موهای براق و شفاف !

موهای رنگ شده با مرور زمان براقی و شفافیت خود را از دست می دهند.همچنین شما حتی اگر از رنگ مو استفاده نمی کنید شاید دوست داشته باشید موهای براق تری داشته باشید.در این مطلب ماسک های طبیعی برای براق شدن موها  برای شما عزیزان جمع آوری کرده ایم .همان طور که اشاره کردیم موهای رنگ شده با مرور زمان براقی و شفافیت خود را از دست می دهند .البته محصولات ویژه ای نیز برای براق شدن موها در داروخانه ها موجود می باشد.اما مواد شیمیایی موجود در این محصولات به موهای شما آسیب می زند.از این رو به شما پیشنهاد می کنیم همواره از ماسک های طبیعی برای براق شدن موها استفاده کنید :

در ادامه بخوانید : 5اشتباه رایج در افرادی که موهای رنگ شده دارند !

ماسک های طبیعی برای براق شدن موها

ماسک های طبیعی برای براق شدن موها

ماسک طبیعی برای کسانیکه موهای آن ها به رنگ قهوه ای است.

به دلیل استفاده از کاکائو در این ماسک رنگ موهای شما خوش رنگ تر خواهد شد.

ماسک های طبیعی برای براق شدن موها مواد لازم :

1/2 فنجان پودر کاکائو

1/2 فنجان ماست ساده

1 قاشق چای خوری عسل

1 قاشق چای خوری سرکه سیب

تمام مواد موجود را به خوبی با یکدیگر مخلوط کنید.موهای خود را به خوبی با شامپو بشویید .سپس آب اضافی آن را بگیرید و ماسک را به تمام موهای خود بمالید.پس از 2-3 دقیقه موهای خود را بشویید.

عملکرد ماسک به چه صورت است ؟

ماست موجود در ماسک باعث رطوبت رسانی به موها ،سرکه و ماست به دلیل داشتن اسید باعث می شوند که پیگمنت های کاکائو وارد مو شوند.و بدین صورت باعث براق و شفاف شدن موهای شما می گردد.

ماسک طبیعی برای کسانیکه موهای آن ها به رنگ طلائی است.

چای بابونه استفاده شده در این ماسک به همراه سیب زمینی و لیمو باعث براق شدن موهای شما می شود. این ماسک یکی از بهترین ماسک های طبیعی برای براق شدن موها در افرادی است که موهای آن ها به رنگ طلائی است.

ماسک های طبیعی برای براق شدن موها مواد لازم :

1 عدد لیمو

1 عدد سیب زمینی

1/2 فنجان چای بابونه

آب لیمو را خارج کنید و آن را با سیب زمینی رنده شده مخلوط کنید.چای بابونه دم شده را با مواد مخلوط کنید و به خوبی با یکدیگر مخلوط کنید.ایتدا سر خود را با شامپو بشویید سپس ماسک را به تمام نواحی سر خود بمالید.و با حرارت ملایم با استفاده از سشوار آن را گرم کنید.و پس از 2- 3 دقیقه آن را بشویید.

عملکرد ماسک به چه صورت است ؟

چای بابونه و آبلیمو به عنوان عواما غنی سازی موها عمل می کنند . آب لیمو اسیدی اجازه می دهد تا آنزیم های سیب زمینی برای روشن شدن موها برای شکستن لایه بیرونی سخت و کراتینیزه مو موثر باشد.

ماسک طبیعی برای کسانیکه موهای آن ها به رنگ شرابی است.

هویج و توت فرنگی موجود در این ماسک به براق شدن موهای شما کمک می کند و این ماسک یکی از بهترین ماسک های طبیعی برای براق شدن موها در افرادی است که موهای آن شرابی رنگ است.

ماسک های طبیعی برای براق شدن موها مواد لازم :

3 عدد هویج متوسط

2 قاشق سوپ خوری عسل

3 قاشق سوپ خوری ماست

1/2 فنجان توت فرنگی

هویج را با استفاده از رنده ریز کنید.توت فرنگی را نیز له کنید.سپس ماست و عسل را به مخلوط اضافه کنید و پس از شست و شو موها با شامپو به موهای خود بمالید و پس از 2-3 دقیقه بشویید.

عملکرد ماسک به چه صورت است ؟

ماست به آنتی اکسیدان های رنگی در اسید لاکتیک توت فرنگی و هویج کمک می کند تا از  قفل موهای  شما عبور کنند به این ترتیب به رشته های مو می رسند. عسل مرطوب کننده مرطوب کننده طبیعی است.

در ادامه بخوانید :

موهای خود را اول کوتاه کنیم سپس رنگ یا بالعکس؟ شیوه ی درست کدام است ؟