2 لوگو سه بعدی از افکس توئین در ایستگاه مترویی در لندن رویت شد !

دو لوگو سه بعدی افکس توئین در لندن و در ایستگاه مترو Elephant و Castle در جنوب این شهر رویت شد ! همین موضوع باعث شده تا هواداران گمانه زنی هایی را در ارتباط با آلبوم جدید او آغاز کنند.

این آرت وورک ها توسط شخصی رویت شده و در فضای مجازی منتشر شده است. تصویر لوگو بصورت 3 بعدی از طراحی جالبی برخوردار است و به نظر می رسد که بخشی از دیوار ایستگاه است! اما در واقع این لوگو بخشی از تبلیغات محیطی ایستگاه مترو است.


همچنین بخوانید »

تک آهنگ جدید Aphex Twin با نام “4xAtlantis take 1” را گوش کنید 

موسیقی متن فیلم Black Panther با آهنگسازی کندریک لامار منتشر شد !


اگر این تصاویری بخش از کمپین تبلیغاتی آلبوم جدید افکس توئین باشد، اولین باری نیست که WARP رکوردز از تاکتیک چریکی برای تبلیغات استفاده می کند ! در سال 2014 آنها از بالون برای تبلیغات آلبوم Syro استفاده کردند. همچنین در سال 2016 آلبوم Cheetah EP در نمایشگاه NAMM بصورت اختصاصی و قبل از نمایش سینتی سایزر کمیاب Cheetah MS800 معرفی شد.


همچنین بخوانید » شکل گیری سلیقه ی موسیقی و رابطه آن با مغز !


منطقه نمایش تبلیغات هم مورد توجه است. افکس توئین پیش از این در مصاحبه های خود اعلام کرده بود که زمان ضبط آلبوم Come To Daddy EP او در نزدیک همین ایستگاه مترو زندگی می کرده است. بنابراین به نظر نمی رسد انتخاب این ایستگاه مترو برای نمایش تبلیغات اتفاقی نبوده است.

اگر شما می خواهد پا را فراتر نیز بگذارید باید خدمت شما اعلام کنم، تصویر کاور آلبوم Quoth EP نیز در همین ایستگاه مترو ثبت شده است.

هنوز هیچ خبر رسمی مبنی بر انتشار آلبوم از سوی وارپ رکوردز و افکس توئین منتشر نشده است. درصورت انتشار اخبار جدید همین پست را به روز رسانی خواهد شد.

همچنین بخوانید