سلام خدمت رفقای علاقه مند به ورزش های رزمی به خصوص MMA و یو اف سی. مبارزه اسرائیل آدسانیا با ماروین ویتوری 2 در UFC 263 دیروز برگزار شد. این بازی مین ایونت کارت ufc 263 بود و آدسانیا با یک بازی قدرتمند و یک طرفه موفق شد ماروین ویتوری رو با رای داوران شکست بده و برای سومین بار از کمربند خودش در دسته میان وزن دفاع کنه.

این دومین باری بود که این دوتا باهم بازی میکردن چند سال پیش این دوتا باهم مسابقه داده بودن و تو اون بازی که 3 راند بود ایزی موفق شده بود با اسپیلیت دسیژن برنده بازی بشه!

ایزی کاملا مشخص بود بعد باخت به بلاهویچ روی بازی روی زمین و سوئپ کردن تمرین زیادی کرده ! همچنین ایزی یه سری تمرین تنفسی خاص رو برای این کمپ انجام داده بود که تو بازی مشخص بود به راحتی 5 راند رو هندل کنه !

راستی دیروز بازی کو مین ایونت بازی نیت دیاز با لیان ادواردز بود که اون بازی هم به شدت جذاب بود اون بازی رو اگه ندید حتما ببینید!

در ادامه مبارزه اسرائیل آدسانیا با ماروین ویتوری 2 در UFC 263 بصورت کامل تماشا کنید برای دوستاتونم بفرستید و یادتون باشه ما هر هفته بهترین بازی ها رو بصورت کامل و رایگان آپلود میکنیم تا مردم به راحتی بتونن بازی هارو ببینن و به این ورزش علاقه مند بشن!

حتما خبر دارید که MMA به تازگی در ایران مجوز گرفته در نتیجه امیدواریم بتونیم کمک کوچکی برای رشد و شناخته شدن این ورزش در کشورمون برداریم!