سلام خدمت همه دوستان و علاقه مندان به ورزش های رزمی بخصوص ام ام ای و یو اف سی صبح امروز مسابقات UFC Fight night 168 برگزار شد کارتی که خیلی اهمیت بالایی نداشتن اما تقریبا 4 بازی مهم تو این کارت برگزار شد. مهمترین بازی مبارزه مین ایونت با مبارزه جوزف بناویدز با دیوسن فیگورادو  بود که قرار بودش سر کمربند قهرمانی دسته مگس وزن باشه ، جایی که هنری سوهودو از این مقام عزل شد و قرار بود کمربند در این بازی به برنده بازی داده بشه اما چون فیگورادو در وزن کشی بالای وزن تعیین شده بود در نتیجه، کمربند از این بازی حذف شد.


همچنین تماشا کنید »

مبارزه به شدت جذاب بود تو راند اول بناویدز خیلی تهاجمی تر عمل کرد اما خب فیگورادو هم یکی دو جا خوب عمل کرد، راند دوم اما تو یه درگیری من تو من سر این دوتا به هم برخورد کرد و باعث خون ریزی شدید بناویدز شد بعد این پاره گیری فیگورادو با یه مشت راست بناوبدز رو نقش زمین کرد و داور هم کاری جز توقف بازی نمیتونست انجام بده!

در ادامه مبارزه جوزف بناویدز با دیوسن فیگورادو را تماشا کنید

 

بازی کو مین ایونت هم بازی جالبی بود، مبارزه فلیشیا اسپنسر با زراح فایرن در دسته پر وزن زنان بود که اسپنسر موفق شد در راند اول بازی رو با KO/TKO برنده بشه ، یه بازی دیگه تو این کارت از همین دسته برگزار شد مبارزه مگان اندرسون با نورما دامونت که مگان اندرسون موفق شد در راند اول با KO/TKO بازی رو ببره !

حالا داستان چیه ؟ قهرمان دسته پروزن زنان آماندا نونز هستش و با این دو برد مگان و فلیشیا هر جفتشون شانس بازی با نونز برای کسب کمربند قهرمانی رو دارن ! اما با توجه به توییت نونز بعد بازی مگان اندرسون به نظر میرسه نونز ترجیح میده با مگان بازی کنه تا فلیشیا ! اینم بگم سال گذشته فلیشیا موفق شد مگان اندرسون رو در راند اول شکست بده!!!


بازی نسبتا مهم بعدی این کارت بازی بود از دسته لایت هوی ویت بین ماگومد آناکالو با یان کوته لابا ، این بازی عجیب هم در راند اول با استاپ عجیب داور به نفع ماگومد آناکالو تموم شد! به نظر من و خیلی ها توقف بازی توسط داور یه اشتباه بزرگ بود! با این حالا با این برد آناکالو صاحب 6 برد پی در پی خودش در یو اف سی میشه !!!

در ادامه مبارزه ماگومد آناکالو با یان کوته لابا رو تماشا کنید 

 

نتایج سایر مسابقات مین کارد و پریلیمز یو اف سی فایت نایت 168 رو در ادامه تماشا کنید.

 

نتایج بازی های مین کارد 

نتایج کامل UFC Fight night 168

 

نتایج مسابقات پریلیمز 

مبارزه جوزف بناویدز با دیوسن فیگورادو