چهره افسانه ای موسیقی راک مبتلا به بیماری زوال عقل بود

مالکوم یانگ ، گیتاریست و یکی از بنیانگذاران گروه AC / DC در سن 64 سالگی درگذشت. طبق بیانه ای که توسط گروه AC / DC منتشر شد اعلام گردید : “مالکوم یانگ برای سال ها از بیماری زوال عقل رنج می برد و روز گذشته او به آرامی در کنار خانواده اش جان سپرد” 

در ادامه بخوانید »

به یاد David Mancuso پیانسیت و موسس the Loft

ریچارد پورتمن مهندس صدای فیلم جنگ ستارگان در سن 82 سالگی درگذشت

در ادامه این بیانیه آمده است : ” مالکوم به خاطر توانایی بالای موسیقی اش مشهور بود، ترانه سرا، گیتاریست، بازیگر، تهیه کننده و بیننده ای بود که الهام بخش بسیاری از هنرمندان و مردم عادی بود. از همان ابتدا، او می دانست که چه میخواهد و همراه با برادر کوچکترش به استیج های جهانی پا گذاشت و با تمام انرژی برای طرفدارانش به نمایش هنر خود پرداخت. و در این عمر هیچ کوتاهی را انجام نداد”

مالکوم و برادر کوچکترش در سال 1975 گروه AC / DC را در سیدنی استرالیا بنیانگذاری کردند و اولین آلبوم خود را در همان سال با نام High Voltage منتشر کردند. آنها مسیر خود را ادامه دادند و با نوشتن آهنگ های محبوب نظیر ‘Highway To Hell’ و ‘Back in Black’ به شهرت جهانی رسیدند. در سال 1981 آنها آلبوم For Those About to Rock We Salute You را منتشر کردند که این آلبوم در صدر پرفروشترین آلبوم های همان سال قرار گرفت.

در سپتامبر سال 2014 مالکوم گروه را به دلیل بیماری ترک کرد.

آنگوس یانگ برادر کوچکتر او در صفحه فیسبوکش بیانیه ای را به احترام او منتشر کرد ” به عنوان برادر مالکوم بیان احساسات در جمله بسیار سخت است. رابطه من با او یک رابطه خاص و منحصر به فرد بود. او میراثی را به جای گذاشته که تا همیشه زنده خواهد ماند.”

ممکن است به خواندن این مطالب نیز علاقه مند باشید