به همراه نتایج سایر مسابقات یو اف سی 247 !

سلام خدمت دوستان و همه علاقه مندان به یو اف سی ، مسابقات ufc 247 همین چند ساعت پیش برگزار شد. کارتی که خیلی ها انتظارش رو میکشیدن بالاخره برگزار شد و ما شاهد بازی های به شدت نابی بودیم. در ادامه ابتدا مبارزه جان جونز با دومنیک ریس در UFC 247 را بصورت کامل تماشا کنید ! بعدش هم یه اشاره ریزی به سایر بازی ها و سپس نتایج میکنم.

کارت UFC 247 شامل بازی های نابی بود که توش دوتا کمربند وسط بود یا بهتر بگم شاهد دوتا بازی چمپیون شیپ بودیم. بازی مین ایونت که بین جان جونز و ریس برگزار شد و بازی کو مین ایونت که بین ولنتینا شفچنکو و کاتلین چوکاگیان برگزار شد.

بازی جان جونز با دومنیک ریس از حساسیت بالایی برخوردار بود! چرا که ریس با رکورد 12 برد بدون باخت به سراغ جان جونزی میرفت که از سال 2011 قهرمان دسته لایت هوی ویت یو اف سی بوده و عملا هیچ باختی نداشته و رکوردش تا قبل این بازی 25-1 بود !


همچنین تماشا کنید »


ریس 30 ساله قبلا بک گراند فوتبال آمریکایی داشته و فایتر به شدت قدرتمند و تکنیکی هست! جان جونزم که نیاز به تعریف نداره ! 

بازی بعد 5 راند خیلی نزدیک به نفع جان جونز تموم شد! خیلی ها ریس رو برنده بازی میدونستن چرا که به نظر میرسه سه راند اول دومینیک ریس ضربات بیشتری لند کرده ! اما با توجه به کنترل آکتیگان ، دوتا زیرگیری و خاک توسط جان جونز و در مجموع لند ضربات تاثیرگذار بیشتر جونز به عنوان برنده این بازی معرفی شد.

در ادامه مبارزه جان جونز با دومنیک ریس در UFC 247 رو تماشا کنید ! حتما نظرتون رو راجع به این بازی به من بگید. 

 

 


مبارزه جان جونز با دومنیک ریس در UFC 247

مبارزه کو مین ایونت بین ولنتینا شفچنکو و کاتلین چوکاگیان برگزار شد که بازی بعد 3 راند با استاپ داور یا همون TKO تموم شد. ولنتینا رنده کرده و به نظر من هیچ فایتری در این دسته حریفش نمیشه و ولنتینا هر بازی رو با قدرت و تسلط بیشتری میبره ! 

نتایج مین کارت یو اف سی 247

خب تو مین کارت به غیر این بازی 3 بازی دیگه برگزار شد که یکیش اهمیت بالایی داشت ! بازی درک لوئیس و لیر لطفی در دسته سنگین وزن ! این بازی بعد 3 راند به نفع درک لوئیس تموم شد ! لوئیس با این برد مسیر خودش رو برای امتحان دوباره تایتل شاد باز میکنه !!!

 

در ادامه نتایج بازی های پریلیمز و ارلی پریلیمز رو مشاهده کنید.

 

نتایج بازی های پریلیمز

 

نتایج بازی های ارلی پریلیمز

 

امیدوارم از این مطلب لذت برده باشید منتظر نظرات شما راجع به این بازی ها هستم !