Beats Studio 3 با قیمت 350 دلار از الان قابل دسترس است

بعد از 3 سال سرانجام کمپانی Beats تصمیم به آپدیت هدفون های Studio 3 گرفت. مدل جدید هدفون بی سیم Beats Studio 3 مجهز به چیپ W1 اپل، با عمر باطری بیشتر و قدرت نویز کنسلینگ بهتر، از امروز با قیمت 350 دلار از فروشگاه اپل و سایر فروشگاه ها برای خرید قابل دسترس است.

ظاهر این هدفون تفاوت چندانی با سایر هدفون های بی سیم Beats ندارد، در واقع مدل جدید هدفون بی سیم Beats Studio 3 نسخه بزرگتر هدفون روی گوش Solo 3 است. این هدفون قرار است در 6 رنگ عرضه شود، جنس کوسن رو گوشی آن نیز ارتقاء پیدا کرده و برای استفاده طولانی مدت مناسب تر شده است.

اما تغییرات اصلی در داخل هدفون رخ داده است ، با چیپست جدید W1 این هدفون می تواند با کیفیت بهتری با دیوایس های اپل نظیر، آیفون، آیپد، مک بوک و … ارتباط برقرار کند. همچنین با تجهیز شدن به این چیپ عمر باطری این محصول بهتر شده در نتیجه می تواند 22 ساعت با قابلیت نویز کنسلیگ و بیش از 40 ساعت بدون این قابلیت فعالیت کند، کمپانی ادعا می کند با 10 دقیقه شارژ شما می توانید برای 3 ساعت از این هدفون بهره ببرید!. به گفته کمپانی Beats خاموش بودن قابلیت نویز کنسلینگ تاثیری در کیفیت پخش صوتی ندارد. همچنین این هدفون از تکنولوژی Class 1 بلوتوث بهره می برد در نتیجه کیفیت انتقال دیتا به مراتب بهتر خواهد بود.

 

مدل جدید هدفون بی سیم Beats Studio 3

تکنولوژی نویز کنسلینگ چیز جدیدی در لاین هدفون های Studio نیست، اما کمپانی ادعا می کند با رویکردی جدید این ویژگی را دوباره طراحی و تولید کرده است و نام این تکنولوژی جدید را Pure Adaptive Noise Canceling گذاشته است.

بطور ساده تر این تکنولوژی یک تکنولوژی هوشمند نویز کنسلینگ است. هدفون های بی سیم Studio 3 به طور مداوم از محیط اطراف شما نمونه برداری صوتی می کند و به طور الگوریتمی قدرت کاهش نویز را تنظیم می کنند تا با آن محیط بیشتر هماهنگ باشد. برای مثال مقدار نویز کنسلینگ در یک کافی شاب خلوت با یک فرودگاه یکی نیست و این هدفون با توجه به نویز محیط آن را تنظیم می کند.

علاوه بر این این هدفون قابلیت تشخیص نوع قرار گرفتن هدفون بر روی سر را دارد و اگر مو یا عینک و سایر چیزها باعث شود تا صدا به شما درست نرسد این هدفون می تواند قدرت پخش را افزایش دهد. کمپانی ادعا می کند فقط 5 ثانیه زمان لازم است تا هدفون بتواند با هر محیطی همگام شود.

مدل جدید هدفون بی سیم Beats Studio 3

البته لازم به ذکر است تکنولوژی نویز کنسلینگ فقط مخصوص هدفون های Beats نبوده و کمپانی هایی نظیر Sony و Bose از این تکنولوژی در هدفون های خود بهره می برند اما برتری هدفون های Beats در نحوه استفاده از این تکنولوژی با عمر باطری بیشتر به لطف چیپست W1 است.

سایر ویژگی های مدل جدید هدفون بی سیم Beats Studio 3 دکمه های تعبیه شده برای برقراری تماس، فعال کردن سیری و کنترل پخش موزیک است ، اتفاق جالب در این هدفون عدم استفاده از پورت لایتنینگ و USB تایپ C است و کمپانی تصمیم گرفته تا از پورت microUSB به جای آنها بهره ببرد.

 

در ادامه بخوانید : ایرفون های وایرلس BeatsX اپل بعد از تاخیر طولانی سرانجام منتشر شد