سلام خدمت همه دوستان علاقه مند به هنرهای رزمی ترکیبی و یو اف سی، امروز صبح مبارزه گلاور تشیرا با تیاگو سانتوس در UFC Vegas 13 برگزار شد این بازی مین ایونت این کارت بود و بازی که برنده اش به احتمال زیاد با قهرمان جدید دسته نیمه سنگین وزن یعنی یان بلاهویچ قرار بازی کنه! البته اگه آدسانیا بیخیال بازی با بلاهویچ بشه! همین چند وقت پیش یو اف سی اعلام کرد ایزی قرار یه دسته وزنی بیاد بالاتر تا با قهرمان دسته نیمه سنگین وزن بازی کنه ! برای یو اف سی هم این بازی منطقی تره چونکه فروش بهتری داره تا بازی تشیرا بلاهویچ !


همچنین تماشا کنید»

مبارزه حبیب نورماگومدوف با جاستین گیجی در UFC 254 

مبارزه دامینیک ریس با یان بلاهویچ در UFC 253

مبارزه آنتونی اسمیت با گلاور تشیرا در UFC Fight Night 171


بگذریم،مبارزه گلاور تشیرا با تیاگو سانتوس خیلی بازی جذاب و تاکتیکالی بود، هر دو فایتر خوب بودن اما تشیرا تو 41 سالگی باور نکردنی هستش دوبار تو بازی ناک داون شد اما خودشو جمع کرد و موفق شد بازی رو با Rear Naked Choke در راند سوم به نفع خودش تموم کنه! 

با این برد تشیرا موفق شد پنجمین برد پی در پی خودش رو به دست بیاره و حالا بعد بلاهویچ در جایگاه اول دسته نیمه سنگین وزن قرار میگیره ! تشیرا با این سن و سال به شدت آماده هستش ! بعد باخت به گوستافسن نه تنها پسرفت نکرد بلکه هر بازی بهتر و بهتر شد تا الان که حتی امکان داره بتونه مقام قهرمانی رو کسب کنه ! در نبود جان جونز این بهترین فرصت برای تشیرا هست تا تو این سن بتونه برای قهرمانی مسابقه بده البته اگه یو اف سی این فرصت رو بهش بده!

سانتوس هم آماده به نظر میومد اما خب بعد بازی با جان جونز دچار مسدومیت شدید از ناحیه زانو شد و تو این بازی هم دیدم که خبری از او کیک های وحشتناکی که به جان جونز میزد نبود! 

در ادامه این مبارزه جذاب رو تماشا کنید و یادتون نره نظرتون راجع به این بازی رو با ما به اشتراک بگذارید!