ماسک عسل برای انواع موها ! آیا می دانستید عسل نیز دارای فواید بسیار برای موهاست.عسل که یک آنتی باکتریال طبیعی است ،باعث تقویت سیستم ایمنی و افزایش ویتامین ،مینرال و براق شدن طبیعی موها می گردد.ما در این مقاله طرز تهیه ماسک عسل برای هر نوع مو را جمع آوری کرده ایم که با یکدیگر با آن ها آشنا می شویم :

ماسک عسل برای انواع موها

عسل یکی از مواد غذایی فوق العاده است که مقدار زیادی از ویتامین ها و مواد معدنی را برای بدن شما فراهم می کند.عسل که همچنین منبع خوبی از شکر است ،می تواند گزینه خوبی به جای شکرهای تصفیه شده باشد.علاوه بر آن از موهای شما در مقابل آسیب های روزانه جلوگیری می کند.عسل به موهای شما ویتامین و مینرال می بخشد.و باعث می شود موهای سالم تر و براق تری داشته باشید.


در ادامه بخوانید :


ما در این مقاله طرز تهیه ماسک عسل برای هر نوع مو را جمع آوری کرده ایم.شما می توانید با توجه به نوع موهایتان ماسک مناسب خود را انتخاب کنید :

ماسک عسل برای انواع موها


ماسک عسل برای موهای آسیب دیده 

ماسک عسل برای انواع موها

مواد لازم 

در یک ظرف تمام مواد را به خوبی مخلوط کنید.به تمام موهای خود بمالید و به مدت 6 -30 دقیقه صبر کنید.سپس با آب ولرم موهای خود را بشویید.شما می توانید این ماسک را هفته ای 2 بار امتحان کنید.


ماسک عسل برای موهای خشک 

ماسک عسل برای انواع موها

مواد لازم :

هر دو ماده را درون یک ظرف به خوبی مخلوط کنید.سپس به موهای تمیز خود به صورت ماساژ بمالید.ماساژ باید به صورت آهسته انجام گیرد.شما می توانید بعد از 20 دقیقه ماسک را بشویید.


ماسک عسل برای جلوگیری از ریزش مو

مواد لازم :

  • 1 قاشق چای خوری پودر دارچین
  • 3 قاشق چای خوری روغن زیتون
  • 3 قاشق چای خوری عسل 

تمام مواد را به خوبی ترکیب کنید و به پوست سر خود بمالید.نیاز نیست ماسک را به ساقه موهایتان بمالید.5-10دقیقه به آرامی کف سر خود را ماساژ دهید و سپس با شامپو بشویید.


ماسک عسل برای درمان موخوره 

ماسک عسل برای انواع موها

فقط یک لیوان عسل را به تمام قسمت های موهایتان بمالید.برای تاثیر بیش تر 20 دقیقه صبر کنید.برای تاثیر به فولیکول های مو می توانید سر خود را با سشوار کمی گرم کنید.این عمل باعث تقویت موهای شما و جلوگیری از آسیب های وارده از سمت محیط می شود.علاوه بر آن براقی دوباره موهایتان را نیز باز می گرداند.


ماسک عسل برای موهای چرب 

مواد لازم :

  • 4 قاشق غذاخوری عسل 
  • آب دو عدد لیمو ترش

تمام مواد را به خوبی با یکدیگر تقسیم کنید.و با ماساژ ملایم به پوست سر تان بمالید.شما کافی است تنها به مدت 3 دقیقه صبر کنید.سپس موهای خود را بشویید.