سرنشین کنترل کنه. قدرت جسمی بالایی داره و به قدری سریعه که می تونه حرکت گلوله ها رو ببینه و عکس العمل نشون بده. و سیستم اون به قدری پیشرفته ست که می تونه خودش رو نامرئی کنه!


تاتسوماکی – Tatsumaki

قوی ترین دختران انیمه ای

انیمه وان پانچ من – One Punch Man درباره ابر قهرمانی به نام سایتاما ست که می تونه هر کدوم از حریفانش رو فقط با یه مشت شکست بده. و طبیعتا چنین شخصیتی به عنوان کارکتر اصلی به کارکتر های مکملی نیاز داره که بتونن تا حدودی با خودش برابری کنن تا انیمه صرفا به خاطر حضور یه شخصیت خیلی قوی یکنواخت و حوصله سر بر و قابل پیشبینی نشه.

تاتسوماکی که با لقب طوفان وحشت شناخته می شه یکی از همین شخصیت های مکمل سطح بالاست که قدرت باورنکردنی و زیادی داره. و یکی از قهرمانان سطح اس-S (یعنی بالا ترین رتبه قهرمانی) به حساب میاد.

ماگ با طرح سایتاما
خرید ماگ با طرح سایتاما
همین حالا خرید کن

تاتسوماکی یکی از شخصیت های برجسته توی انیمه مرد تک مشتی هستش. اون قدرت خارق العاده ای داره که به نوعی بعد روحی و روانشناختی داره. اون می تونه اشیا رو برداره و به اطراف حرکت بده یا باعث درد های وحشتناکی توی یه فرد بشه. البته بدون این که اصلا اون اشیا یا افراد رو لمس کرده باشه. یعنی به نوعی از انرژی چی-Chi استفاده می کنه.

احتمالا لقب طوفان وحشت هم از توانایی اون توی به وجود اوردن گردباد های بزرگ روانی برای مقابله همزمان با چندین هدف نشات می گیره.


همچنین بخوانید: قدرت سایتاما از کجا نشات میگیرد؟!


شیهوین یورویچی – Shihouin Yoruichi

قوی ترین دختران انیمه ای

انیمه بلیچ – Bleach پر از کارکتر هاییه که به طرز دیوونه واری قدرتمندن. و اگه قرار باشه بین این همه شخصیت خفن فقط یه نفر رو انتخاب کنیم تا توی این لیست قرار بگیره، اون یه نفر قطعا شیهوین یورویچی هستش. وقتی برای اولین بار با این شینیگامی ملاقات کردیم، صد سالی می شد که به شکل یه گربه و بین انسان ها زندگی می کرد. اما در آخر متوجه شدیم که فرد خیلی مهمی توی جامعه روح ها به حساب میاد.

فرقی نمی کنه که توی کالبد گربه باشه یا نه. اون در هر صورت استاد فنون رزمیه هوهو، شنپو، کیدو و سایر فنونیه که خودش ابداع کرده. و خب با همه این تعریف ها کاملا مشخصه که تبحر زیادی توی مبارزه تن به تن داره.

به جز این ها به خاطر سرعت زیادی که داره معروفه. می تونه به حدی سریع حرکت کنه چشم از دنبال کردن اون عاجز بمونه. و می تونه در مدت خیلی کوتاهی چندین دشمن رو به راحتی شکست بده و به همین خاطر با لقب “Flash Goddess” یعنی الهه سرعت شناخته می شه!!


برای علاقه مندان سری بلیچ: بهترین والپیپرهای انیمه Bleach


بوآ هانکوک – Boa Hancock

بوآ هانکوک که با اسم مستعار شاهزاده مار هم شناخته می شه. و قدرتی به اسم “Love Love Devil fruit” داره که می تونه با استفاده از تمایلات درونی افراد، اون ها رو به سنگ تبدیل کنه. و یکی از هفت جنگ سالار انیمه One Piece و کاپیتان دزدان دریایی کوجا ست.

اعتبار کارکترها توی انیمه وان پیس توسط رای طرفداران مشخص می شه و این کارکتر تا الان چیزی حدود 80 میلیون رای داشته 🙂 . البته این حجم از محبوبیت اصلا تعجب آور نیست.


ارزا اسکارلت – Erza Scarlet

قوی ترین دختران انیمه ای

شخصیت ناتسو دراگنیل توی انیمه فری تیل – Fairy Tail شخصیت خاصیه که به عنوان Lord of Flame یا پادشاه شعله شناخته می شه. اما این حرف رو از من قبول کنید. ارزا اسکارلت هم به همون اندازه قدرتمند و آتشینه! اون جز بهترینای کلاس اس مگ به حساب میاد. اون متخصص اسلحه ست. و 200 شمشیر و تبر و… داره که همه این ها به لطف نیروی جادویی اون “Requip: The Knight” هستش.


کولیفلا و کیل – Caulifla & Kale

رتبه بندی کردن شخصیت ها توی انیمه دراگون بال – Dragon ball خیلی سخت تر از چیزیه که فکر می کنید. برای همین مجبور شدیم دو نفر رو از این انیمه انتخاب کنیم و کولیفلا و کیل توی لیست قوی ترین دختران انیمه ای قرار بدیم. اون ها از ساکنین یونیورس ششم هستن و اولین زنای سایان هستن که حق رای دارن.

اگر چه به نظر میرسه کولیفلا از کیل هم قوی تر باشه و به نوعی قوی ترین زن توی دنیای خودش محسوب بشه. کسایی که دراگون بال رو تماشا کردن می دونن که کولیفلا تونسته از فن سوپر سایان Blue Kamehameha جون سالم به در برده. اما هردوی اون ها به قدر کافی قدرتمند هستن و وقتی که وارد حالت سوپر سایان می شن به طرز غیر قابل کنترلی نیرومندن.


لوسی – Lucy

لوسی یکی از کارکتر های انیمه جنجالی ترانه پریان – Elfen Lied ، نفر بعدی توی لیستمونه. انیمه الفن لاید که یکی از غم انگیز ترین انیمه هاست، الهام بخش شخصیت یازده-Eleven توی Stranger Things بوده. الون و لوسی هردو شخصیت های مونث اصلی انیمه الفن لاید هستن. و هردو توانایی های خاص روانشناختی دارن. اما لوسی با انسان ها فاصله زیادی داره و به عنوان ملکه دیکلونیوس ( گونه تکامل یافته ی انسان نما) شناخته می شه.

دیکلونیوس دارای ویژگی های متفاوتی نسبت به انسان هاست. از این ویژگی ها می تونیم به قدرت بهبودی و التیام یابی سریع و تله پاتی اشاره کنیم. لوسی می تونه از به اصطلاح “بردارهایی” روانی برای حمله یا دفاع استفاده کنه. که می تونن در صورت تماس با انسان اون رو به ویروسی مرموز آلوده کنن.

دیکلونیوس ها قابلیت تولید مثل هم دارن و میتونن بچه هایی مثل خودشون (دیکلونیوس) به دنیا بیارن. که این هم یکی از تلاش های اون ها برای از بین بردن نسل انسان محسوب می شه. به همین خاطر لوسی بزرگترین تهدید بالقوه بشریت به حساب میاد.


کاگویا اوتسوتسوکی – Kaguya Otsutsuki

تنها کسی که می تونه سوپر سایان ها رو شکست بده یه الهه واقعیه. کسی مثل کاگویا اوتسوتسوکی که توی ناروتو – Naruto بهش اشاره شد. کاگویا فردی فرازمینیه که مدت ها قبل تر از وجود دهکده های مخفی وجود داشته. اون سعی کرد با خوردن میوه درخت خدا و متحد کردن مردم به جنگ عظیمی که جریان داشت پایان بده. و البته موفق هم شد هر چند یکی از دلایل موفقیتش ایجاد ترس توی دل های مردم نسبت به خودش بود.

حتی قبل از اینکه خدای خرگوش به اولین کاربر چاکرا روی زمین تبدیل بشه و با درخت خدا یکی بشه، می تونست توی فضا سفر کنه. مردم رو هیپنوتیزم کنه یا خاطراتشون رو پاک کنه. یا پرتو های مرگباری رو از چشماش ساتع کنه. (مثل سوپرمن که با چشماش لیزر شلیک می کرد!) و حتی می تونه محیط طبیعی و آب و هوای اطرافش رو کنترل کنه.

خب تصور کنید همه این قدرت ها بعد از خوردن اون میوه چطور تغییر کردن!! اگر آسیب ببینه می تونه خودش رو شفا بده و قدرت التیام بالایی داره. به راحتی به هر فنی مسلط می شه و… خب فکر می کنم وقتشه به احترام ایشون یک دقیقه سکوت کنیم!!


همچنین بخوانید: بهترین انیمه های شبیه Naruto


تامایو – Tamayo

قوی ترین دختران انیمه ای

نزوکو قوی تره یا تامایو؟

خب اول بهتون میگم که چرا برای انیمه شیطان کش – Demon Slayer نزوکو رو به جای تامایو توی لیست نذاشتیم. و بعد می ریم سراغ این شخصیت خونسرد، قدرتمند و البته جذاب! نزوکو واقعا کارکتر قوی ایه و پتانسیل های زیادی داره که منتظریم تا شاهد استفاده شدن این پتانسیل توی فصل دوم باشیم.

اون هنر خون شیطانی خودش رو بدست اورده و به عنوان یه شیطان تونسته به غریزه خونخوار و آدمکش خودش غلبه کنه و فقط با خوابیدن نیروی خودش رو تامین کنه. اما هنوز راه خیلی خیلی طولانی در پیش داره تا بتونه به سطح تامایو نزدیک بشه!

روح بلند و با اراده تامایو

تامایو دختر نوجونیه که اگه بخوایم به طور فیزیکی حساب کنیم فقط 19 سالشه. (چون توی 19 سالگی به شیطان تبدیل شده و شیاطین جاودانه هایی هستن که سنشون زیاد نمی شه.) اما اگه بخوایم جنبه شیطانی و فراطبیعی اون رو هم در نظر بگیریم 500 سالشه! تامایو نتونسته کاملا با نیاز خودش به خوردن خون مبارزه کنه اما اون رو تحت کنترل داره و از افراد نیازمند با رضایت خودشون واحد های کوچیکی از خون خریداری می کنه!

یعنی مثل خوناشام ها نوشیدن خون براش کافیه و مثل بقیه شیاطین اعضا و گوشت انسان ها رو نمی خوره. علاوه بر این به عنوان پزشکی که به انسان ها کمک می کنه مدام با خون اون ها سر و کار داره اما تا حالا نشده به کسی آسیب بزنه! (وقتی می گیم یه دختر قوی منظورمون صرفا قدرت جسمانی نیست! این اراده فرای هر قدرت دیگه ایه!)

قدرت جسمانی هم تراز با موزان

البته همگی به خوبی می دونیم که از قدرت بدنی فوووووق العاده بالا و هنر خون شیطانی هم بهره منده. چون از قدیمی ترین شیاطین محسوب می شه و حتی توانایی تبدیل انسان به شیطان رو هم داره. که البته هیچکس به جز کیبوتسوجی موزان، پادشاه همه ی شیاطین و کسایی که بهشون اجازه می ده حق این کار رو ندارن.

اما تامایو این کار رو چندین بار برای نجات دادن جون انسان های درحال مرگ انجام داده و به خاطر همین تحت تعقیبه. و بین خودمون باشه که تا حدودی باعث ترس موزان شده!

همچنین بخوانید: نقد و بررسی سینمایی Demon Slayer قطار ابدیت!!


کوگیساکی نوبارا – Kugisaki Nobara

قوی ترین دختران انیمه ای

لیست قوی ترین دختران انیمه ای رو با کوگیساکی نوبارا به پایان می رسونیم. با پخش شدن انیمه جوجوتسو کایزن – Jujutsu Kaisen این کارکتر محبوبیت خیلی زیادی بین دخترا و پسرا پیدا کرد. که البته به همگی حق می دیم. نوبارا توی دبیرستان جادوییه جوجوتسو درس میخونه. و سال اولیه. اون از خرید کردن و گشت و گذار توی توکیو لذت می بره و بیشتر وقتش رو با ایتادوری و مگومی که دوستای صمیمیش هستن میگذرونه.

اما علاوه بر این شخصیت دوست داشتنی، چهره ترسناکی هم داره که اگه باهاش مواجه شدین بدون یک لحظه صبر کردن برای نجات جونتون فرار کنید! اون تجمل درد به شدت بالایی داره و از همین ویژگی برای خسته کردن و در نهایت شکست دادن حریفش استفاده می کنه که تا حد زیادی خشونت علیه خودش محسوب می شه و ترسناکه. اون معمولا با چکشش دیده می شه و توی مبارزه ازش استفاده می کنه.

موقع مبارزه به شدت پر حرفه و حتی زمانی که چیزی به شکست خوردنش باقی نمونه یا حتی نیمه جونه هم حریفش رو تحقیر می کنه. اما نوبارا در عین حال شخصیتی ایده آل گرا و سخت گیر داره که دوستاش می تونن توی مواقع نیاز روی کمکش حساب باز کنن. و همین باعث محبوبیت و جذابیت این شخصیت شده!


برای طرفداران انیمه جوجوتسو کایسن:

بهترین انیمه های شبیه Jujutsu Kaisen

نقد و بررسی انیمه جداب و پرطرفدار Jujutsu Kaisen

امیدواریم از معرفی قوی ترین دختران انیمه ای لذت برده باشید. چند تا از این کارکتر ها رو میشناختید؟ به نظرتون جای چه کسی توی لیست خالیه؟! با ما توی بخش دیدگاه ها درمیون بذارید.