ماسک هویج برای افزایش رشد موها !آیا دوست دارید رشد موهایتان در عرض یک ماه دو برابر افزایش پیدا کند ؟ شما می توانید به جای استفاده از محصولاتی حاوی مواد شیمیایی از محصولات طبیعی برای رشد موهایتان استفاده کنید.یکی از این ترکیب های فوق العاده برای افزایش رشد موها ماسک هویج است . با یکدیگر با طرز تهیه این ماسک آشنا می شویم :

ماسک هویج برای افزایش رشد موها

مواد لازم برای تهیه ماسک هویج 

1 عدد هویج 

1 قاشق چای خوری روغن کرچک

1 قاشق چای خوری روغن کرچک

3 حبه سیر

1 لیوان آب

طرز تهیه و دستور العمل

ماسک هویج برای افزایش رشد موها

ابتدا هویج را شسته و سپس رنده کنید.سیر را نیز رنده کرده و به هویج اضافه کنید.سپس سیر و هویج را درون ظرفی ریخته و یک لیوان آب روی آن بریزید و بر روی اجاق بگذارید.و اجازه دهید با حرارت ملایم به مدت 20 دقیقه بجوشد.بعد از 20 دقیقه ظرف را از اجاق برداشته واجازه دهید خنک شود.

سپس هویج و سیر را از صافی رد کنید.و  ورغن های طبیعی را به مخلوط بدست آمده اضافه کرده و  به تمام موهایتان بمالید و به مدت 1-2 ساعت آن را با سلفون و یا کیسه پلاستیکی بپوشانید.و بعد از مدت زمان تعیین شده به خوبی با آب و شامپو بشویید.

نکاتی که هنگام استفاده از این ماسک باید رعایت کنید :

افرادی که می خواهند موهایشان بلند شود ، باید در هفته یک بار از این ماسک استفاده کنند.هویج استفاده شده در ماسک نباید خیلی بزرگ باشد.با استفاده از این محصولات طبیعی که دارای تاثیرات بسیار قوی هستند ، نه تنها موهای شما رشد می کند بلکه ظاهری براق تر و ابریشمی تر از گذشته خواهد داشت.


همچنین بخوانید :