مانگای Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba با فروش بیش از ۱۲ میلیون نسخه، One Piece را در ژاپن به زیر کشید!

با درود فراوان خدمت شما دوستان گرامی انیمه‌باز! پس از آپدیت گوگولی مجله وارونه با خبری از دنیای انیمه، با عنوان “مانگای Kimetsu no Yaiba پرفروش‌ترین مانگای ۲۰۱۹ شد! پایانی بر سلطه چندساله One Piece!”در خدمت شما هستیم. این خبر به تازگی و بر طبق جدول پرفروش‌ترین مانگاهای سال سایت Oricon و یه سری سایت دیگر تأیید شده است. خبری که تعجب بسیاری از جمله خود من رو به همراه داشته است.

مانگای Kimetsu no Yaiba پرفروش‌ترین مانگای ۲۰۱۹ شد!، وقتی این خبر منتشر شد. حسابی معادلات افراد مختلف را به لرزه درآورد. انگار که مانگای Kimetsu no Yaiba تونسته با فروشی باورنکردنی، افسانه‌ای به نام One Piece رو زمین بزند. در ادامه بیشتر سخن می‌گوییم!


همچنین به عنوان پیش‌خبر، کلیک کنید بر روی لینک‌های زیر


نکاتی که علاوه بر خبر مانگای Kimetsu no Yaiba پرفروش‌ترین مانگای ۲۰۱۹ شد! بهتره در تمام مطالب مجله وارونه به خاطر داشته باشید.

۱_ در صورت علاقه، شما می‌تونید از اینجا به کانال نماشای ما مراجعه و دنبالش کنید. تا علاوه بر دسترسی به ویدیوهای قرار گرفته در سایت، به سایر ویدیوهای جالب ما و ویدیوهایی که خودتون درخواست می‌کنید، دسترسی داشته باشید. همچنین حواستون به بخش‌ اعلانات سایت باشه که خیلی مهم است.  نوتیفیکیشن سایت رو فعال کنید که اطلاع‌رسانی بهتر انجام گیرد.

۲_ در هنگام نظر دادن در هر مطلبی، در مجله وارونه، خواهشمندم که از تبلیغ و نام بردن سایر سایت‌های فارسی و مخصوصاً عمل ناپسند اسپویل خودداری کنید. تا ما مجبور به پاسخ صریح این اعمال نباشیم.

۳_ در هنگام مطالعه، چشمتون رو از صفحه برندارید. مگر هر ۲۰ دقیقه و به مدت ۲۰ ثانیه تا تو این گرونی به دکتر و عینک نیاز نداشته باشید.

با قبول داشتن کلیه‌ی نکات بالا، بدون معطلی بریم سراغ مطلب مانگای Kimetsu no Yaiba پرفروش‌ترین مانگای ۲۰۱۹


رکوردی بزرگ و درعین حال کوتاه!

مانگای Kimetsu no Yaiba پرفروش‌ترین مانگای ۲۰۱۹

عنوان اصلی: Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba

عنوان انگلیسی: Blade of Demon Destruction

نویسنده مانگا: Koyoharu Gotōge

چاپ شده در: Weekly Shōnen Jump

ژانرها: اکشن، شیاطین، تاریخی، فراطبیعی، شونن

گروه سنی: جوانان

همین چند وقت پیش، در مجله وارونه اقدام به معرفی پرفروش‌ترین مانگاهای نیم‌سال اول ۲۰۱۹ کرده بودیم. که درش هیچ اثری از مانگای Demon Slayer: Kimetsu no نبود. اما حالا با گذشت تنها چند ماه، این مانگا رکوردار ۱۱ سال گذشته، یعنی وان پیس One Piece رو که فروش بیش از ده میلیون داشته را به زیر کشیده است. سایر اعضا نیز تنها با کمی جابجایی همراه بوده‌‌اند. وگرنه کلیت لیست پرفروش‌ترین مانگاهای ۲۰۱۹ همانی است که در نیمه اول بوده است.

مانگای Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba نیز در سال گذشته تایید شد، که انیمه خواهد شد. همین تابستان نیز انیمه آن که توسط استودیو ufotable آماده شده بود، پخش شد. موفقیت بزرگی هم کسب کرد. گرچه از نظر برخی، همچون خودم، هنوز عمق داستانی زیادی نداشت. ولی در هرحال به شدت معروف شد.

خیلی از مانگاهای معروف هم پس از انتشار انیمه‌شون تونستن مخاطب بیشتری رو جذب کنند. چون عمدتاً مخاطبان برای دنبال کردن ادامه داستان، به مانگا مراجعه می‌کنند. یه سری مانگاخون‌ها هم تازه در اون‌موقع باهاش آشنا می‌شن. به همین علت می‌شه گفت که Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba به لطف انیمه، تونسته رکورد شکنی کند. بر امپراتوری ۱۱ساله One Piece هم پایان دهد. اما هنوز باید دید که امپراتوری تازه تأسیس شیطان کش: تیغه شیطان Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba تا چه اندازه بزرگ می‌شود. یا چه زمانی سرنگون می‌شود.


داستان Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba

مانگای Kimetsu no Yaiba پرفروش‌ترین مانگای ۲۰۱۹

مانگای شیطان کش یا به عبارتی تیغه شیطان Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba، روایتگر داستانی از پسری به نام تانجیرو است. که در یه شب که از خونه‌شون دور بود، خانواده‌اش توسط یه گروه از هیولاهای انسان‌نما، کشته می‌شوند. به جز خواهر کوچک‌ترش که تبدیل به یکی از همون هیولاها شده! گرچه به نظر هنوز احساسات انسانی خودش رو داره! حالا تانجیرو می‌خواد با ملحق شدن به ارتش شیطان کش‌ها راهی رو برای دوباره انسان کردن خواهرش پیدا کند.

انیمه Demon Slayer Kimetsu no Yaiba در مجله وارونه به صورت قسمتی در حال بررسی است. شما می‌تونید از اینجا این بررسی‌ها رو مطالعه کنید. همچنین بهتره که تریلر انیمه Demon Slayer Kimetsu no Yaiba رو از این‌جا تماشا کنید.


امیدوارم که تونسته باشیم با خبر انیمه‌ای “مانگای Kimetsu no Yaiba پرفروش‌ترین مانگای ۲۰۱۹ شد! پایانی بر سلطه چندساله One Piece!” انتظارات شما رو برآورده کنیم. همچنین منتظر نظرات شما در مورد این مطلب هستیم.

همچنین تمامی دوستانی که علاقه به مبحث همکاری در بخش انیمه، سایر بخش‌های مجله وارونه یا مبحث زیبای تبلیغات دارند. میتونند از طریق بخش تماس با ما، بخش نظرات یا ایمیل info@varune.com اعلام همکاری کنند.

منتظرتون هستیم، پس منتظرمون باشید