کلکسیون جدید گوچی و الهام از دوره قاجار !

کلکسیون جدید گوچی به نام گوچی سایبورگ بدون شک تازه ترین و عجیبب ترین کلکسیون این برند است که در آن به جزئیات بسیار توجه شده است .این کلکسیون یک دنیای فانتزی است که در آن رویاها با کابوس ها ترکیب می شوند. آلساندرو میشل با نمایش مجموعه ی پاییز و زمستان 2018  برند گوچی در میلان، نمایش مد را به سطح بالاتری نشان داد.در حقیقت همه چیز با یک ساعت دیجیتالی درون کیسه پلاستیکی با شمارش معکوس آغاز شد .

مجموعه ی پاییز و زمستان 2018 برند گوچی

مجموعه ی پاییز و زمستان 2018 برند گوچی

زمانی که شمارش معکوس به پایان رسید ، شو با یک صدای قلب از مانیتور آغاز شد.این فشن شو مانند یک اتاق عمل  سبز و قرمز رنگ در دهه 70 میلادی بود.

کلکسیون جدید گوچی به نام گوچی سایبورگ

مجموعه ی پاییز و زمستان 2018 برند گوچی
Generated by IJG JPEG Library

مجموعه ی پاییز و زمستان 2018 برند گوچیعروسک هایی به شکل اژدها، سر انسان به جای کیف دستی، ماسک های عجیب و غریب، مهمترین عناصر کلکسیون جدید گوچی به نام گوچی سایبورگ بودند.عروسک های به شکل اژدها به طرز عجیبی واقع بینانه بودند، ناخن های بلند، بالهای پیچ خورده و … این هیولاهای مینیاتوری به نظر می رسید یکی از  اژدهای کالیسی در سریال بازی تاج وتخت باشند و میشل الساندرو از این سریال الهام گرفته است.

مجموعه ی پاییز و زمستان 2018 برند گوچی

  به نظر می رسد که الساندرو علاوه بر الهام از اژدهای سریال بازی تاج و تخت از سبک لباس پوشیدن زنان در دوره قاجار در ایران نیز الهام گرفته است !

مجموعه ی پاییز و زمستان 2018 برند گوچی

یکی دیگر از جنبه های جالب این فشن شو این بود که شرکت Makinarium  در رم حدود 6 ماه زمان برای ایجاد سر انسان موجود در این فشن شو صرف کرده است.

در ادامه :با کلکسیون بهار و تابستان ۲۰۱۸ گوچی آشنا شوید !

مجموعه ی پاییز و زمستان 2018 برند گوچی

الهام مانیفست گوچی از فیلسوف فرانسوی میشل فوکو است.آلساندرو میشل، از نظریه بیوپولتیک فوکو نسبت به قدرت و نسبیت بدن، هویت اجتماعی هویت های مستقل را در کلکسیون پاییز و زمستان 2018-2019 با تخیل نشان می دهد.ایجاد یک محیط انتظار و ترکیب آن با اتاق عمل توسط گوچی: هویت کار طراح را بازتاب می دهد، برش و ترکیب مواد و پارچه ها برای ایجاد شخصیت و هویت جدید استفاده می شود. در این فشن شو جزئیات به خوبی رعایت شده و سعی شده محیطی کاملا واقعی ایجاد شود.

طبق نظر گوچی، کلکسیون جدید گوچی به نام گوچی سایبورگ، فضایی مجازی است که در آن شخصیت انسان به دو صورت تعریف می شود و نشان می دهد که انسان ها دارای دو شخصیت هستند اما این واقعیت ترسناک بودن فشن شو را تغییر نمی دهد.

در ادامه بخوانید :

Gucci Décor، برند مطرح گوچی وارد دنیای دکوراسیون داخلی می شود !

همکاری جدید برند گوچی با Coco Capitán این بار نیز نظر همه را به خود جلب کرد !