هر آنچه باید راجع به بازگشت کانر مک گرگور بدانیم !

سلام خدمت همه علاقه مندان به ورزش های رزمی به خصوص MMA و یو اف سی . تنها 3 روز دیگه تا مبارزه کانر مک گرگور با دونالد سرونی باقی مونده و من هم مثل خیلی از شما ها به شدت هیجان زده منتظر این بازی هستم. تو این پست یکم راجع به دلایل بازگشت کانر، حریف های بعدی و احتمالیش، دونالد سرونی ، مبارزه مجدد با حبیب و … صحبت میکنم پس همراه من باشید.


به روز رسانی »

کانر تنها در 40 ثانیه کابوی سرونی را ناک دوان کرد ؛ بازگشت فوق العاده کانر

مبارزه کانر مک گرگور با دونالد سرونی را بصورت کامل تماشا کنید !


لطفا قبل خوندن این مقاله به مطالب زیر هم یه نگاهی بندازید.


خب خب خب ! میدونم خیلی از شما ها مثل من منتظر بازگشت کانر بودید و زمانی که خبر خداحافظیش از MMA منتشر شد ، این خبر رو باور نکردید. حالا بعد از گذشت 10 ماه از اون خبر کانر مجددا وارد مبارزات شده و قصد داره تو سال 2020 حداقل 3 تا بازی رو برگزار کنه !!!

اما یه نگاهی بکنیم به مبارزات کانر در سال های اخیر و اتفاقاتی که براش رخ داده !

کانر مک گرگور
کانر مک گرگور

کانر تو سال 2016 با شکست حوزه آلدو قهرمان دسته پر وزن یو اف سی شد و آلدو رو که ده سال بود هیچ کسی شکستش نداده بود ظرف 14 ثانیه شکستش داد!

بعد اون کانر رفت دو دسته وزنی بالاتر تو ولترویت سراغ نیت دیاز !

بازی اول رو با ساب میشن در راند دوم به نیت باخت ! اما درست 4 ماه بعدش برگشت و در بازی دوم نیت دیاز رو بعد 5 راند شکست داد.

بعد شکست نیت ، کانر رفت سراغ قهرمان دسته سبک وزن یعنی ادی الوارز ، کانر ، ادی آلوارز رو با قدرت تمام در راند دوم ناک داون کرد و تبدیل به اولین شخصی در تاریخ یو اف سی شد که بصورت همزمان قهرمان دو دسته وزنی هستش !

با این تفاسیر کانر یه قدم بزرگتر برداشت و رفت سراغ مبارزات بوکس ! جایی که هم پول بیشتری توش هست هم شهرت بیشتر ! کانر رفت سراغ فلوید میودر کسی که تا حالا یک باخت هم نداشته و همه مبارزاتش رو برده !

با این حال کانر موفق شده در یک بازی جذاب تا راند ده جلوی فلوید دووم بیاره ! با شکست در مقابل فلوید در دنیای بوکس کانر 100 میلیون دلار پول گیرش اومد !

و همین موضوع باعث شد تا انگیزه کانر برای مبارزه در اکتیگان کمتر بشه ! بعد یک سال و نیم غیبت در مسابقات ، یو اف سی کانر رو از هر دو عنوان قهرمانیش عزل کرد و کانر رو در شرایطی قرار داد تا برای دفاع از حیثیتش جلوی حبیب قرار بگیره !

بازی که کانر براش آماده نبود و درست در زمانی بود که کانر خیلی درگیر بیزینس و سایر برنامه هاش بود ! بازی موعود اتفاق افتاد و کانر بعد 4 راند با ساب میشن بازی رو به حبیب واگذار کرد. مسابقه ای خیلی عجیب که حاشیه های خیلی زیادی هم داشت.

بعد اون باخت کانر درگیر موضوعات کلیشه ای زیادی شد که خیلی از رسانه ها هم بهش دامن زدن.

خلاصه بعد رهایی از داستان های مختلف کانر خودش رو جمع کرد و برای سال 2020 آماده شد.

دونالد سرونی
دونالد سرونی

کانر در اولین بازی دهه جدید قرار در مقابل کابوی خسته یو اف سی قرار بگیره ! فایتر قدرتمند و افسانه ای که از روزهای قدیمی یو اف سی تا به الان همیشه اکتیو بوده و رکوردهای خوبی رو تو یو اف سی بدست اورده !

سال 2019 سال خیلی خوبی برای کابوی بود! اواخر سال 2018 بود که دونالد سرونی با برد مایک پری در راند اول سر و صدای زیادی به پا کرد، و بعدش سال 2019 رو یه دسته پایین تر اومد و از ولترویت به سبک وزن نقل مکان کرد.

تو سال 2019 اولین بازی رو جلوی هرناندز جوون و پر قدرت قرار گرفت که موفق شد تو اون بازی هرناندز رو در راند 2 ناک اوت دان کنه !

بعد اون بازی کابوی با آل آکوئینتا بازی کرد و موفق شد آل رو در 5 راند نابود کنه !

بعد همین بازی بود که زمزمه های مبارزه با کانر مطرح شد ×! اما این اتفاق نیوفتاد و کابوی هم آدمی نیست که صبر کنه !

کابوی مبارزه بعدیش رو جلوی تونی فرگوسن برگزار کرد. بازی که برندش قرار بود با حبیب بازی کنه ! تو اون بازی کابوی در راند دوم با توقف بازی توسط دکتر مسابقه رو به تونی واگذار کرد !

بعد بازی با تونی کابوی سریع سراغ جاستین گیجی رفت تا آخرین بازی سال 2019 رو برگزار کنه . کابوی بازی رو در راند اول با ناک داون واگذار کرد!

حالا قراره تو سال 2020 شاهد مبارزه کانر مک گرگور با دونالد سرونی باشیم! 

مبارزه کانر مک گرگور با دونالد سرونی
مقایسه ویژگی های کابوی با کانر

بازی که قرار تو ولترویت برگزار بشه ! دسته وزنی که برای کانر بازی کردن توش کمی سخته اما از طرفی این دسته وزنی تو موقعیت خوبی قرارش میده !

  1. اگر کانر موفق شه کابوی رو شکست بده ، بازی خورخه ماسویدال و کامارو عثمان در دسترس هست مخصوصا بازی با خورخه که هر دوتاشون خیلی علاقه بهش دارن!
  2. انتخاب این دسته وزنی باعث میشه تا هم کابوی هم کانر مجبور به وزن کم کردن نباشن و بدون استرس های معمول ویت کات سراغ بازی برن !
  3. از طرفی کانر چشم به بازی حبیب با تونی داره ! برنده اون بازی به احتمال زیاد حریف بعدی کانر هستش و بازی تو این دسته وزنی بهش اجازه میده به راحتی وزن کم کنه بره سراغ دسته سبک وزن ! همچنین بازی حبیب با تونی تا الان 5 بار بوک شده ولی هر بار به یک دلیل بازی کنسل شده ! کانر این احتمال رو میده حبیب مجدد به بازی با تونی نمیرسه و اگه این اتفاق بیوفته کانر میتونه جای حبیب رو بگیره !

پیش بینی مبارزه کانر مک گرگور با دونالد سرونی 

مبارزه کانر مک گرگور با دونالد سرونی

پیش بینی بازی های کانر خیلی کار سختیه ! اما با توجه به قدرت و سرعت کانر در حملات ایستاده یا کیک باکسینگ ، اگه بازی سرپا دنبال بشه احتمال برد کانر در راند های اول و دوم با ناک اوت وجود داره !

از طرفی دونالد سرونی BJJ خیلی خفنی داره و روی زمین میتونه کانر رو گرفتار بکنه ! و احتمال این هست که سرونی بخواد با زیرگیری و خسته کردن کانر بازی رو تا راند 5 کشش بده و با برتری امتیازی بازی رو ببره !

همچنین احتمال ساب میشن از هر دو طرف هست ! هم کانر هم کابوی !!!

 

نظر شما راجع به مبارزه کانر با کابوی چیه؟ به نظرتون کی میبره و حرکت بعدی کانر چی میتونه باشه !؟ لطفا نظراتتون رو با ما به اشتراک بگذارید.