ماشین سونی ویژن اس ! سونی اخیراً آنچه را که ممکن است یکی از بزرگترین سوپرایزهای تعجب آور در نمایشگاه CES (نمایشگاه محصولات الکترونیکی در لاس وگاس) امسال باشد را  انجام داد:  طراحی اتومبیل ! نام این ماشین “ویژن اس” است که یک سدان مفهومی الکتریکی است.که به منظور نمایش قدرت های مختلف  فناوری ژاپنی است ، از محصولات سرگرمی گرفته تا سنسور دوربین و موارد دیگر.

ماشین سونی ویژن اس

ویژیگی های ماشین جدید سونی 

ماشین جدید سونی “ویژن اس ” دارای 33 سنسور مختلف در داخل و خارج ماشین ،نمایشگرهای صفحه گسترده ،دو موتور الکتریکی که در مجموع 268 اسب بخار نیرو تولید می کند.شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت ماشین 4.8 ثانیه و حداکثر سرعتش 240 کیلومتر است.سونی برای ساخت این ماشین با شرکت های دیگری چون بوش ،بلک بری، کنتینانتال و شرکت قطعه سازی ماگنا همکاری کرده است.


شاید برایتان جذاب باشد :


همچنین این سیستم ها با استفاده از “پلت فرم EV تازه طراحی شده” – که به نظر می رسد توسط تأمین کننده  قطعات خودرو ماگنا – طراحی شده است که سونی می گوید قادر است انواع دیگر خودروها مانند SUV ها را نیرو بخشد.شکل ظاهری خودرو شبیه به ماشین پورشه است ، مخصوصا چراغ های قسمت جلو ماشین و در نمای جانبی آن تا حدودی شبیه به Lucid Motors Air است.

در داخل ماشین و قسمت جلویی آن یعنی داشبورد دارای صفخات لمسی بزرگی است که همین صفحات برای مسافران عقب نیز تعبیه شده است.

ماشین سونی ویژن اس

مدیر عامل سونی  کنی چیرو یوشیدا در این زمینه می گوید : “این اولین نقش ما در آینده تحرک و خودرو را نشان می دهد.و همچنین که تلفن همراه هوشمند تاثیرگذارترین فن آوری دهه گذشته بود ،حمل ونقل مهم ترین فن آوری آینده خواهد بود.”

این شرکت خودرو را در انتهای کنفرانس مطبوعاتی CES خود اعلام کرد ، جایی که همچنین از آرم PlayStation 5 آینده رونمایی کرد.سونی فقط قبل از پایان دادن به کنفرانس مطبوعاتی ، یک یا دو دقیقه در مورد اتومبیل  جدیدش صحبت کرد و به همین ترتیب ، تعداد سوالات  زیادی  بی جواب ماند.آیا سونی (یا ماگنا) قصد دارد این مورد را به مرحله تولید برساند ؟ یا این منظور صرفاً به عنوان یک ماشین مرجع است؟آیا ماگنا به شرکت های دیگر اجازه خواهد داد نمونه های اولیه یا اتومبیل های مرجع خود را بر روی این سکو بسازند؟ و سوالاتی از این قبیل که در آینده شاهد پاسخ آن ها خواهیم بود.