ماسک های لایه بردار برای پوست های خشک !خشک شدن پوست یکی از مشکلات رایج است که در فصول سرد بیشتر می شود.افراد دارای پوست خشک اغلب با مشکلاتی از قبیل پوسته پوسته شدن پوست درگیر هستند.در نتیجه این مشکل پوست شروع به تشکیل لکه و خارش می کند.اگر پوست شما به شدت خشک شده است به شما پیشنهاد می کنیم قبل از استفاده از این ماسک ها به دکتر مراجعه کنید.ماسک ها لیست شده در این مطلب علاوه بر لایه برداری باعث مرطوب شدن پوست نیز می گردند.با یکدیگر با ماسک های لایه بردار برای پوست های خشک آشنا می شویم :

ماسک لایه بردار پرتقال و کاکائو

ماسک های لایه بردار برای پوست های خشک

این ماسک خوشبو برای پوست های خشک علاوه بر لایه برداری باعث مرطوب شدن پوست نیز می گردد.شکر قهوه ای موجود در این ماسک باعث لایه برداری سلول های مرده پوست ،کاکائو و روغن های موجود در آن باعث مرطوب شدن پوست می گردد.اگر دوست دارید رایحه ماسک شما پرتقال نباشد می توانید از نعنا و یا دارچین استفاده کنید.

مواد لازم 

1 لیوان شکر قهوه ای 

1 قاشق غذاخوری پودر کاکائو

1/4 لیوان روغن بادام 

1/2 قاشق غذاخوری وانیل 

1/2 لیوان شکلات تلخ 

1 قاشق چای خوری ویتامین E

1 قاشق چای خوری اسانس پرتقال 

تمام مواد را به خوبی با هم مخلوط کنید و در یک ظرف شیشه ای بریزید.بعد از تمیز کردن صورت این ماسک را به صورت دورانی و به مدت 5 دقیقه به آرامی بر روی پوست صورت خود بمالید و سپس با آب ولرم بشویید.این ماسک را در هفته 2 بار استفاده کنید.و این نکته را فراموش نکنید که ماسک را در یک محیط خنک قرار دهید تا خراب نشود.

ماسک لایه بردار نمک دریایی و اسطوخدوس

ماسک های لایه بردار برای پوست های خشک

نمک دریایی غنی از مواد معدنی  است که به شما اجازه می دهد که پوست جوان تری داشته باشید.روغن زیتون نیز باعث مرطوب شدن صورت می گردد و اسطوخودوس نیز باعث خوشبو شدن صورت می شود.
مواد لازم
1 لیوان نمک دریایی
1/2 لیوان روغن زیتون 
1 قاشق غذاخوری روغن اسانس اسطوخدوس
اطمینان پیدا کنید که اندازه نمک های دریایی مناسب لایه برداری است در غیر این صورت آن ها را به قطعات کوچکتر تقسیم کنید.صورت خود را تمیز کنید و مخلوط را به آرامی به آن بمالید.دقت کنید در نواحی از پوست که دچار خراش است ،استفاده نشود.مخلوط را به مدت 3 دقیقه بر روی پوست تان ماساژ دهید.سپس پوست تان را با آب ولرم بشویید.

ماسک لایه بردار شکر و قهوه

ماسک های لایه بردار برای پوست های خشک
این ماسک لایه بردار باعث درخشان شدن پوست شما می گردد.قهوه منبع خوبی از آنتی اکسیدان است.شکر موجود در این ماسک نیز باعث لایه برداری پوست و حذف سلول های مرده می گردد.روغن زیتون و ویتامین E موجود در این لایه بردار نیز باعث حفظ رطوبت پوست می گردند.
مواد لازم 
یک استکان کوچک قهوه 
یک استکان کوچک شکر 
2 قاشق غذاخوری روغن زیتون
3 عدد قرص ویتامین E
تمام این مواد را به خوبی مخلوط کنید و به صورت و بدن خود بمالید و سپس با آب و صابون بشویید.فراموش نکنید که حرکات دست شما باید به صورت دورانی باشد و مدت ماساژ 10 دقیقه .

همچنین بخوانید :

صحیح ترین روش برای آبرسانی پوست چیست ؟

با راز زیبایی مدل های برتر جهان آشنا شوید !

فواید ویتامین C برای پوست چیست ؟

راهکارهای طبیعی برای داشتن مژه های بلند و پرپشت !

مد امسال ابروهای پرپشت ، و راهکارهایی برای دست یابی به آن !


ماسک لایه بردار روغن نارگیل

ماسک های لایه بردار برای پوست های خشک
این ماسک دارای فواید زیاد برای پوست صورت و بدن شما است.اگر پوست شما خیلی خشک است می توانید از روغن نارگیل برای پاک کردن آرایش خود استفاده کنید.روغن نارگیل بسیار اقتصادی است.باعث از بین رفتن سلول های مرده پوست و تغذیه و شفاف شدن پوست می گردد.
مواد لازم 
1/2 لیوان شکر
1/2 لیوان روغن نارگیل 
تمام مواد را به خوبی با یکدیگر مخلوط کنید و قبل از استحمام به تمام بدن خود حتی لب ها به صورت دورانی بمالید.سپس با آب ولرم بشویید.
هشدار : قبل از استفاده از تمام ماسک هاس ذکر شده تست حساسیت انجام دهید.