داستان فیلم بر روی خانواده منسون تمرکز دارد

کوئنتین تارانتینو به دنبال لئوناردو دی کاپریو برای بازی در نهمین فیلم بلندش است. جدیدترین فیلم کوئنتین تارانتینو به روایت داستان خانواده منسون و قتل های آنها می پردازد.

تارانتینو در گذشته با کمپانی وینستین همکاری می کرد اما بعد از رسوایی های اخلاقی مدیر این کمپانی، تارانتینو راه خود را از این کمپانی جدا کرد و این فیلم که نام آن نیز هنوز مشخص نشده و با عنوان 9# شناخته می شود به چند کمپانی مشهور برای ساخت ارائه شده است.

در ادامه بخوانید »

واکنش لئوناردو دی‌کاپریو به تصمیم جنجالی دونالد ترامپ !!!

بهترین فیلم های لئوناردو دی کاپریو با نقش آفرینی هایی لایق اسکار 

طبق گزارشات بخشی از سناریو این فیلم برای دی کاپریو نوشته شده است، در حالی که بخش هایی نیز برای براد پیت و ساموئل ال جکسون کنار گذاشته شده اما حضور هیچ کدام از این سه بصورت رسمی اعلام نشده است.

در حالی که داستان این فیلم بر اساس خانواده منسون است اما گزارش شده نقش چارلز منسون (پدر و مسئول اصلی قتل ها) در پس زمینه قرار دارد همانند نقش هیتلر در فیلم Inglorious Bastards.

همچنین گزارش شده است که مارگوت رابی و جنیفر لارنس برای بازی در نقش شارون تیت (هنر پیش مشهور که توسط خانواده منسون به قتل رسید) در نظر گرفته شده اند.مارگوت رابی و جنیفر لارنس برای بازی در نقش شارون تیت در جدیدترین فیلم کوئنتین تارانتینو

فیلم قرار است بعد از انتخاب کمپانی ساخت، در سال 2018 فیلمبرداری شود و در سال 2019 منتشر شود.

 

ممکن است به خواندن این مطالب نیز علاقه مند باشید