ماسک های طبیعی برای داشتن پوستی شاداب !

شاید شما نیز جزو آن دسته از بانوانی باشید که علاقه زیادی به آرایش کردن دارند.اما آرایش کردن مداوم باعث خسته شدن پوست می گردد.آیا شما نیز گاهی احساس می کنید پوستتان بی رنگ و خسته به نظر می رسد؟ ما در این مطلب ماسک های طبیعی برای پوست های خسته از آرایش را گرد آوری کرده ایم که با استفاده از آن ها می توانید به سلامت پوست خود کمک کنید.اما این ماسک ها کدامند :

ماسک های طبیعی برای پوست های خسته از آرایش

در ادامه بخوانید :چگونه با راههای طبیعی و آسان در منزل از دست آکنه و جوش رها شویم ؟

1-ماسک انبه

انبه به دلیل داشتن ویتامین های موجود در آن برای هر نوع پوستی مناسب است.ویتامین A موجود در انبه باعث رطوبت رسانی و ویتامین B موجود در آن باعث ترمیم آسیب های پوست می گردد.ماسک انبه، یکی از ماسک های طبیعی برای پوست های خسته از آرایش است که با آن آشنا می شویم :

مواد لازم :

1 عدد انبه رسیده

7-8 عدد بادام خام آسیاب شده

2 قاشق چای خوری پودر جو

تمام مواد را درون ظرفی ریخته و با یکدیگر ترکیب می کنیم.می توانید به ماسک خود مقداری شیر برای چسبندگی بیشتر اضافه کنید.ماسک را به صورت خود بمالید و اجازه دهید به مدت 15 دقیقه بر روی صورت شما بماند پس از آن ماسک را بشویید.

2-ماسک آب معدنی

آب معدنی دارای فواید بسیاری برای پوست است.درمان سلولیت، درمان آکنه، پاک کردن آرایش، تثبیت آرایش، از جمله آنهاست.آب معدنی حاوی مقادیر زیادی مواد معدنی است که به شاداب شدن پوست شما بسیار کمک می کند.با استفاده از یک پنبه آب معدنی را بر روی پوست تمیز خود به آرامی بمالید.در لحظه احساس خواهید کرد پوست شما شاداب تر خواهد شد.

3-ماسک موز

موز، غنی از ویتامین های  A و C است و یکی از بهترین ماسک های طبیعی برای پوست های خسته از آرایش است.برای این کار فقط کافی است یک موز را درون ظرفی له کنید و سپس آن را به پوست تمیز خود بمالید.سپس از بعد از 10-15 دقیقه پوست خود را با آب خنک بشویید.

4-ماسک نعنا

نعنا باعث آرامش و شادابی پوست شما می شود.2 قاشق غذا خوری نعنا خشک یا 7-8 برگ نعنا تازه را درون یک لیوان آب داغ بریزید و پس از 20-25 دقیقه در آن را بردارید .از این تونر می توانید هر روز استفاده کنید.

در ادامه بخوانید :

مراقبت از پوست در سنین ۲۰ تا ۳۰ سالگی چگونه باید باشد ؟

۱۷ نکته برای مراقبت های روزانه، هفتگی و ماهانه برای داشتن پوستی بی نظیر!